نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو : شاهد شوبير لاول مرة يشيد بمرتضى منصور ! !

سبحان مغير الاحوال ....

فجاة وبدون اى سابق انذار وعملا بالمثل الشعبى ( اللى اتلسع من الشوربة ينفخ فى الزبادى ) عاد احمد شوبير يمتدح ويشيد ويثنى على مرتضى منصور بعد ما نجح مرتضى منصور فى حل مجلس الزمالك بقيادة ممدوح عباس بعدما وعد بحلة ردا على تزوير الانتخابات على حد قولة .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وقال شوبير ان مرتضى منصور اشار انه سيتم حل المجلس بعد 48 ساعة وبالفعل تم حلة لذلك يجب ان نرفع لة القبعة.

شاهد شوبير يمدح مرتضى منصور !!!!!

المقال "بالفيديو : شاهد شوبير لاول مرة يشيد بمرتضى منصور ! !" نشر بواسطة: بتاريخ:
mero show
ههههههههههههههه

على كدا مرتضى بيخوف يا رجاله
صالح غريب
اية لي بيحصل علي الساحة شوبير بتكلم اكويس علي مرتضي منصور هو شكلة عاوز يرجع ثقة الجماهير لية تاني بس مهما تقول الناس عارفة شوبير علي اية خلص الكلام والحدق يفهم
احمد لطف الله
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه
انا هموت من الضحك !!!!!!!!!!!!1
حد يلحقني!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
كرم مكى
الخوف نص الرجالة
eng.ahmeds3ed
والله العظيم سبحان الله فعلا انا هنزل الفيديوهات القديمه علشان اصدق انى مش بحلم واشوف اللى كانوا عاملينه فى بعض

بس انا بموت فيك يا استاذ مرتضى والله ربنا يخليك ليناااااااااااااا
ThePrince
بصراحه شوبير إتهزأ أوووي و بقي شكله بي بي خااالص و شبه ×××××× الجايف
Thanks alot

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
لا إله إلا أنت سبحانك
إنى كنت من
الظالمين

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
mohamadellol
noooooooooooooooooo comment

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مفاجأة بالفيديو..بعد تصالحهم شوبير يغني لمرتضي منصور علي طريقة سما المصري..شاهد رد فعل مرتضي منصور
شاهد: مرتضى منصور يهاجم شوبير على خلفية ادعاءاته لصالح الجزائر، ويكشف سبب حملة شوبير