نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كتر الكلام عن موقع yousaytoo

ونعم كتر الكلام واشتدت المناقشات والقى بالتهم على اصاحب الموضوع

ياسيدي الكريم اننا لا نملك الموقع والله العظيم لا نملك قرشا به ، ثانيا انا شخصيا لم اكذب عليكم والخ المشرف caser ايضا ذكر مايعرفه وأعضاء آخرون كثيرون ، ربما لم يحالفكم الحظ للكسب من هذا الموقع .

فعلا الاخوة لا يملكون الموقع الموقع يملكه شخص امريكى وفعلا موقعه امريكا وهما للو يملكوا مثل هذا الموقع
لن تراهم هنا ابدا لانهم حيكونوا مش فاضين لنا
ثانيا الموقع ده منذ عام 2007 تقريبا
ده احقاقا للحق ونفى التهمة عن الاخوة zapata وcaser
مع انها تهمة يارب تبقى حقيقة هههههه
ثانيا الاستفادة من الموقع لم تحقق المرجو منها ولكن لو وضعت مدونتك
البلوجر او موقعك وربطته بهذا الموقع
سوف تشاهد زوار من جميع الدول الاوربية
وحتلاقى زوار مدومنتك ولو متوسطة الحال زاد لاكثر من 1000 زائر
طالما هى جيدة وجرب انت كل اللى عليك تشترك بمدونتك فى الموقع وتكتب فى مدونتك عادى من دون الدخول للموقع حتى
وحتشوف الفرق
ولكن مع الاخذ فى الاعتبار المشاركة مع الاصدقاء وكتابة التعليق علشان يكون هناك تواصل وتظهر صفحتك من وقت لاخر فى البداية
هذا ما استفدت منه فى الموقع
ولكن من ان لاخر بيحصل طده على كام سنت
المهم يكون موقعك كويس وحتى ولو بالعربى برضه حتستفيد
طبعا ياريت محدش فيكم يقول اننى صاحبة الموقع
حرد عليه واقول له ياريت
من بقك لباب السما
وتقبلو تحياتى
اه انا على فكرة
اسمى هنا
وياريت تزورنى

المقال "كتر الكلام عن موقع yousaytoo" نشر بواسطة: بتاريخ:
hema4ever
لاصحاب الموقع ولا حاجه
كل الحكايه ان موضوع الريفيرال مساعدهم جدا
zapata
كل الشكر لصاحبة الموضوع ، كما انها ذكرت احد النقاط المهمة هي ربط المدونات بالموقع وقد تحدثت في اول موضوع عن هذا الموقع حول نشر المواضيع عن طريق مواقع الشبكات الإجتماعية وربط مدونات بلوجر بالموقع لجلب اكبر عدد من الزوار لمواضيعك ، اما عن الريفيرال ، فوالله انا مسجل حساب جديد ولا يوجد اي شخص مسجل عن طريقي ، ثم ماذا سأستفيد لو كذبت عليكم ، ولماذا ذكرت هذا الموقع بالذات ولم اذكر مواقع اخرى رغم انها كثيرة ، انا لما تأكدت من الأرباح بالموقع بالنسبة لأشخاص متوسطي الخبرة بأدسنس كتبت الموضوع حتى يكسب الجميع ، وهنا أطرح السؤال :

هل جميع المدونين يكسبون ارباح جيدة مع ادسنس ?

لكل شخص نصيب بالدنيا ، وممكن جدا يدخل واحد مبتدئ ويكتب مواضيع بها أخطاء كثيرة وهي التي ستنال حتما حظ اوفر بالنسبة للأرشفة وستظهر مواضيعه ضمن النتائج الأولى للبحث وقد يجدها الأجانب مواضيع بها أخطاء كثيرة فيحولون اهتماماتهم نحو اعلانات ادسنس ويضغطون ويكسب هذا المبتدئ .
hamidoalfars
شكرا على المعلومات المفيدة
dr.-.wanted
ياجماعه انتو مكبرين الموضوع ليه كدا معلش انا هتكلم فى نقطه مممكن تكون مالهاش علاقه بالموضوع
اهو دلوقتى بس عرفت ليه سعر الضعطه العربى قليل جدا مقارنه بالضغطات الاجنبيه.. عارفين ازاى؟
ادسنس ومشاركه الارباح فضحتنا ياجماعه
الاجانب معظمهم مش كلهم طبعا بتبقى محتوياتهم حصريه وصعب جدا تلاقى حاجه متكرره دا اولا
ثانيا ياجماعه احنا بقينا نقلد مش اكتررررر ولا اقل
معندناش قدره ان احنا نبتكر
شفنا فلان عامل كزا ومحقق ربح كزا لازم نجرى عليه ونسئله ونقوله انت عملت كدا ازاى واشرحلنا
شفنا مثلا zapata وcaser عاملين شغل على yousaytoo
ازاااااى يعملو الشغل دا واحنا منعملش لا احنا لازم نقلدهم
خلاص للدرجادى التفكير لغيناه من حساباتنا خلاص
ياريت ياجماعه نفكر بدماغنا ونبطل نقلد وبعد كدا هنلاقى الحياه حلوه
مشكوره يا قمر على الموضوع المميز والجميل
وطبعا إنتوا عرفتوا إن انا صاحب الموقع الحقيقى

دى وصلتى على يوسايتو

بس بعد إذنكوا يا جماعه انا خبرتى بالموقع ضعيفه جدا وده لإنى تقريبا متعاملتش معاه غير مره واحده زمان وحسابى إتعمله بانند
وده حساب جديد لكن بنفس كود ادسنس
فهل فيه خطر على الحساب الجديد ؟
حاجه تانيه
أنا ليا مدونه مربوطه بالحساب القديم
ومش عارف أخرجها منه وأدخلها فى الحساب الجديد رغم إنى شلت إعلانات الموقع المقابل والمتبادل مع يوسايتو منها

لكن طبعا مش عارف أخش على الحساب القديم عشان أشيل المدونه منه وأضيفها فى الجديد
فهل دى ليها حل ؟
ولو فيه أفكار حلوه للإستفاده من الموقع ياريت تفيدونا يا شباب
وتحياتى للمره التانيه لصاحبة الموضوع على فتحه
وللأستاذ
zapata
صاحب المواضيع الأكثر من متميزه واللى بصراحه بتابعها بإستمرار
ياجماعه انتو مكبرين الموضوع ليه كدا معلش انا هتكلم فى نقطه مممكن تكون مالهاش علاقه بالموضوع
اهو دلوقتى بس عرفت ليه سعر الضعطه العربى قليل جدا مقارنه بالضغطات الاجنبيه.. عارفين ازاى؟
الاجانب معظمهم مش كلهم طبعا بتبقى محتوياتهم حصريه وصعب جدا تلاقى حاجه متكرره دا اولا
شفنا فلان عامل كزا ومحقق ربح كزا لازم نجرى عليه ونسئله ونقوله انت عملت كدا ازاى واشرحلنا

غلطان يا صاحبى
كتير جدا من العرب بيعملوا مواضيع حصريه نادرين اللى يعرفوا يعملوها من الأجانب
وعلى فكره
انا شخصيا على مدونتى ورغم إنهاذات طابع عربىلكن عليها مواضيع أجنبيه حصريه ومش موجوده فى أى حته

مع اطيب تمنياتى وتحياتى ليك
zapata
مشكوره يا قمر على الموضوع المميز والجميل
وطبعا إنتوا عرفتوا إن انا صاحب الموقع الحقيقى

دى وصلتى على يوسايتو

بس بعد إذنكوا يا جماعه انا خبرتى بالموقع ضعيفه جدا وده لإنى تقريبا متعاملتش معاه غير مره واحده زمان وحسابى إتعمله بانند
وده حساب جديد لكن بنفس كود ادسنس
فهل فيه خطر على الحساب الجديد ؟
حاجه تانيه
أنا ليا مدونه مربوطه بالحساب القديم
ومش عارف أخرجها منه وأدخلها فى الحساب الجديد رغم إنى شلت إعلانات الموقع المقابل والمتبادل مع يوسايتو منها

لكن طبعا مش عارف أخش على الحساب القديم عشان أشيل المدونه منه وأضيفها فى الجديد
فهل دى ليها حل ؟
ولو فيه أفكار حلوه للإستفاده من الموقع ياريت تفيدونا يا شباب
وتحياتى للمره التانيه لصاحبة الموضوع على فتحه
وللأستاذ
zapata
صاحب المواضيع الأكثر من متميزه واللى بصراحه بتابعها بإستمرار

لا يوجد اي خطر على حساب أدسنس عند اعادة استعماله بحساب جديد بموقع يوساي تو ، كما يمكنك ربط مدونتك بحسابك الجديد بموقع يوساي تو دون اية مشاكل تذكر ، كما اطلب منك الحفاظ على حسابك بالموقع وذلك بكتابة موضوع واحد كل ساعة زمنية دون تجاوز 5 مواضيع في اليوم ، ايضا لا تكثر من الردود على مواضيع اعضاء الموقع لا أكثر من 3 في اليوم الواحد .

كما اشكرك على متابعتك لمواضيعي واتمنى ان تستفيد منها ، وهذه هي غايتي .
zapata

يا سيدي الفاضل ان تحديد سعر الضغطات يكون من طرف جوجل ، وهذا امر يعلمه الجميع ، حيث حدد جوجل اعلى سعر للضغطات بالنسبة للزوار الاجانب ن واسعار منخفضة للعرب وغيرهم وهذا لإعتبارات أخرى لا علاقة لها بالمواضيع الحصرية ، سوف نتطرق في المستقبل القريب الى السباب التي تركت جوجل يحدد اسعار الضغطات للجانب وللعرب .

انت كلامك عين الصواب لما تجدثت عن الإبتكار والإبتعاد عن التقليد ، نعم معك حق انني من مناصري هذه الفكرة ، كما اننا يا أخي نبتكر هنا بالمنتدى وهذا من خلال الكلام الذي نكتبه هنا ، اننا نكتب افكار حصرية لن تجدها في منتديات اخرى عربية كانت او أجنبية ، لقد اكتسبت الخبرة مع ادسنس من خلال الممارسة ، لم اعتمد ولو مرة واحدة على الكتب او المواقع الأخرى ، لا يوجد افضل من ان تتعلم بنفسك .

شكرا لك على المشاركة القيمة .
لا يوجد اي خطر على حساب أدسنس عند اعادة استعماله بحساب جديد بموقع يوساي تو ، كما يمكنك ربط مدونتك بحسابك الجديد بموقع يوساي تو دون اية مشاكل تذكر ، كما اطلب منك الحفاظ على حسابك بالموقع وذلك بكتابة موضوع واحد كل ساعة زمنية دون تجاوز 5 مواضيع في اليوم ، ايضا لا تكثر من الردود على مواضيع اعضاء الموقع لا أكثر من 3 في اليوم الواحد .

كما اشكرك على متابعتك لمواضيعي واتمنى ان تستفيد منها ، وهذه هي غايتي .

للأسف ياقمر جربت فعلا إنى أضيف المدونه على حسابى الجديد أكتر من مره ومنفعش
بيقولى إنها مستخدمه بالفعل
اليو أر إل متاخد قبل كده

ومش عارف لها حل يا صاحبى

حتى الدعم كلمته عشان يرجعلى الحساب القديم وبينى وبينك إنالله يقفلوه تانى بعد كده بس أنقل المدونه لحاب الجديد ولسه مردوش يا صاحبى
لو أدامك حل إبقى راسلنى على الخاص أو العام لإفادة الجميع

تحياتى
dr.-.wanted
ياجماعه انا لما اتكلمت عن الابتكار والتفكير فى اساليب جديده مكانش قصدى بيها اننا نبتكر فكره موضوع ولا فكره ننفذها فى منتدى
لا انا اقصد اننا نبتكر فكره موقع متكونش اتعملت قبل كدا هيا دى النقطه كلها
وشكرا على ردكم
zapata
ياجماعه انا لما اتكلمت عن الابتكار والتفكير فى اساليب جديده مكانش قصدى بيها اننا نبتكر فكره موضوع ولا فكره ننفذها فى منتدى
لا انا اقصد اننا نبتكر فكره موقع متكونش اتعملت قبل كدا هيا دى النقطه كلها
وشكرا على ردكم

اننا بانتظار اقتراحاتك ، وافكارك ن اتمنى ان تشاركنا بآرائك دائما .
ارواح واشباح
احنا فعلا فقط ترجمه للاجانب
الناس الجامده عندنا اللى متمكنه فى الانجلش بتروح المنتديات الاجنبيه تشوف ايه النظام وتيجى تعمله فى موضوع عربى هنا

وطبعا يبقى الموضوع اول مره يوجد فى المحتوى العربى وحصرى ويتقال عليه الواد ده ملوش حل

لكن دى الحقيقه
وفى كل المجالات
يعنى مثلا الدونلود
ومواقع المجلات نص الحاجات المرفوعه من مواقع التورنت ومواقع الاجنبيه
الا الحاجات اللى متسجله من التيفزيون والالبومات وكده

نفسى بقى هما اللى يسعوا علشان يتعلموا مننا
مش احنا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ما هي نسبة أرباحكم من موقع yousaytoo لو سمحتم ومن هو أفضل هل هدا الموقع أم موقع hub
مشكلة مع موقع yousaytoo