نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الأعضاء الاقتراحات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الى عبدة باشا ارجو قراءة هذا بخصوص ادسنس

من قوانين ادسنس انك مفروض متظهرش اعلانات ادسنس فى الاقسام

1- كل أقسام البرامج.
2- أقسام الألعاب "ماعدا أقسام: حيل الألعاب - التقارير".
3- أقسام الجوال " ماعدا أقسام: مالتيميديا الجوال - الثيمات والخلفيات - أخبار الجوال - الرسائل".
4- أقسام تحميل الأنمي والكارتون " ماعدا أقسام: مالتيميديا الأنمي - تقارير الأنمي".

وذلك حفاظاً على الحسابات من وضع برامج أو ألعاب أو أنمي مقرصنة لها حقوق نشر .. وهو ما يخالف سياسة جوجل أدسنس.

قرائت هذا فى احد المنتديات ارجو التفسير حتى لايكون هناك خطر على الحساب

وايضا من وجهة نظرى يجب مراجعة شكل الاعلان
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

سيبك من الاعلانات المصورة اللى هى منها شويبس

الاعلان النصى اكثر ربح
واكثر احتمال للضغط علية

ويجب انا يكون لون كتابة الاعلان مشابة للون الصفحة

انا لس مبتدأ فى ادسنس ولكن قرأ المعلومات دية كتير

شكرا مع تحيات ابو مراد

المقال "الى عبدة باشا ارجو قراءة هذا بخصوص ادسنس" نشر بواسطة: بتاريخ:
ali_bob2
فى حكاية شكل الاعلانات عندك حق عامل هنا بتاع 200 موضوع منهم فى القسم الانجليزى وفى الطب وفى معظم الاقسام الباقية اخبار الرياضة والاخبار المنوعة يعنى والصور واليوتيوب مخلاتش وفى مشاهدة للموضيع بس للاسف مفيس اى نفرات نههائايا
ويوم ما تيجى بتبقى 2 سنت او 4 بالكيتر اوى

واشتكيت الاستاذا عبدو انة يغيرها قالى دى احسن شكل ودى افضل حاجة فبكدة انا مبشتغل فى المنتدى انصصحك باستخدام برامج البحث عن اغلى كلمات واعمل عنها موضعين وانشرهم للاجانب فى الفيس بوك هيجبولك ذهب عن تجربة
بس انا لية خدمة انا المفروض اطلب البين كود تانى من يويمن لان المرة الاولى وقتها خلاص 3 اسابيع وخايف اطلبة تانى لحسن يكون العنوان مش مترجم صح

13 شارع احمد عرابى
ناصية العلويا
عين شمس -ش

انا كنت كاتبة كدة

Street12 Ahmed Orabi
Forelock Alaloya Ain Shams - u

يريت لو تعرف تترجمهولى بتاكد 100 %
او لو تعرف حد يترجمة
abomourad
العنوان تقريبا صح
ووممكن ترفع صورة البطاقة الشخصية لى ادسنس
KAKO
ليه يا جماعه منا بعمل مواضيع وكمان ساعات بعمل موضوع وبعدين بتاع شهرين واعمل موضوع تانى بيبقى الحمد لله فى اليوم بيبقى فى ضغطه بسنت اتنين وساعات بتيجى تغطين ب 13 سنت وحجات حلوه كده ربنا يزيد ويبارك بس المشكله دلوقتى ياريت حد يشوفلى حل انا ناسى الباسورد بتاع اكونت جوجل ومش فاكرو خاااااااااااااااااااااااااااالص وجربت كل حاجه اعمل ايه ولا كده انسى الموضوع وابتدى من تانى من فضلكو حد يرد دا كده كل حاجه ضاعت يوتيوب وبلوجر واسئله واى جوجل وجى جوجل وادسنس ينهر حد يرد
KAKO
سبحان الله من اكثر من الاسغفار خرجه الله من الضيق وارزقه من حيث لا يحتسب زى ما عملت بعد ما كتبت الرد افتكرت الباسورد وفتح وتانى حاجه جالى ضغطه بــ 14 سنت مع انى بقالى كتير مش بعمل مواضيع مجرد ما برد بس وامبارح ضغطه بــ 23 سنت يبقى ممكن العيب فى ان المواضوع مش بيجيب مشاهده عندكم كتير حاولو الموضوع يبقى فى وقتوه يعنى تشوف اكتر الناس دلوقتى بدور على ايه واعمل موضوع يارب اكون افتكم وعلى فكره الاعلانات حلوه كده العيب مش فى الاعلان
ali_bob2
والله الاجانب صحاب العملة ميعرفوش حاجة اسمها سنت السنت بدعوة للعرب
عشان يتقرهر كمان وكمان

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ارجو التوضيح من عبد باشا - قرار جوجل بوقف اعلانات ادسنس بالمواقع ذات المحتوى المنسوخ تلقائيا
استفسار الى عبدة باشا : ترشيح شركة اعلانات مع ادسنس