نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ايه اخباركم

السلام عليكم ورحمه الله
من الاول كده على بلاطه اللى خلص دراسه يتفضل بقى من غير مطرود ادو بقى للى فى دراسه حقهم شويه انت لسه بتقرا يلى بره بيتى قصدى بره موضوع ولا اقولك اقعد شويه يمكن تسفيد باى حاجه ازيكم ياللى لسه فى دراسه سنه جديده ومناهج جديده وبعضنا مدارس جديده او كليه المهم فى حجات جديده وكمان قميص مدرسه جديده او طقم ملابس جديده عشان شغل الكجوله والحركات الوحشه هههههههه
ازيكم وحشتونى كتير بقالى اسبوع ملمستش التلفزيون اساسا ولا شوفتو الا لمى كنت بتغدى واحينا لا اول مره استحمل الحكايه ديه ويا بخت اللى مقديها انتخه يا انتخه يلى بقى كل واحده يقولى ايه شعوره بالسنه ديه وايه اخبارو فى الاسبوع الاولانى ده وطبعا لازم توضح حالتك عامله ازاى بعد مرور اسبوع عشان فى اللى منا عامل كده
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وفى اللى بقى كده

بس ده قله لان مش معقول من اولها اكتئاب كده وفى بقى الجميل الحلو الذيذ اللى كده

طبعا ده ربنا معاه يعنى الراجل تاعب نفسوه ومسك كتاب من اول اسبوع وقعد يذاكر ونشيط كمان هو ده اللى مدايقنى ههههه

وكمان شغل الكت بتاعت المدرسه عامله ازاى طبعا يوم استلام الكتب دا يوم علامى عند اى حد بالنسبالى كانت عامله زى كده

واكتر كمان يعنى الحمد لله يومها وصلت البيت

يلى فين الردود

المقال "ايه اخباركم" نشر بواسطة: بتاريخ:
فريده
هههههههههههههههههههههههههههه
انا زي تاني صوره بالظبط
KAKO
لا حول الله ليه كده من اولها دا حتى يوم الجمعه لسه مجاش بجد ربنا معاكى منروه خليكى متابعه يمكن حد تانى نناقشوا بالمره ونعمل حوار هنا
KAKO
صح وايه اخبار الكتب
ايتن
ههههههههههههههه هو اسبوع ودمار انا اول صورة فاقدة الامل ههههههههههه
ميرسي يا نادر
KAKO
ههههههههه انتى فزيا ولا كميا يا ايتن

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم