نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الشكل ده كويس ولا ايه؟

غيرت شكل بلوجر بتاع المدونه بتاعتي علشان الاول كان منظره شبه زباله
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فقلت اغيره و كنت عايز اشوف ارائكم في الشكل ده واماكن الاعلانات دي كويسه ولا لا

http://phonezone4all.blogspot.com/

المقال "الشكل ده كويس ولا ايه؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
hema4ever
الحاجه الي مزعلاني اكواد الزوار كانت جايبه ارقام حلوه بالنسبه ليا
دلوقتي كله راح ولسه هابدا من جديد
barca_n
جيدة لكن إهتم بالتصميم أكثر
hema4ever
جيدة لكن إهتم بالتصميم أكثر
شكرا لردك لكن اهتم بالتصميم اكثر ازاي؟
BoY27
السلام عليكم اخ الكريم
اهتم بالتصميم اكثر يعني انا لما دخلت على المدونة ارى انه يوجد فراغات كثير كل شيء ابيض في ابيض
يااخي هناك templates اكثر من رائعة في المنتديات الاجنبية ابحث عن واحدة تكون ستايل جميل وكذلك اعلانات ادسنس انت حاط اربعة فوق و كذلك اعمل صفحات في المدونة سيكون احسن لاني صراحة ماقدر اهبط للاسفل كثير من اجل القراءة كدا الزوار يكرهوا
اعمل خمس مواضيع في الصفحة الاولى وخلي كل الصفحات فيها خمس مواضيع ولاتنسى ازرار تويتر و فايسبوك وغوغل بز من اجل نشر مواضيعك.
وانصحك لاتتسرع في الموقع انا والله اعمل حاليا من اجل ان شاء موقع من مدونة وماراح احط اعلانات ادسنس حتى يكتمل الموقع ويصير معروف , مش لازم نتسرع وحدة وحدة
1- تصميم الموقع والواجهة الرئيسية باحترافية
2-نشر الموقع في محركات البحث
3- seo وعلى فكرة انا مش عارف كثير عن seo بس اقرأ مواضيع عن ذلك وانا اتعلم تدريجيا.
4- انصحك بجلب الزوار من الفايسبوك وتويتر و المنتديات الاجنبية
5- انصحك بمحتوى انجليزي و استهداف الزوار الاجانب
على كل حال لست خبير ولكن عند نظرة عن ادسنس متوسطة و انا اعمل على فهم سياسة ادسنس
واخيرا الصبر يااخي لاتتسرع
شارك في مشاركة الارباح و في نفس الوقت قم بانشاء موقع جيد
والسلام عليكم ورحمة الله
zapata
السلام عليكم اخ الكريم
اهتم بالتصميم اكثر يعني انا لما دخلت على المدونة ارى انه يوجد فراغات كثير كل شيء ابيض في ابيض
يااخي هناك templates اكثر من رائعة في المنتديات الاجنبية ابحث عن واحدة تكون ستايل جميل وكذلك اعلانات ادسنس انت حاط اربعة فوق و كذلك اعمل صفحات في المدونة سيكون احسن لاني صراحة ماقدر اهبط للاسفل كثير من اجل القراءة كدا الزوار يكرهوا
اعمل خمس مواضيع في الصفحة الاولى وخلي كل الصفحات فيها خمس مواضيع ولاتنسى ازرار تويتر و فايسبوك وغوغل بز من اجل نشر مواضيعك.
وانصحك لاتتسرع في الموقع انا والله اعمل حاليا من اجل ان شاء موقع من مدونة وماراح احط اعلانات ادسنس حتى يكتمل الموقع ويصير معروف , مش لازم نتسرع وحدة وحدة :d
3- seo وعلى فكرة انا مش عارف كثير عن seo بس اقرأ مواضيع عن ذلك وانا اتعلم تدريجيا.
على كل حال لست خبير ولكن عند نظرة عن ادسنس متوسطة و انا اعمل على فهم سياسة ادسنس
والسلام عليكم ورحمة الله

كلام سليم 100/100 واصل على هذا الدرب سوف تتألق ان شاء الله
BoY27

نورت الموضوع اخ zapata ان شاء الله نفيد ونستفيد
سلام
彡§ عبــــــــداللــــه §彡
الســــــــــلام عليكم ورحمه الله وبركاته

الاستايل هادئ وخفيف وده مطلوب عشان سرعه التصفح والارشفه وبعدين كل ما كان الاستايل هادي ومريح للعين كل ما كان افضل للزائر

طريقه وضع اعلاناتك احترافيه مراعي عدم تحديد الاعلان ومطابقه خلفيته للون خلفيه المدونه

لكن يابطل في شويه عيوب
ياريت لو عملت هاك أقرأ المزيد لأن الرئيسيه عندك طويله قوي وجايبه كل مشاركه من أولها لأخرها وبكده الزائر عمره ما هيتصفح باقي المشاركات
نصيحه أيضا لو عرفت تعمل ترقيم للصفحات بدلا من المشاركات الاقدم
بالنسبه لموضوع مدونتك فاقترح لك أستايل يمون مهتم بالصور بحيث يظهر فقط صور الموبايل ومعلومات بسيطه بحانبها علي الرئيسيه لكي تحفز الزائر علي فتح البوست وتصفح موقعك ...وفي استاسلات كتير كده Gallery Styles ولو محتاج أي مساعد أو أقتراح أستايل بلغني
ونصيحه فكر كويس وحاول تختار استايل تستقر عليه لأكبر فتره عشان تتفرغ للمدونه وتقلل الاخطاء الناتجه عن كثره تغيير الاستايل فلقد عانيت منها الكثير

hema4ever
السلام عليكم اخ الكريم
وانصحك لاتتسرع في الموقع انا والله اعمل حاليا من اجل ان شاء موقع من مدونة وماراح احط اعلانات ادسنس حتى يكتمل الموقع ويصير معروف , مش لازم نتسرع وحدة وحدة :d
والسلام عليكم ورحمة الله
المدونه قديمه من اكتر من 3 اشهر ومش مستعجل ولا حاجه
ممكن تدلني علي استايل بلوج يكون كويس وجزاك الله خير
:d
hema4ever

شكر لمرورك
hema4ever

الاستايل هادئ وخفيف وده مطلوب عشان سرعه التصفح والارشفه وبعدين كل ما كان الاستايل هادي ومريح للعين كل ما كان افضل للزائر

طريقه وضع اعلاناتك احترافيه مراعي عدم تحديد الاعلان ومطابقه خلفيته للون خلفيه المدونه

لكن يابطل في شويه عيوب
ياريت لو عملت هاك أقرأ المزيد لأن الرئيسيه عندك طويله قوي وجايبه كل مشاركه من أولها لأخرها وبكده الزائر عمره ما هيتصفح باقي المشاركات
نصيحه أيضا لو عرفت تعمل ترقيم للصفحات بدلا من المشاركات الاقدم
بالنسبه لموضوع مدونتك فاقترح لك أستايل يمون مهتم بالصور بحيث يظهر فقط صور الموبايل ومعلومات بسيطه بحانبها علي الرئيسيه لكي تحفز الزائر علي فتح البوست وتصفح موقعك ...وفي استاسلات كتير كده gallery styles ولو محتاج أي مساعد أو أقتراح أستايل بلغني
ونصيحه فكر كويس وحاول تختار استايل تستقر عليه لأكبر فتره عشان تتفرغ للمدونه وتقلل الاخطاء الناتجه عن كثره تغيير الاستايل فلقد عانيت منها الكثير

ههههههههههه
شكرا ياباشا انت الوحيد الي نصفتني
بس انت قولت كلمتين حلوين ف الاستايل وبعدين قررت ان انا اغيره
بالنسبه لهاك اقرا المزيد وكده دي سهله
(مع ان الزائر بيجي علي موضوع معين مش زائر دائم )
استايل يمون اول مره اسمع عنه لو حضرتك شايف انه كويس ممكن تدلني عليه
ومعلش تعبتك معايا
ههههههههههه
شكرا ياباشا انت الوحيد الي نصفتني
بس انت قولت كلمتين حلوين ف الاستايل وبعدين قررت ان انا اغيره
بالنسبه لهاك اقرا المزيد وكده دي سهله
(مع ان الزائر بيجي علي موضوع معين مش زائر دائم )
استايل يمون اول مره اسمع عنه لو حضرتك شايف انه كويس ممكن تدلني عليه
ومعلش تعبتك معايا
انا قلت لك الكويس والوحش من وجهه نظري فقط
وأقترحت عليك تغييرات معينه عليه أو استخدام استيل تاني بدل ماتتعب نفسك في تغييرات
مفيش استيل اسمه يمون أنا كنت بقول استيل يكون مهتم بالصور - خطأ مطبعي يعني -
بعت لك بعض الاستيلات علي الخاص جربهم أو ابحث عن غيرهم في الموقع ول محتاج اي شئ بخصوص الاستيلات بلغني
بالتوفيق أخي الكريم

hema4ever
انا قلت لك الكويس والوحش من وجهه نظري فقط
وأقترحت عليك تغييرات معينه عليه أو استخدام استيل تاني بدل ماتتعب نفسك في تغييرات
مفيش استيل اسمه يمون أنا كنت بقول استيل يكون مهتم بالصور - خطأ مطبعي يعني -
بعت لك بعض الاستيلات علي الخاص جربهم أو ابحث عن غيرهم في الموقع ول محتاج اي شئ بخصوص الاستيلات بلغني
بالتوفيق أخي الكريم

شكرا ياباشا انا صفت هاك اقرا المزيد والمدونه بقا شكلها احسن من الاول بمراحل
الف شكر ليك

شكرا ياباشا انا صفت هاك اقرا المزيد والمدونه بقا شكلها احسن من الاول بمراحل
الف شكر ليك
تمام يا غالي ...اعتقد كده افضل
تابع التحديثات وفيه موضوع عن عرض احدث التدوبنات بالصور في شريط متحرك أعتقد هيفيدك....بالتوفيق

hema4ever
تمام يا غالي ...اعتقد كده افضل
تابع التحديثات وفيه موضوع عن عرض احدث التدوبنات بالصور في شريط متحرك أعتقد هيفيدك....بالتوفيق

شكرا ياباشا لاهتمامك وبالتوفيق

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اسعار سيارة شيفورليه اوبترا 2014 الشكل الجديد ـ جميع مواصفات وصور السياره المعجزه شيفورليه اوبترا الشكل الجديد
سيارة غريبة الشكل (خرافية الشكل)
الشكل الجديد للفيسبوك إبتداء من الشهر المقبل (التفاصيل +الشكل الجديد)
عايز شقة بسعر كويس وفى مكان كويس ؟؟
هيس هيس انت شاب كويس