نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حرااااااام والهى العظيم ده ظلم

حراااام والهى العظيم حسابى اتقفل وفيه 110 دولار ومن غير اى اسباب ولا حتى رساله تحذير ايه العمل مش عارف حرااااااااام والهى حرام

المقال "حرااااااام والهى العظيم ده ظلم" نشر بواسطة: بتاريخ:
elnaser_m
الفلوس يتروح وتيجي
بس الواحد بيصعب علية ان الحساب بيتقفل من غير اي اسباب او تحذير زي ما انت قولت
بس الاكيد ... انك ملكش نصيب فى الفلوس دي

لا تيأس ابداً ابداً واصل الطريق وان شاء الله المرة القادمة فى السحب يبقو 220 دولار
gena3
انا مش عارف ليه جوجل وقفت الحساب وانا ازاى مليش نصيب فى الفلوس دى انا تعبت اوى صدقنى على ماجمعت الفلوس دى الواحد قرف يقعد على الجهاز والهى بعد الموضوع ده لسه هبدا من الصفر تانى
teto_123
والله وانا كمان قرفت من جوجل ديه انا كمان حسابين اتقفلو لحد دلوقتى عايزين بديل لادسنس ويكون بيقبل المدونات العربية يكون حتى سعر الضغطة 2 سنت ولا حاجة
ali_bob2
اكيد فى سباب مخالف وياريت تعرفنا كنت ماشى ازى عشان الاعضاء تستفاد ونفيدك بردك فى مكان الغلط وميحصلش لحد تانى كدة
وانت ابداء تانى من جديد عادى وربناء هيرزقق ان شاء الله بس ابتعاد عن الحرام والمخالف والموضيع
مثل اغانى افلام كل دة ربحة غير حلال
gena3
انا هكلمكوا بصراحه انا فى اول شهر من الحساب بتاعى كنت بضغط كتير على الاعلانات بتاعتى لكن بعد كده فى كام حساب بتاع واحد صاحبى اتقفلوا لانهم كانوا بيضغطوا بردوا على الاعلانات ولكن ربنا ستر عندى اانا ومحصلش حاجه وبعد كده استمريت بقى امشى شرعى وكل حاجه لكن بعد ما كملت 110 دولار الحساب بتاعى اتقفل هيا دى الحكايه
ali_bob2
يعنى اولا اللى بيضغط لنفسة هو انت لما تضغط لنفسك مفيش ربح هيجى او هيتحسب انت عامل زى الثعبان اللى عض نفسة
ولازم حسابك كا يتقفل لان ممكن مرة كل يومين ماشى تضغط بالغط هما بيقدرو الظروف دية

وطبعا عند الدفع بيرجعو مكتسباتك وبيكتشوف الاخطاء دية وطبعا لازم طرد
عاشق الشعر
ادسنس تسيبك توحش و فى الاخر تلهف الفلوس و انت ملكش تعترض
اولا ناخد من الموضوع دجة نصيحة لباقى الاعضاء اياك تخالف قوانين ادسنس
نرجع باة ليك
جرب شركة ads2games انا سمعتها انها كويسة و الدعم الفنى محترم و القوانين بتاعتها مرنة و ليها اكتر وسيلة اعلانية ففى الاعلانات العادية و الفتحات الاجبارية و كدة
بس لاحظ من اسمها ان اعلاناتها كلها العاب لو الفئة المستهدفة فى مدونتك اقل من 18 سنة يبقى اشطة اوى لو اكبر مفيشش مشكلة بردة ممكن توفر الفتحة الاجبارية فى الحالة دى
انا مجربتش الشركة دى بس سمعت ناس كتير جدا بيشكرو فيها
ابحث عنها عبر محركات البحث بالانجلش طبعا و جمع معلومات و ربنا يسهلك
مسالة عمل حساب ادسنس تانى و تشتغل بية فيها مخاطرة لان ممنوع تفتح بنفس الاسم او نفس الجهاز و ممكن تتكشف
خد وقت اسبوع على الاقل فكر و ادرس كل النواحى و بعدين اختار الصح و ربنا يوفقك و يرزقك بالحلال
hema4ever
اكيد فيه سبب
مدونتك او موقعك بتتكلم عن ايه؟
انت كنت بتستفسر عن نسبه ال سي تي ار يبقي اكيد انت كنت بتعمل حاجه غلط
وضغطاتك لنفسك سبب منهم
اعمل حساب جديد وابدا من الاول
انا عملت 3 حسابات قبل كده
gena3
يعنى اولا اللى بيضغط لنفسة هو انت لما تضغط لنفسك مفيش ربح هيجى او هيتحسب انت عامل زى الثعبان اللى عض نفسة
ولازم حسابك كا يتقفل لان ممكن مرة كل يومين ماشى تضغط بالغط هما بيقدرو الظروف دية

وطبعا عند الدفع بيرجعو مكتسباتك وبيكتشوف الاخطاء دية وطبعا لازم طرد
انا لما ضغ على الاعلان كان من حوالى 3 شهور ومن ساعتها مضغطش تانى يعنى لو بسب انى ضغط كان اتقفل من 3 شهور مش دلوقتى
gena3
اكيد فيه سبب
مدونتك او موقعك بتتكلم عن ايه؟
انت كنت بتستفسر عن نسبه ال سي تي ار يبقي اكيد انت كنت بتعمل حاجه غلط
وضغطاتك لنفسك سبب منهم
اعمل حساب جديد وابدا من الاول
انا عملت 3 حسابات قبل كده
انا شغااااال باسكربت اختصار روابط معنديش و موقع ولا مدونه انا كنت مستنى اقبض الدفعه دى واعمل منتدى وكنت متحمس اوى لكن على ما اد مانا كنت متحمس على ما اد متحطمت
sniperads
انا شغااااال باسكربت اختصار روابط معنديش و موقع ولا مدونه انا كنت مستنى اقبض الدفعه دى واعمل منتدى وكنت متحمس اوى لكن على ما اد مانا كنت متحمس على ما اد متحطمت
بالنسبة للضغطاط ممكن يتسهل معاك ان كانت قليل ولاكن المشكلة من اختضار الروابط
هناك مواقع مجاننية استغلها...

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
يا جماعه انا زهقت والهى العظيم
والهى ولا نصب ولا هزار رصيدببلاش ولكل الشبكات بكل سهوله حصرياعلى منتديات نجوم اف ام للاعضاء فقط
والهى ادخل وهتستفاد
والهى*** ادخل ***وهتستفاد*** لاتتردد