نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مدونتى تظهر فى البحث ولكن الصفحه المطلوبه غير موجوده

انا عملت مدونه جديده اسمها شلوت كوكتيل وعملت تصدير للمواضيع الموجوده فى مدوناتى التانيه الى هيا الصور والمدونه العامه ولكن لما ببحث فى جوجل عن شلوت كوكتيل بيدينى نتيجه ولما بفتحها بيقولى الصفحه غير موجوده ليه مش عارف وانا تعب جدا فيها وفى نقل المواضيع اتمنى الحل والافاده

المقال "مدونتى تظهر فى البحث ولكن الصفحه المطلوبه غير موجوده" نشر بواسطة: بتاريخ:
alaa omar
والله ما أنا فاهم قوي سؤالك
بإختصار الصفحات محذوفه من مدونتك وهتاخد وقتك حتي تختفي من أرشيف جوجل
afrtokoko
انا قصدى انى عملت تصدير للمواضيع الى فى مدوناتى القديمه لمدونتى الجديده الى هيا شلوت كوكتيل والموضيع نزلت فى المدونه وكله تمام بس لما بكتب فى جوجل اسم المدونه الجديده الى هيا شلوت كوكتيل بيظهر ليا اى موضوع بيقولى الصفحه المطلوبه غير موجوده مش عارف الغلط من ايه
alaa omar
طيب سؤال
مدونتك الجديده كان فيها مواضيع وحذفتيها ولا كانت فاضيه تماما
afrtokoko
ايوه كان فيها مواضيع صور كنت برده عملتلها تصدير ولما حاولت انى اعمل تصدير تانى بس لمواضيع تانيه من مدونه تانيه كان دايما بيقولى فشل بعد كدا حزفت كل المواضيع الى هيا كانت صور وعملت تصدير للمدونتيين من اول وجديد وزى ما انا قولت بيظهر ليا فى البحث الموضوع وبعد بيقولى الصفحه غير موجوده ...... اتمنى الافاده
MOHAMED.G
بالتوفيق للجميع ......

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
لا تظهر الاعلانات في الصفحه الرئيسيه
ابتكار جديد لجوجل في عالم البحث .. نتيجة البحث تظهر قبل تكملة جملة بحثك Google Instant..
مدونتى لا تظهر فى محرك البحث ..ليه؟
مدونتى كانت تظهر فى نتائج البحث فى المرتبة الاولى ماذا حدث