نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

البنت المصريه

البنت المصرية بنت جدعه عشرية طيبة حنينة رومانسية ومش زى بنات كتير غجرية البنت المصرية بنت تنفع تبقى أم ومبتعملش حركات نص كم لو دورت عليها تلقيها معاك دايما تشيل الهم وقت الزنقة تبقى بميت راجل وأدها حتى لو فى يوم من الايام حست أنها وصلت حدها أخت تلاقيها زوجه تلاقيها حبيبة مافيش احسن منها بس المهم انت تعرف تلاغيها مش بتحب القسوة ولا العصبية ولا بتيجى بالطريقة القاسية الهمجية بتحب المناقشة والعقل فيها وبطبعها اوقات عندية البنت المصرية ناقص تبقى ايه ؟؟ تبقى سفيرة ولا وزيرة ما هى خلصت بقت يا بيه المهم بس نعرف قيمتها مش بالفلوس ولا باللبس السنييه البنت المصرية مش بتحب حد يفضل يفترى عليها ولا بتحب الراجل اللى دايما طوعها وملك ايديها بتحب الراجل اللى يشاركها فى كل حاجة وفى نفس الوقت تحس انه ليها البنت المصرية لو فضلت اوصف فيها لبكرة مش كفاية مش علشان انا مصرية بقول الكلام دة لا صدقونى هى دى اصل الحكاية الست المصرية حكايتها طويلة ملهاش نهاية
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كفايه بس الجدعنه اللي في اصل كل بنت مصريه ده لوحده كفايه كفايه الكرم والحب اللي بنا كفايه ان بين البنات المصريين مفيش تفرقه عنصريه دي سمره دي بيضه دي مسيحيه دي مسلمه والله ده لوحده كفايه وانا افتخر اني مصــــــــــــــــــــريه لا غير بجد مصر دي ببناتها بي شبابها ام الدنيا واحسن نــــــــاس بحبـــــــــــ مصر ــــــــــك يا مصر
البنت مصريه فيها مميزات كثير قوي مش هنخلص من عدها ودي حاجه تخلينا نفتخر ان احنا مصرين وولاد بلد جدعان قوي ........... ..........

المقال "البنت المصريه" نشر بواسطة: بتاريخ:
طايشه بس عايشه
كلامك جميل اوى وفعلا معاك حق

انا واحده من البنات بفرح اوى لما صحابى يقولولى انتى جدعه اوى

تسلم ايدك
الحريف
ربنا يخليك
كلك ذوق
نورتى الموضوع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كيف تعرف البوت روم الخاص ب iphone وأهمية معرفة البوت و الفرق بين البوت الجديد و القديم
الحلقه 11 من برنامج هات من الاخر ( تفكير البنت المصريه )
قبل شراء iphone 3GS لابد أن تعرف البوت روم الخاص به ..فرق السماء من الأرض بين البوت القديم و الجديد
طبيعه البنت المصريه