نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الأعضاء الاقتراحات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مناقشة قوانين المنتدى الجديدة

نريد ابداء ارائكم فى قوانين المنتدى الجديدة

[ يمنع ] حشو الكلمات المفتاحية .

مشاهده فيلم ولاد العم , تحميل فيلم ولاد العم , فيلم ولاد العم , مشاهدة فيلم ولاد العم dvd , فيلم ولاد العم تابعنا لمشاهدته , فيلم ولاد العم على نجوم مصريه
السابق خطأ

التالى صح

مشاهده فيلم ولاد العم اون لاين + وصف بسيط + كلمه مفتاحيه اخرى + قصه الفيلم او الموضوع كامله + الابطال + ثم سطر من الكلمات المفتاحيه اى توزيع الكلمات المفتاحيه فى الموضوع بحيث تدخل ضمن سياق الموضوع وليس كحشو للكلمات المفتاحيه .
[ يمنع ] وضع روابط لتحميل الافلام .
[ يمنع ] وضع كلمه تحميل فى عناوين المواضيع ( اغانى - افلام - العاب ) .
[ يمنع ] وضع كلمه مشاهدة فى عناوين المواضيع ( افلام ) .
[ يسمح ] بوضع تقارير عن الافلام . تفاصيل
[ يمنع ] وضع المواضيع فى غير اقسامها .
[ يمنع ] وضع لينكات " روابط " لموقعك او مدونتك فى مواضيعك الا فى قسم " تبادل الروابط والاعلانات " .
[ يمنع ] يمنه وضع روابط الاخبار اى المصدر لانها تعتبر لينكات خارجيه .
[ يمنع ] النسخ الكامل للمواضيع الا بوضع علامه الاقتباس .
[ يمنع ] طرح المواضيع فى قسم الروابط والاعلانات التى عليها ضغط كمشاهده مباراة .
[نرجو ] اى عضو له موضوع مخالف وبه لينك لموقع خارجى او حشو كلمات مفتاحيه الابلاغ عنها لتجنب العقاب .
[ يمنع ] يمنع عمل اي مواضيع بها رابط ملفك الشخصي او مواضيعك على اي موقع مشاركة ارباح ادسنس. تفاصيل
نريد ارائكم

المقال "مناقشة قوانين المنتدى الجديدة" نشر بواسطة: بتاريخ:
hamedahmed
الصراحة تلك القوانين ماكنا ننادى بها ونعمل بها طيلة وقت طويل من عمر المنتدى
نشكرك على اسهامك ونتمنى ان يلتزم كل الاعضاء بتلك القوانين ولن يستسنى احد من المخالفة
Dr! Ahmed
الصراحة تلك القوانين ماكنا ننادى بها ونعمل بها طيلة وقت طويل من عمر المنتدى
نشكرك على اسهامك ونتمنى ان يلتزم كل الاعضاء بتلك القوانين ولن يستسنى احد من المخالفة

شكراَ لمشاركتك ياحامد
ارواح واشباح
ان شاء الله يتم العمل على القوانين دى والاعلانات ترجع تانى
abdobasha
موضوع ممتاز وسيتم المراقبة بشكل صارم مستقبلا
وذلك من طرفي
كما اتمنى من كافة المشرفين تطبيق تلك القواعد بمنتهى الصرامة
KAKO
كلو تمام بالذات الوصلات الخارجيه ديه لاى موقع كلو قشطه باذن الله فى تطور مستمر
princess.moon
تمااااااااام

موضوع متميز يااحمد ....... وان شاء الله

المراقبه هتزيد

بالتوفيق لنا جميعا
مصري حر
ان شاء الله يتم العمل على القوانين دى
thoria
السلام عليكم
انا عضوة فى المنتدى
اولا احب اشكرك لتوضيح بعض القوانين الجديدة شكرا لك
ثانيا احب ابلغ و اعتذر اننى كنت اضع فى مواضيعى لينك المدونة الخاصة بى
ثالثا عندى بعض الاستفسارات بالنسبة الاستعانة بالصور هل مسموح ان انسخها من صور جوجل او المواقع الاخرى كمساعد فى الموضوع
و كمان الفيديو ممكن اضع فيديو يتيويب عادى ام يوجد مشكلة
و بالنسبة لاى موضوع ممكن اكتبه باسلوبى قد قرأته فى مجلة او جريدة او غيرها و اغير من صياغته مع تغير مثلا فى العنوان و كمان بالنسبة للعنوان ممكن اكتبه بشكل يلفت النظر الى قرأته ..... ارجو التوضيح و آسفة لطول الرسالة ...........من فضلك ارجو الرد حتى اتفادى الاخطاء و لك جزيل الشكر
Make Ur Self
موضوع ممتاز وسيتم المراقبة بشكل صارم مستقبلا
وذلك من طرفي
كما اتمنى من كافة المشرفين تطبيق تلك القواعد بمنتهى الصرامة

اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ثانيا اود ان انبه سيادتكم لامر كنت افعله اولا الاتى بفيدوهاتى وصورى من على النت فنحن منتدى ولسنا جريدة اخبارية فاغلابية من فى المنتدى معتمد على اعلانات جوجل ولا يمكن ات ياتى كلا منا بصور حصريا كمثلا صور يلتقتها بنفسه من موقع الخبر وبلتالى يتجة الى الانترنت ارجو تفسير لايمكن لاى عضو نسخ الى جزء من اى منتدا اخر او موقع هل هو مقتصر على الكليمات فقط ؟
ثالثا لا شئ فى الشروط والقوانين (الكتابة بخط اليد ) ذلك طبيعى ولكن ارجو تفسير للمبتدئين امثالى اى شروط باللغة العمية مثلا
ونرجع للاعلانات على فكرة انا بقالى سنة ونص ولسة محصلتش 100$ انا دلوقتى معاية حوالى 82$ بس وتوقف الاعلانات لسخص مثلى شيئ محزن اتمنى ان الاعانات ترجع وبشكل كبير لئن زى منتا عارف محدش معتمد على رجوع الاعلانات حيشتغل الى لما يشفها
و انا اقدر واحترم المنتدى ونفسى فيوم من الايام يبقى عندى مقرة على ادارة واحد مثله
وانا عملت اقتباس مش علشان اريد الرد على مشركتك ولكن بس علشان اقلك الكلام ده
و بل توفق انشاء الله
:d:d:d
Make Ur Self
ارجو منك يا اخ عبدالله الرد باسرع وقت ممكن انا منتظر
غريبة منسية
السلام عليكم
انا عضوة فى المنتدى
اولا احب اشكرك لتوضيح بعض القوانين الجديدة شكرا لك
ثانيا احب ابلغ و اعتذر اننى كنت اضع فى مواضيعى لينك المدونة الخاصة بى
ثالثا عندى بعض الاستفسارات بالنسبة الاستعانة بالصور هل مسموح ان انسخها من صور جوجل او المواقع الاخرى كمساعد فى الموضوع
و كمان الفيديو ممكن اضع فيديو يتيويب عادى ام يوجد مشكلة
و بالنسبة لاى موضوع ممكن اكتبه باسلوبى قد قرأته فى مجلة او جريدة او غيرها و اغير من صياغته مع تغير مثلا فى العنوان و كمان بالنسبة للعنوان ممكن اكتبه بشكل يلفت النظر الى قرأته ..... ارجو التوضيح و آسفة لطول الرسالة ...........من فضلك ارجو الرد حتى اتفادى الاخطاء و لك جزيل الشكر

أنا عملت اقتباس للمشاركة لأني كنت عاوزة أقول جزي كبير من الكلام ده
ثانيا ياريت لو سمحتو القوانين دي يتم وضعها في المنتدى بحيث يستطيع الجميع ملاحظتها بسهولة ويقوم بتطبيقها الأعضاء لأن اللي مش بيشوفها هيخالفها
شكرا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بخصوص قوانين جوجل الجديدة و rss
ادخلو شوفو قوانين المنتدى--لشخص عصبي