نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الي عنده حساب ادسنس وبدو يبيعه انا بشتري لاني بدولة ممنوعة عن ادسنس

اخواني الكرام انا من سوريا وجوجل ادسنس مانعة الحسابات من سوريا الي عنده حساب ادستس حتى لو مو مفعل ب البين كود انا مستعد اشتري او اعطي نسبة منيحة هلاء مو ضروري يعطيني يا اذا بدو بس يحط الكود بمدونتي احترمي للجميع وعذروني ع التطفل

المقال "الي عنده حساب ادسنس وبدو يبيعه انا بشتري لاني بدولة ممنوعة عن ادسنس" نشر بواسطة: بتاريخ:
selim200
كلمنى ع الايميل [email protected] ونتكلم
hema4ever
انا موجود هنا
[email protected]
وانا اقولك علي حل مناسب
googleadsense
انا اساعدك [email protected]
%u0632%u0627%u0626%u0631
كلمنى ع الميل انا ديك حسابى بدون مقابل اخى العزيز
منى محتاجه
[email protected]
%u0632%u0627%u0626%u0631
اخي العزيز متخليش حد ينصب عليك لانك مش هتقدر تغير الاسم اللي في حساب ادسينس باسمك في الدول العربية ودول كتير ومنها مصر فمتخليش حد يشتغلك اللهم ما بلغت اللهم فاشهد والناس اللي بتقول كلمني دي انتم هتستهبلوا منتم عارفين ان الاسم مش بيتغير وجوجل ادسينس مش بتغير الاسم عشان محدش يبيع الحساب بطلوا اشتغالات
gogo
حتى لو اشتريت ...

الحساب مش بيتغير اسم المدفوع له

هاتشتري انت كده سمك في ميه
ولا هاتطول ابيض ولا اسود !!
anamasrey
ممكن تشترك في حساب أدسنس وصاحب الحساب يقوم بعمل قناة خاصة بمدونتك لمعرفة أرباحك

وعند إستلام الدفع يقوم بتحويل أموالك باي طريقة مثل التحويل علي بنك الألرت باي ....
Make Ur Self
اخي العزيز متخليش حد ينصب عليك لانك مش هتقدر تغير الاسم اللي في حساب ادسينس باسمك في الدول العربية ودول كتير ومنها مصر فمتخليش حد يشتغلك اللهم ما بلغت اللهم فاشهد والناس اللي بتقول كلمني دي انتم هتستهبلوا منتم عارفين ان الاسم مش بيتغير وجوجل ادسينس مش بتغير الاسم عشان محدش يبيع الحساب بطلوا اشتغالات
حتى لو اشتريت ...

الحساب مش بيتغير اسم المدفوع له

هاتشتري انت كده سمك في ميه
ولا هاتطول ابيض ولا اسود !!
ممكن تشترك في حساب أدسنس وصاحب الحساب يقوم بعمل قناة خاصة بمدونتك لمعرفة أرباحك

وعند إستلام الدفع يقوم بتحويل أموالك باي طريقة مثل التحويل علي بنك الألرت باي ....
كلامهم صحيح بس لو عايز حد يشاركك ها اعملك قناه عندى وابعتلك ارباحك باى طريقة تعجبك
[email protected]
BoY27
اذا كان موقعك فيه زوار لاباس بهم وغير محالف ممكن اشتغل معاك اخي الكريم

اعمل قناة لموقعك عندي في الحساب وارباح 70% لك و 30 % لي وعند الاستلام اقوم بتحويل الاموال لك عبر الوسترن يونيون

تحياتي

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عاوز اسجل حساب ادسنس تاني باسم والدي هل دا مخالف لشروط ادسنس ؟؟؟؟؟؟
طريقه الغاء حساب ادسنس اذا كان به مشكله وعمل حساب جديد
منتدى ممنوع من ادسنس او مدونة ممنوعة من ادسنس ادخل