نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

محمد شبانة : الأهلى يجهز لمذبحة كبيرة لنجومه نهاية الموسم ...وهذه هى أسماء الضحايا (بالفيديو)

أكد محمد شبانة مقدم برنامج كورة أون لاين على قناة مودرن كورة أن عضو بارز فى مجلس إدارة النادى الأهلى أكد له أن هناك مذبحة كبيرة فى إنتظار نجوم الأهلى فى نهاية هذا الموسم وقد ذكر شبانة أسماء النجوم التى سوف يقوم الأهلى بالإستغناء عنهم

شاهد الفيديو

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "محمد شبانة : الأهلى يجهز لمذبحة كبيرة لنجومه نهاية الموسم ...وهذه هى أسماء الضحايا (بالفيديو)" نشر بواسطة: بتاريخ:
medo elkady
كلامك متناقض جدا يا شبانه
من حوالى تلت شهور على ما اتذكر كنت بطالب ابوتريكه بالاعتزال ودلوقتى بطالب الاداره بالحافظه على ابوتريكه
انت عايز تفجر اى حاجه وخلاص عايز يتسلط الضوء على برنامجك
شكرا على الخبر
emad kamel
مش بعيد الاهلى يعمل المذبحة دى

وبدليل شادى محمد كابتن الفريق السابق بقى فين دلوقتى؟
hema4ever
طب حد يلحق بقي بالاسعاف ولا بوليس النجده
بنت مصرية اوى
مرسى كتير على الخبر
medo elkady
مش بعيد الاهلى يعمل المذبحة دى

وبدليل شادى محمد كابتن الفريق السابق بقى فين دلوقتى؟

مفتكرش يا عماد ممكن يحصل كدا
بنسبه لشادى محمد شادى فى اخر سنه له مابقاش ملتزم فاكر اخر ماتش لجوزيه كان فين كان فى انجولا كان الاهلى بيلعب ماتش فى بطولة افريقا وهم هناك عمل مشكله جامده مع وائل جمعه ومش كدا وبس قبلها باسبوعين النادى الاهلى ماكنش مصرح لاى لاعب باى تصريح او التحدث مع الاعلام شادى محمد سجل لقاء مع قناة مودرن وقال انا عارف انى هتعاقب بسبب القاء دا بس بردو هسجل
وزى ما احنا عارفين ان ادارة الاهلى مبتلعبش اى حد بيخرج عن النص بتعرف تاخد حق النادى منو
همسة ندى
ميرسى ع الخبر..........

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو : رسالة لاعبى الأهلى الى الأعلامى محمد شبانة عبر قناة الأهلي " من يضحك أخيراً يضحك كثيرآ"
بالفيديو :محمد شبانه يعرض أسماء 4 صفقات يحسم الأهلى انتقالهم من الموسم الجديد
هؤلاء اللاعبون يرحلون عن الأهلى نهاية الموسم