نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ايه رايكم نرجع المنتدى الانجليزي English Forum تاني؟

ايه رايكم يا جماعة؟؟

نرجعه تاني؟

مع العلم انه كن السبب ان الدومين اتبند 40 يوم بسبب موضوع واحد منسوخ
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هل رايكم نرجعه مثلا برقابة جامدة وميكتبش فيه غير مواضيع متراجعة ومشرفين

ولا بلاش احسن؟

المقال "ايه رايكم نرجع المنتدى الانجليزي English Forum تاني؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
عاشق الشعر
المؤمن لا يلدغ من جحر مرتين
تم التصويت بلا
و بالتوفيق
hamadause
والله لو هتكون الرقابة تمام
والموضيع تكون بجدول كل عضو لية مثلا موضوع او اتنين وبعد المراجعة كمان
توكل على الله اما لو هنقول الرقابة هتكون جامدة وبعدين الدومين يعطل تاني
فبلاش احسن وبعدين في موقع تاني انجليزي !!!!! وبنفس الارباح !!!! ولا انا كلامي غلاط
اللي عاوز ينزل موضوع يروح على الدومين التاني اللي هو تباع نجوم والارباح بردو هي هي
ربنا يوفقكم
hema4ever
انا بقول تبعد عن الشر وتغنيله
Mohamed Zalata
بلاش احسن يا عبدو
اللى عايز يشتغل فى الانجليزى يحط فى نيوز كيتن
mohmeddessam
نيوز كيتن تمام و متخصص

بلاش هنا احسن
ganady
يا ريت يا عبدو باشا ترجعه وهو أفضل من نيوز كيتن للأسباب الا تية :

أولا نيوزكتن اقسامه كتير وكل ما عدد الموضوعات اليومية هيزيد كل ما الرقابة هناك مش هتقدر تلاحق

اما للمنتدي الاجنبي هنا فسيكون اصغر بالاضافة الي كثر عدد المشرفين هنا ويمكن الاخذ برأي العضو اللي قال يكون لكل واحد موضوع أو اتنين بس في اليوم

يا عبدو باشا انا كنت عملت موضع واحد في المنتدي الانجليزي وأول ما اتنشر الموضوع لقيت نفسي في الصفحة الاولي لجوجل وجالي ضغطتين ب 3.5 دولار .. وللعلم دة كان منغير ما انشر الموضوع في أي مفضلة اجتماعية. ( يعني ارشفة مية مية وسعر ضغطة ممتاز ... عايزين اية تاني ؟ )

يا شباب .. اسمحولي .. بلاش نضحك علي بعض .. معظمنا مش بيكتب مواضيع حصرية وكلو بياخد كوبي ويعدل علي اي برنامج وينشر ... يعني كدة كدة المحتوي الانجليزي جودته أقل من 60 %

يبقي نخلي الموضوع علي الضيق علشان نعرف نحكمه وعلشان نعرف نستفيد .

___

نصيحة لوجة الله يا عبدو : لو عايز نيوز كتن ينجح بجد يبقي متخليش عرب يكتبوا فية دلوقتي خالص لان العرب مش كويسين في الانجليزي وكمان دايما بنميل للفهلوة .

اعمل حملة اعلانية وهات هنود .. دول الانجليزي بتاعهم تمام وهيكبرولك المنتدي وبعد كدة لما المنتدي يكبر ابقي هات عرب براحتك

بالتوفيق
zapata
يا ريت يا عبدو باشا ترجعه وهو أفضل من نيوز كيتن للأسباب الا تية :

أولا نيوزكتن اقسامه كتير وكل ما عدد الموضوعات اليومية هيزيد كل ما الرقابة هناك مش هتقدر تلاحق

اما للمنتدي الاجنبي هنا فسيكون اصغر بالاضافة الي كثر عدد المشرفين هنا ويمكن الاخذ برأي العضو اللي قال يكون لكل واحد موضوع أو اتنين بس في اليوم

يا عبدو باشا انا كنت عملت موضع واحد في المنتدي الانجليزي وأول ما اتنشر الموضوع لقيت نفسي في الصفحة الاولي لجوجل وجالي ضغطتين ب 3.5 دولار .. وللعلم دة كان منغير ما انشر الموضوع في أي مفضلة اجتماعية. ( يعني ارشفة مية مية وسعر ضغطة ممتاز ... عايزين اية تاني ؟ )

يا شباب .. اسمحولي .. بلاش نضحك علي بعض .. معظمنا مش بيكتب مواضيع حصرية وكلو بياخد كوبي ويعدل علي اي برنامج وينشر ... يعني كدة كدة المحتوي الانجليزي جودته أقل من 60 %

يبقي نخلي الموضوع علي الضيق علشان نعرف نحكمه وعلشان نعرف نستفيد .

___

نصيحة لوجة الله يا عبدو : لو عايز نيوز كتن ينجح بجد يبقي متخليش عرب يكتبوا فية دلوقتي خالص لان العرب مش كويسين في الانجليزي وكمان دايما بنميل للفهلوة .

اعمل حملة اعلانية وهات هنود .. دول الانجليزي بتاعهم تمام وهيكبرولك المنتدي وبعد كدة لما المنتدي يكبر ابقي هات عرب براحتك

بالتوفيق

كلام معقول جدا وانا رأيي من رأيك ، لقد سبق وان نبهت الأستاذ عبدو الى هذه النقاط نيزكيتن لن ينجح اذا استمر العرب يكتبون به بالشكل الذي نراه ، اما عن القسم الإنجليزي بمنتدى نجوم مصرية فأنا ضد فكرة عودة هذا القسم رغم انني الشخص الذي اقترح انشاء هذا القسم ، في البداية كنت اعتقد ان اعضاء المنتدى سيفهمون سبب اقتراحي لهذا القسم ، الا ان الكل ينسخ ويلصق المواضيع الإنجليزي معتقدا وهذا خطأ كبير ، حتى النسخ واعادة الصياغة له شروط وهو متعب قد يعتقد البعض بأن العملية سهلة لكنها عكس ذلك تماما .

كما اريد الإشارة الى نقطة هامة ذكرتها انت بردك وهي الهنود ، انهم يجيدون الإنجليزية احسن منا بكثير كما انهم دخلوا مجال الربح من ادسنس بقوة وقد لاحظت ذلك بموقع يوساي تو ومواقع اخرى
الا اننا نحن العرب لا نريد ان نتعلم بل الكل توجه الى التقليد .

على العموم تشكر وردك مفيد جدا
abdobasha
يا شباب .. اسمحولي .. بلاش نضحك علي بعض .. معظمنا مش بيكتب مواضيع حصرية وكلو بياخد كوبي ويعدل علي اي برنامج وينشر
اديك قلت ياريس
طب ما دا سبب الحظر الاربعين يوم العجاف اللي فاتو
مش معقول نكرر غلطنا
وعلى فكرة ان شاء الله نسوز كتن هيظبط
ارواح واشباح
رجعه ياريت يا عبدو
المنتدى ده ارباحه كويسه جدا بما يعادل ارباح باقى اقسام المنتدى كله
رجعه وزى منتا قولت برقابه جامده
لان حرام يبقى ترتيب المننتدى هنا فى الانجلش كويس وتضيعه كده
فى منتديات كتير كبيره وبيج رانك 4 برده ومش بتظهر فى الانجلش زى هنا

Dr! Ahmed
يرجع ياباشا
mecanique
تم التصويت بنعم
ertuio
انا صوت بنعم لان القسم ده ارباحه كويسة , مع اني متأكد ان المشكلة دي حتتكرر تاني و من نفس الناس اللي خالفت قبل كده لان في ناس شغالة في مواضيع مشاهدة المباريات الاجنبي فقط و مصممة انها تخالف و ميهمهاش اي حاجة المنتدي يتوقف او ميتوقفش المهم عندهم الربح و بس
المشكلة دلوقتي حيحصل زي المرة اللي فاتت اعضاء حيقولوا ان المواضيع بتأخد وقت علشان المشرفين العوام يوافقوا عليها و حيطلبوا من عبدو يكونوا مشرفين علي القسم علشان مواضيعهم بتنزل في ساعتها و بعد كده يبقوا مشرفين و في احيان كتيرة مبيكونش في مشرفين عوام موجودين وقت المباريات و بيتم وضع مواضيع بكمية كبيرة و بيبقي فيها مخالفات كتير من الناس دي فياريت يا عبدو اللي له سوابق في المخالفات دي ميرجعش يمسك مشرف علي القسم و تبقي مواضيعه تخضع لرقابة المشرفين العوام
و يجب تحديد حد اقصي للمواضيع للمباراة الواحدة و في حالة وضع اي عضو موضوع زائد عن نفس المباراة يتم حذف الموضوع و حظر الحضو لفترة مناسبة
و منع وضع اي مواضيع بدون قنوات
و يكون في عقوبة لاي عضو مواضيعه القنوات اللي فيها مش شغالة وقت الماتش مثلاً بمنعه من عمل مواضيع في القسم ده لفترة محددة يكون فيها مباريات علشان يحس بالعقوبة و ميفكرش يخالف تاني
و اهم نقطة يكون في حد اقصي لعدد مواضيع العضو في القسم لليوم الواحد ده بخصوص مشاهدة المباريات تحديداً و المخالف يأخد حظر و تحذف المواضيع الزائدة
abdobasha
تم اعادة المنتدى الانجليزي برقابة فوق صارمة
عاشق الشعر
انا نفسى اسال سؤال
هو مش قنوات البث المباشر تخترق حقوق الملكية الفكرية يعنى مخالفة لجوجل لانك بتعرض قنوات مشفرة دون اذن ؟
ارواح واشباح
انا نفسى اسال سؤال
هو مش قنوات البث المباشر تخترق حقوق الملكية الفكرية يعنى مخالفة لجوجل لانك بتعرض قنوات مشفرة دون اذن ؟
والله ماحد عنده اجابه وافيه عن الحكايه دى ياباشا
المصرى2010
الاجنبى الضغطه عاليه جدا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نماذج الوزارة فى الانجليزى خامسة ابتدائى تيرم ثانى 2014
اعلان كوكاكولا الجديد في رمضان 2013 اعلان نرجع تاني واحد لية لأ كاريوكي و عايدة الايوبي يوتيوب اعلان جامد