نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الاستثمار فوركس Forex - تجارة العملات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أحصل على 50$ بونص بدون ايداع من Fxcm ، عرض جديد

انا كنت عامل موضوع قديم عن الشركة وكان العرض 25$ دلوقتى العرض ذاد وبقى 50$ ، ودة فرصة كويسة للى لم يشتركوا فى عرض 25$ فى العرض الاول .
Open a forex account for as little as $50

اولا قبل ما ابدأ الموضوع ، احب اعرفكم بشركة fxcm ، عشان ميجيش حد يقولى انتا بتسوق للشركة ، لان شركة بمكانة fxcm مش محتاجة واحد زيى يسوقلها ، انا عامل الموضوع لوجه الله وطبعا الشرح هيكون حصرى لنجوم اف ام .

أكبر وافضل واضمن شركتين للتداول فى سوق العملات ( حسب كلام معظم المتاجرين ) FXSOL - FXCM ، و نصيحة لكل من يريد المتاجرة فى الفوركس ، بلاش تشتغل مع شركات مش مسجلة فى NFA .

نرجع لموضوعنا ، التعرف على مميزات شركة FXCM

أحد الأعضاء المنظمين والمسجلين في جميعة الأسهم الوطنية المستقبلة NFA ، والأعضاء المسجلين في الهيئات الأمريكية يكون لديهم أكبر من 35% من الإيرادات من النقد الأجنبي. تتضمن مجموعة FXCM الشركات المنظمة في جميع أنحاء العالم ويشمل ذلك في الولايات المتحدة الأمريكية، بريطانيا، فرنسا، دبي، أستراليا وهونج كونج ، كما تميزت الشركة ايضا ببرنامجها المتطور الحاصل على عدة جوائز عالمية .

أكثر من 125.000 حساب فعلي يتاجرون من خلال أرصفة تجارة إف إكس سي إم تقريبا من 150 دولة مختلفة بمعدل 8.000.000 صفقة تنفذ كل شهر ، علاوة على ذلك دعم الزيائن مجهز بأكثر من لغة، لذلك استلمت FXCM العديد من الجوائز من جالية الإستثمار وجائزة أفضل سمسار عملة من الأسهم ، وأفضل متخصص لدى إف إكس الأسهم والسلع ، وأفضل رصيف تبادل عملات للبيع بالمفرد ، بالإضافة إلى أنه أفضل محلل تقني للأسواق . لذلك استلمت FXCM العديد من الجوائز من جالية الإستثمار وجائزة أفضل سمسار عملة من الأسهم ، وأفضل متخصص لدى إف إكس الأسهم والسلع ، وأفضل رصيف تبادل عملات للبيع بالمفرد ، بالإضافة إلى أنه أفضل محلل تقني للأسواق.

مميزات الشركة :

1- تقدم الشركة حسابات إسلامية للحساب العادى فقط وليس المايكرو .

2- مسجلة في هيئة NFA برقم 0308179 وثلاث هيئات حكومية أخرى حول العالم.

3- امكانية التداول باستخدام برنامج الميتاتريدر الشهير.

4- فارق الشراء والبيع يبدأ من نقطة.

5- نظام No Dealing Desk. ( بحيث يكون التعامل بين العميل والبنوك تعاملاً مباشراً دون الحاجة لغرفة تنفيذ عمليات في الشركة )

6- رافعة مالية تصل إلى 200:1 .

7- إمكانية فتح عقدين متعاكسين Hedge عن طريق فرع بريطانيا.

نيجى بى لموضوع بونص ال25$ الى بتقدمة الشركة ، للعلم البونص للحسابات المايكرو فقط ، والى بتكون قيمة النقطة فية 10 سنت ، مع امكانية مضاعفة العقود حتى 10 ، وساعتها النقطة هتكون ب 1$

اولا هتدخل على الرابط ده http://www.forexmicrolot.com/tradesh...keyword=036014

ثانيا : هتمله البيانات عادى

اول مربع : اسمك
ثانى مربع : اسم والدك
الثالث : الاميل
الرابع : التليفون
الخامس : اختار بلدك

بعد على Submit هتنتقل لهذه الصفحة

وبعدها الى هذه الصفحة

وبعدين تبدا خطوات فتح الحساب

ثم الى الخطوة

والى الخطوة الثالثة

واخيرا الخطوة الرابعة

ثم ناتى الى مراجعة البيانات ، وبعدها ارسال

وبعد مراجعة كافة البيانات ، submit

سوف تنتقل لصفحة بها رقم حسابك ، ورابط لتحميل منصة التداول ، قم بتحميل منصة التداول ، ثم اغلق الصفحة .

ملاحظات :

* الشركة هتبعتلك رسالة الى الميل الى كنت مسجل بية ، فيها ملف ورد ورقم الحساب .

* لازم تبعت للشركة صورة البطاقة الشخصية بتاعتك عشان البونص ينزل .

* هتبعت للاميل دة [email protected] صورة البطاقة + ملف الورد الى جالك فى رسالة واحدة .

* فية حاجة تانية المفروض تبعتها ( بس ملهاش دعوة بالبونص ) وهيا اثبات سكن ( فاتورة كهرباء - مياه - غاز - كشف حساب بنكى ) يكون عليها عنوانك الى مسجل بية ، ودى هتحتاجها لما تيجى تسحب اى مبلغ من الشركة .

---------------------------------------------------------------

انا سجلت وحصلت على البونص وشغال بية دلوقتى ، ودى صورة من الحساب ( منصة التداول ) فية المبلغ

ياريت اى حد عندة استفسار ، يتفضل وانا تحت امره

المقال "أحصل على 50$ بونص بدون ايداع من Fxcm ، عرض جديد" نشر بواسطة: بتاريخ:
mannon
يرجالة والله فرصة جامدة للى مش فاتح معاهم حساب بجد ، انا خلصت كل البطاقات الى فى العيلة وبفكر انتحل شخصية عشان اطلع بطاقة باسم جديد هههههههههه ، بجد مضيعوش الفرصة ، وعلى فكرة والله انا مش مستفاد اى حاجة من حسابتكم
soliter
شكرا ياباشا
استفسار بسيط
البونص بينزل اوتمتك فى الحساب ولا بتبعت للدعم
برجاء التوضيح
وشكرا مره اخرى
mannon
لازم يباشا على الاقل تبعت صورة البطاقة سكنر عشان البونص ينزل ( تقريبا بينزل بعد يومين ) ، لكن عند السحب لابد من رفع صورة اثبات سكن ( فاتورة مياه ،كهرباء ،غاز - كشف حساب بنكى ) عشان تقدر تسحب

بالتوفيق
%u0632%u0627%u0626%u0631
هل مازال العرض سارية ؟
mannon
مازال سارى اخى الكريم .... بالتوفيق
%u0632%u0627%u0626%u0631
هل البونص ده لسه شغال ولا خلاص وبيكون وقت تفعيل الحساب اد ايه وينزل البونص
mannon
البونص لسة شغال
رد زائر
مشكور على العرض اخى الكريم
essaxxx
يعطيع العافية اخي على هذا الشرح

فعلا الشركة كويسة

ولكن عندي نقطة توضيحية ان فارق الشراء والبيع 3 نقاط مش نقطة واحده وانا مسجل فيها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بونص جديد 25$ من gigfx بدون ايداع
بونص 200$ بدون ايداع جديد مايو 2011.
أحصل على 25$ بونص بدون ايداع من Fxcm ، وابدأ التداول مع واحدة من كبرى شركات الفوركس
بونص 50 $ بدون ايداع
بونص 25$ بدون ايداع