نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى المدونين والتدوين

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فكرة هتساعد أصحاب المدونات جداً

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أولاً ازيكم عاملين ايه - يارب تكونوا بخير دايماً يارب

ثانياً كنت بس عايز اقولكم على فكرة كويسة اوى

ليه احنا كأصحاب مدونات مانساعدش بعض بمعنى احنا ممكن والله العظيم نخلى مدونتنا فى المقدمة دايماً والله والله والله يا جماعة انا بكلمكم عن ثقة والحمد لله

بصوا - ليه مانتبادلش الزيارات لمدوناتنا عشان نخفض ترتيب اليكسا
ليه مانحاولش اننا ندخل ولو مرة واحدة فى اليوم وكل واحد يضيف موضوع ما إلى حسابه فى الفيس بوك

انا بس عايز الفت انتباهكم لحاجة ضرورية جداً - تحديث البيج رانك قرب اوى ان شاء الله هيكون اخر الشهر ده وطبعا زى مانتم عارفين البيج رانك بيعمل تقييم للمدونات عشان تبقى فى الصفحات الاولى من جوجل

والله العظيم انا بكلمكم من قلبى ونفسى اوى بعد مانعمل الشغل ده مع بعض ييجى كل واحد ويقولى ان ترتيب مدونته فى اليكسا نزل خالص وانه خد بيج رانك عالى

بجد مش عايزين نسكت عن نفسينا عايز يا جماعة نساعد بعض بجد

صدقونى مافيش مشكلة انى ادخل او انت تدخل وتضيف رابط مدونتى او موضوع او اتنين او تلاتة لحسابك فى الفيس بوك او تويتر او نبضات جوجل

اى رأيكم لو نشتغل مع بعض بجد وكل واحد يحمل شريط اليكسا فى متصفحه وندخل نتبادل زيارات عشان نخفض الترتيب وندخل نساعد بعض فى نشر مدونتنا على الفيس بوك وتويتر واعتبر ان ده عمل عادى اكنك نزلت مثلا 10 موضوعات والحكاية يمكن هتاخد منك تعب شوية بس خلى بالك انت فى اللحظة اللى بتساعدنى فيها هكون انا ان شاء الله فى نفس اللحظة بساعدك والله العظيم

يا جماعة انا مابتكلمش كدة وخلاص احنا ممكن نعمل مع بعض جروب عالمى والله وسيبك من حاجة اسمها مصلحة احنا مش هيبقى بينا حاجة اسمها مصلحة لان دى كلمة بحس انها بترخص الانسان اوى مش كدة والا ايه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احنا هنعمل مع بعض جروب متواضع هنساعد بعض على قد مانقدر وكمان انا عندى فكرة تانية احنا ممكن نعمل حاجة كويسة اوى ممكن مثلا نعمل منتدى مجانى نحط فيه روابط موضوعاتنا عشان تاخد باك لينكس اكتر

بس فيه حاجة ده ميأثرش على متابعتنا لمنتدى نجوم مصرية لأن المنتدى ده يستحق كل خير

عايزين نعمل اكبر باك لينكس ممكن عشان الباك لينكس هى اللى بتعلى البيج رانك

والله العظيم عايزين نبقى ايد واحدة وانا عن نفسى اقسم بالله العظيم هحاول انى مقصرش مع اى حد ان شاء الله - هتلاقينى على طول بدخل مدونتك وبضيف موضوعك لحسابى فى الفيس بوك ومش موضوع واحد لا والله موضوعات كتيرة جدا ان شاء الله

يالا يا جماعة بلاش نعذب نفسينا بأن كل واحد يشتغل فى مدونته لوحده خلينا نساعد بعض بجد

المقال "فكرة هتساعد أصحاب المدونات جداً" نشر بواسطة: بتاريخ:
i love you
ان شاء الله انا مستنيكم تقولوا رأيكم وتقبلوا بالفكرة الجميلة دى
alaa omar
أوك أخي أنا موافق
وده مدونتي
photoshop brushes
ياريت تدخل لمواضيع المدونه وتعملها retweet وتشاركها وتعجب بيها في الفيس بوك وهتلاقي ثلاث أيقونات أعلي المواضيع للمشاركه في تويتر وفيس بوك
وإديني رابط مدونتك وأنا هأعمل نفس الحكايه
شكرا لك
mohamed zezo
تمام فكرة ممتازة جدا جدا
mohaned
والله العظيــم فكــره اكتــر من ممتازه بس للاســف

ما فيش حد متففهم للموضوع و المســاعده الجماعيــه

مثــلا لو احنا 10 و كل واحد دخــل قيم المدونه فى اليكســا

هيبقى كل واحد فينها عنده 10 تقييمات فى اليكســا تخيل الترتيب هيرفع اد ايــه

و ده رابط موضوع شارح فيه الموضوع

عمــوما انا معاك فى اى نشاطات جماعيه بس ابقى راسلنى
i love you
والله العظيــم فكــره اكتــر من ممتازه بس للاســف

ما فيش حد متففهم للموضوع و المســاعده الجماعيــه

مثــلا لو احنا 10 و كل واحد دخــل قيم المدونه فى اليكســا

هيبقى كل واحد فينها عنده 10 تقييمات فى اليكســا تخيل الترتيب هيرفع اد ايــه

و ده رابط موضوع شارح فيه الموضوع

عمــوما انا معاك فى اى نشاطات جماعيه بس ابقى راسلنى
تمام يا مهند شكلك جاد جداً فى كلامك
يبقى ان شاء الله انت معايا فى الفكرة دى وصدقنى هنساعد بعض جدا جدا ان شاء الله وانا من نحيتى اوعدك انى مش هقصر معاك أبدا ان شاء الله وقول يارب حد تانى يكون جاد فى الفكرة دى يكتبلنا عشان نعمل جروب ماحصلش لان المساعدة والجماعية احسن من الفردية والا ايه
alaa omar
ياباشا ما أنا قلت لحضرتك إني معاك بس للأسف حضرتك ما تفاعلتش
mecanique
شباب انا معكم في الفكرة و سادخل على مدوناتكم

وهذه مدونتي
http://world-toping.blogspot.com/
A HA$H
معاكم بهالفكرة الرائعة . بإنتظار التطبيق
i love you
تمام يا رجالة بسم الله نبدأ فى وقت واحد عايزين نحدد وقت معين للبدء وعايزين نتواصل دايما تحديث البيج رانك قرب
i love you
انتم اختفيتوا فين يا جماعة انا بدأت وانتم فين
i love you
كدة يبقى ماحدش هيشارك كدة الموضوع اتقفل
oroba
Electronics-English
http://elect4eng.blogspot.com
blog about Electronics Learn

OS Definition-English
http://os-def.blogspot.com
blog about os's
alaa omar
لا ولا إتقفل ولا حاجه
إن شاء الله غدا السبت نبدأ بسم الله
soso2toto2010
معاكم وده مدوتنيhttp://ronaldo2012.blogspot.com/
roro13
وانا معاكم ان شاء الله بس فين مدونة صاحب الموضوع وعاوزة اضيف حاجة للفكرة انها تكون مرة فى الاسبوع يتجمع المدونات اللى اتحطت فى الموضوع وتتحط فى الموضوع الاصلى من فوق وكل الاعضاء اصحاب المدونات دى يدخلو ويقيموا كل المدونات دى لان الموضوع لما بيزيد عن صفحة المدونات اللى فى الصفحات التانية مش هاتتشاف ولا انتو مش معايا؟؟
sun_set
مدونتي بالتوقيع و ممكن من اسم المدونة تعملها اعجاب ع الفيس بكون سعيدة ادا بتشركوني معكم و يا ريت نبئ ع تواصل حتى نساعد بعض و شكرا الك ع الاقتراح
بروفسير
فكرتك حلوة
ودى مدونتى http://nasaamelrahma.blogspot.com/
مدونة نسائم الرحمة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
خاص بالأيفون والأيباد - فكرة شحن بطريقه سهله جداً
مسجات اعتذار حلوة جداً
مسجات ورسائل جامدة جداً للموبايل