نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

إربح من أدسنس 10 دولار يوميا علي الأقل وإدعيلي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،

أسمحولي بس في الأول أكتب أي كلام في السطر الأول دة علشان الحلوين اللي بياخدوا المواضيع ار اس اس من نجوم اف ام ميظهروش في النتائج للموضوع دة.
ودي تبقي أول نصيحة مني ليك لما تيجي تكتب هنا في المنتدي .

درس النهاردة يا شباب سهل وبسيط وأي واحد مهما كان مبتدئ يقدر ينفذه ويكسب منه إن شاء الله

الخطوة الأولي : لو الواجهه عندك في بلوجر عربي روح غيرها إنجليزي علشان إحنا هنعمل مدونة إنجليزي دلوقتي.. بس بسرعة

الخطوة الثانية: هتبحث في جوجل عن American cities أو Canadian cities أو أي بلد غربي وتحط جنبه كلمة cities
طيب إحنا بنعمل كدة لية ؟ علشان إحنا عايزين إسم أي مدينة أوربية أو أمريكية وخلاص

الخطوة الثالثة : بعد ما تبحث في النتائح عايزك تنشنلك علي 3 أو 4 أسماء مدن وتكتبهم علي جنب في ورقة

الخطوة الرابعة : تروح مدونة بلوجر اللي الواجهه بتاعتها بالإنجليزي وتعمل مدونة بالشروط الاتية

اسم المدونة : City name 2011
عنوان المدونة : cityname2011.blogspot
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الخطوة الخامسة : هتروح علي خدمة google insights وتعمل سيرش عن أهل المدينة دول بيبحثوا عن ايه ... لو عندك مشكلة في الخطوة دي يا ريت تتعب نفسك شوية هتلاقيها مشروحة باستفاضة أكثر من مرة هنا في نفس القسم علشان كدة مش هتكلم عنها هنا. ( أكتب أهم حاجتين علي جنب في ورقة )

الخطوة السادسة : هتروح علي خدمة google keyword tools وتعمل سيرش علي أهل المدينة دي كانوا بيبحثوا عن اية في 2010.... يعني هتكتب city name 2010 وهي السنة اللي فاتت
( حاول برضه تطلعلك كام حاجة مهمة علي جنب في نفس الورقة )

الخطوة السابعة : الورقة اللي معاك دي فيها حوالي 5 أو 6 حاجات أهل المدينة دي بيبحثوا عنها جدا... إوعي تكون رميت الورقة !!
الخمس حاجات دول يا روح قلبي هتعمل بيهم موضوعات.................. غلط كبير ..إوعي تعمل موضوعات علي طول
إنما هتعمل بيهم اقسام labels أولا وبعدين الموضوعات

الخطوة الثامنة : الأقسام اللي انته عملتها دي هتقمسها وتعمل عنها موضوعات.. يعني اية !
يعني مثلا عندك قسم إسمه women fashion مثلا .... تروح كاتب كام موضوع مختلف عن نفس القسم

ملحوظة : أنا عايز 21 موضوع علي الأقل كبداية
لو عندك مشكلة في كيفية كتابة المحتوي الحصري باللغة الإنجليزية هتلاقي هنا في نفس القسم شرح مفصل ووافي لإكثر من عضو.

الخطوة التاسعة : هتسجل المدونة في ويبماستر توولز و أناليتكس

الخطوة العاشرة: تبدأ في إشهار المدونة بالطرق المعروفة وتحاول تسيبلها باك لينكس في كل حتة تروحها

الخطوة رقم 11 : لو لسة مشتركتش في أمازون إفيليت يبقي انته عايز تخسر

الخطوة 12 : حط وحدتين أدسنس كبار ووحدة أمازون أفيليت كفاية قوي علشان متبوظش شكل المدونة .. دا لو إنته مبتدئ في بلوجر .. لو محترف براحتك ... المهم متبوظش شكل المدونة وخلاص

الخطوة 13: خليك متابع لخدمة google trends خلال عام 2011 علشان لو في يوم لقيت اسم المدينة دي في أحد الموضوعات يبقي دا كنز ربنا بعتهولك لحد عندك

الخطوة 14 : يكفي موضوع جديد كل اسبوع ولا تقلق من قلة عدد الموضوعات .. بس لو عايز تحط أكتر مش هقولك لأ.

الخطوة الأخيرة : إدعيلي

هذا الموضوع من إجتهادي الشخصي 100% ويسمح بنقله لتعم الفائدة ولكن مع ذكر المصدر

ملحوظة هامة جدا جدا قبل أن تبدأ في العمل حتي لا يضيع مجهودك.... إقرأها في أول رد لي علي نفس الموضوع.

المقال "إربح من أدسنس 10 دولار يوميا علي الأقل وإدعيلي" نشر بواسطة: بتاريخ:
reemhmam
شكراااااااااااااااااااا
ganady
ملحوظة هامة جدا جدا يا شباب : لا تبدأ في نشر موضوعاتك قبل بداية عام 2011.... إنما إبدأ قي تجهيز المدونة من دلوقتي مفيش مشكلة ..

عارفين لية علشان كلمة 2010 هتظهر في العنوان url لو نشرت أي موضوع دلوقتي ودا غلط كبير في السيو لإن إحنا مستهدفين كلمة 2011... يا رب تكونوا فاهمين قصدي... لو مش واضحة قولولي وأنا اشرحها بتفصيل أكتر
ارواح واشباح
والله الفكره دى جت على بالى من يومين
الف شكر على طرحها يا باشا
mecanique
شكراااا اخي على النصائح المميزة
sherifer921
فكره لذيذه
جاتلى قبل كده لكن ب لفه تانية خالص
بالمناسبة انت ليه مش بتدخل اون لاين ؟
الدعم الفنى بعتلى ان الحساب رجع تانى من بعد ما كلمتنى اخر مره بعشر دقائق
hema4ever
حلوه الفكره دي
بس افرض المدينه مجتش ف التريندز
ganady
reemhmam

ارواح واشباح

mecanique

شكرا لمروركم الكريم

sherifer921

منور الموضوع يا باشا .. معلش اصل الماسنجر عندي بيستهبل شوية وان شاء الله هظبطه النهاردة وأكلمك وربنا يبشرك بالخير زي ما بشرتني

hema4ever
يا باشا مش لازم تظهر في التريندز خالص.... يا باشا انت مثلا من الزقازيق وعندك مدونة اسمها الزقازيق 2011

انته كدة استهدفت أهل الزقازيق بس ... يعني لو أنا بحثت عن "وظائف خالية في الزقازيق 2011 "
يبقي انته هتظهر في النتائج .... قيس علي كدة :
مطاعم في الزقازيق
أفضل مطاعم 2011
أفضل مطاعم في الزقازيق 2011
نتيجة كلية اداب الزقازيق مايو 2011.......... وهكذا

إنما بقي لو المدينة ظهرت في التريندز دا معناه ان العالم كلو بيبحث عن المدينة بتاعتك... مش أهل المدينة بس وغالبا بيبقي حدث رياضي
زي مثلا :
texas marathon 2011 results

وأخيرا : ظهور اسماء المدن الأمريكية في التريندز متكرر جدا .. وحاول تتابع وتتأكد بنفسك
hema4ever
[

hema4ever
يا باشا مش لازم تظهر في التريندز خالص.... يا باشا انت مثلا من الزقازيق وعندك مدونة اسمها الزقازيق 2011

انته كدة استهدفت أهل الزقازيق بس ... يعني لو أنا بحثت عن "وظائف خالية في الزقازيق 2011 "
يبقي انته هتظهر في النتائج .... قيس علي كدة :
مطاعم في الزقازيق
أفضل مطاعم 2011
أفضل مطاعم في الزقازيق 2011
نتيجة كلية اداب الزقازيق مايو 2011.......... وهكذا

إنما بقي لو المدينة ظهرت في التريندز دا معناه ان العالم كلو بيبحث عن المدينة بتاعتك... مش أهل المدينة بس وغالبا بيبقي حدث رياضي
زي مثلا :
texas marathon 2011 results

وأخيرا : ظهور اسماء المدن الأمريكية في التريندز متكرر جدا .. وحاول تتابع وتتأكد بنفسك[/QUOTE]

هااا
منتكش واخد بالي من الموضوع كويس
لا تمام جدا فكره كويسه جدا والله
تسلم

(اوعي تقولي انك م الزقازيق انت كمان )
mecanique
انا جربت الفكرة مع مدونتين

http://unetedstates2011.blogspot.com/

http://france-2011.blogspot.com/

ياريت تعطيني رئيك خاصة في مواقع ادسن وفي المحتويات

بالنسبة لامزون انا مش مشترك فيه
zapata
السلام عليكم

مبدئيا الفكرة ممتازة ، ولكن للأسف الشديد لو طبقها الكثير من الشخاص لن تنجح ، لأن الكثيرين سيتجهون للبحث عن المدن الأمريكية وأيضا سيختارون المدن الأكثر كثافة سكانية ، بهذف الحصول على مشاهدات اكثر لمواضيعهم وكما نعلم فان اكبر المدن الأمريكية هي :
نيويورك بحوالي 8 مليون نسمة
ولوس انجلس بأكثر من 3 مليون نسمة
شيكاغو تقريبا 3 مليون نسمة .

طبعا الكل سيختار اكبر المدن ويبدأ في تطبيق الفكرة وسيجد البعض صعوبة في ايجاد اسم لمدونته بإسم هذه المدن .

اود ان اشكر هذا العضو على هذه الفكرة الرائعة وهذا اجتهاد واضح ، كما اتمنى ان يفهم من ردي هذا عكس ما سيفهمه اغلب الناس ، الكثيرون سيعتقدون بأنني ضد الفكرة .

نعم انا ضد الفكرة لو طبقت كما هي اي لو تعلقت بالمدن ، لكنها لو طبقت بمجالات اخرى ستكون ناجحة حتما ، وعلى سبيل المثال لو انشأنا مدونة عن منتج او مدونة علمية او تكنولوجية ستكون ناجحة كما يجب البحث عن الكلمات او المحتوى الذي لا توجد منافسة كبيرة عليه وفي نفس الوقت يكثر البحث عنه ولا يهمنا سعر الضغطات .

هذا العضو اثار نقطة جد مهمة وهي مواضيع المحتوى ، نعم فعلا لا يهم عدد المواضيع قد ننجز مدونة ب 3 مواضيع وتنجح احسن من المدونات الكثيرة المواضيع الأهمية تكمن في جلب الزائر الى مدونتك من خلال محركات البحث وحتى يتحقق ذلك يجب اجراء دراسة كاملة للمحتوى الذي سنعمل عليه قبل انشاء المدونة وتسجيلها بمحركات البحث وعمل خارطة لها وكل الأمور المتعلقة ب seo .

اذا تمكن اي شخص من ايجاد محتوى شبه حصري سينجح خلال فترة قصيرة .

مرة ثانية اتقدم بتقديري واحترامي لهذا العضو ويبقى الموضوع للنقاش والإثراء .
ganady
منتكش واخد بالي من الموضوع كويس
لا تمام جدا فكره كويسه جدا والله
تسلم
بالتوفيق يا باشا

انا جربت الفكرة مع مدونتين

http://unetedstates2011.blogspot.com/

ياريت تعطيني رئيك خاصة في مواقع ادسن وفي المحتويات

بالنسبة لامزون انا مش مشترك فيه
بداية ممتازة يا باشا بالتوفيق إن شاء الله ... بس انا ملاحظ ان united states عندك مكتوبة غلط... هتفرق دي قوي في السيو .. وياريت تشتك في امازون افيليت من خلال بلوجر وهو هيظهر الإعلانات لوحده من غير أكواد

Zapata :

يا باشا انت بتتكلم عن حاجة تانية خالص .. انته بتتكلم عن مدونة بنظام الميكرونيتش ... انا مش قصدي كدة خالص ... دي مدونة اخبارية هنستقيد بيها طول عام 2011 وبعدين نعمل غيرها

شكرا لمرورك
mecanique
بالتوفيق يا باشا

بداية ممتازة يا باشا بالتوفيق إن شاء الله ... بس انا ملاحظ ان united states عندك مكتوبة غلط... هتفرق دي قوي في السيو .. وياريت تشتك في امازون افيليت من خلال بلوجر وهو هيظهر الإعلانات لوحده من غير أكواد

Zapata :

يا باشا انت بتتكلم عن حاجة تانية خالص .. انته بتتكلم عن مدونة بنظام الميكرونيتش ... انا مش قصدي كدة خالص ... دي مدونة اخبارية هنستقيد بيها طول عام 2011 وبعدين نعمل غيرها

شكرا لمرورك

شكرا يا باشا ما انتبهت عدلتها خلاص
http://unitedstates2011.blogspot.com/

قبل ما تهرب

بالنسبة للفكرة الذي اقترحها zapta هي كمان فكرة ممتازة ولازم نعمل مثلها لكن اهم شئ هو ان نعرف الكلمة التي سنركز عليها وانا لم اجد الى الان

الحل هو عمل اكثر من مدونة
- مدونة او2 مثل كماهو مبين في الشرح مع وضع موضوع في الاسبوع مش حت سبب مشكلة ولا متابعة
- مدونة مثل ما ذكر zaptat وهي التي نركز على نشرها ليكون لها باج رانك عالي لتكون في محركات البحث وتكون فيها مواضيع لشروحات يعني العمل فقط في جلب الترافيك للمدونة وجلب الزوار
- مدونة واحدة نتابع بها الtrend وننشر مواضيعها في الفيس بوك و التويتر وهي التي نظيف لها المواضيع باستمرار وكل ما امكن ذلك مع عدم الاهتمام بالترافيك لان المدونة ستكون ملخبطة و غير منظمة لكنها تتابع كل جديد

مثل هذه http://world-toping.blogspot.com/ انا كل ما جد موضوع في الترند ويكون الموضوع ليس سيئ اضعه فيها وانشرها في الفايس بوك وتوير و يوساي تو

المشكلة الوحيدة انه مفيش ضغطات على الاعلانات و انا الان قاعد اغير في الالوان و الاحجام و الاماكن حتى اجد ماهو مناسب ولو في نصيحة ممكن تساعدوني في هذه النقطة

هذا نتيجة ما تعلمته منكم
zapata
شكرا يا باشا ما انتبهت عدلتها خلاص
http://unitedstates2011.blogspot.com/

قبل ما تهرب

بالنسبة للفكرة الذي اقترحها zapta هي كمان فكرة ممتازة ولازم نعمل مثلها لكن اهم شئ هو ان نعرف الكلمة التي سنركز عليها وانا لم اجد الى الان

الحل هو عمل اكثر من مدونة
- مدونة او2 مثل كماهو مبين في الشرح مع وضع موضوع في الاسبوع مش حت سبب مشكلة ولا متابعة
- مدونة مثل ما ذكر zaptat وهي التي نركز على نشرها ليكون لها باج رانك عالي لتكون في محركات البحث وتكون فيها مواضيع لشروحات يعني العمل فقط في جلب الترافيك للمدونة وجلب الزوار
- مدونة واحدة نتابع بها الtrend وننشر مواضيعها في الفيس بوك و التويتر وهي التي نظيف لها المواضيع باستمرار وكل ما امكن ذلك مع عدم الاهتمام بالترافيك لان المدونة ستكون ملخبطة و غير منظمة لكنها تتابع كل جديد

مثل هذه http://world-toping.blogspot.com/ انا كل ما جد موضوع في الترند ويكون الموضوع ليس سيئ اضعه فيها وانشرها في الفايس بوك وتوير و يوساي تو

المشكلة الوحيدة انه مفيش ضغطات على الاعلانات و انا الان قاعد اغير في الالوان و الاحجام و الاماكن حتى اجد ماهو مناسب ولو في نصيحة ممكن تساعدوني في هذه النقطة

هذا نتيجة ما تعلمته منكم
من الواضح جدا انك تحاول ان تجتهد أكثر ، انطلاقة لا بأس بها ركز على قراءة المواضيع المهمة وحاول اصلاح الأخطاء بمدونتك التي وضعت رابطها بهذا الرد خاصة خلفية اعلانات جوجل ادسنس

اجعلها بيضاء بدل اللون الأصفر الحالي واحذف الإعلان العمودي لأنه لن يخدم المدونة .
ترتيب مدونتك 11.705.662 يجب تخفيض ترتيب المدونة راجع مواضيع seo حتى تتعلم اكثر الأرشفة والنشر امران مهمان .

يجب ايضا تغيير لون خلفية عداد الزوار من الأزرق الى الأبيض ، حاول جعل المدونة بسيطة جدا كلما كانت المدونة بسيطة تكون جيدة ، المدونات التي بها صور وفيديوهات كثيرة تكون سيئة بالنسبة للزائر
اسأل نفسك انت كزائر عن ماذا تبحث ?
mecanique
من الواضح جدا انك تحاول ان تجتهد أكثر ، انطلاقة لا بأس بها ركز على قراءة المواضيع المهمة وحاول اصلاح الأخطاء بمدونتك التي وضعت رابطها بهذا الرد خاصة خلفية اعلانات جوجل ادسنس

اجعلها بيضاء بدل اللون الأصفر الحالي واحذف الإعلان العمودي لأنه لن يخدم المدونة .
ترتيب مدونتك 11.705.662 يجب تخفيض ترتيب المدونة راجع مواضيع seo حتى تتعلم اكثر الأرشفة والنشر امران مهمان .

يجب ايضا تغيير لون خلفية عداد الزوار من الأزرق الى الأبيض ، حاول جعل المدونة بسيطة جدا كلما كانت المدونة بسيطة تكون جيدة ، المدونات التي بها صور وفيديوهات كثيرة تكون سيئة بالنسبة للزائر
اسأل نفسك انت كزائر عن ماذا تبحث ?

بارك الله فيك
italia55
هناك نقطتين يجب الانتباه لهما
الاولى ستموت المدونة نهاية 2011
النقطة التانية يجب ان تكون المواضيع تتحدت عن انشطة المدينة كي لا يتم اغلاق المدونة كما حصل معي
أسامة1
شكرا أخي بارك الله فيك
الفكرة مميزة فعلا ربما إن توفر لي الوقت الازم سأطبقها مع بعض اللمسات و الأفكار الشخصية
mecanique
هذه اول ارباح الفكرة النهردة

0.26 اورواا

بالنسبة لعدد مرات الظهور هي 31 لكن اغلبها لي انا
zapata
هذه اول ارباح الفكرة النهردة

0.26 اورواا

بالنسبة لعدد مرات الظهور هي 31 لكن اغلبها لي انا

ترتيب مدونة 14.000.000 ولن تظهر بنتائج البحث بمختلف المحركات وحتى تتمكن من ذلك اقراء هذا الموضوع http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=228331

وأضف الكود الموجود في الرد انك تعتمد على مشاهداتك فقط وهذا امر سيئ يجب جلب زوار حقيقيين لمدونتك حتى تنجح .
hema4ever
طرقعت مدونه ع السريع كده
http://california-2011.blogspot.com/
ولسه معملتش فيها اي حاجه زي مانت قولت
لغايه اول السنه ان شاء الله
mecanique

ترتيب مدونة 14.000.000 ولن تظهر بنتائج البحث بمختلف المحركات وحتى تتمكن من ذلك اقراء هذا الموضوع http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=228331

وأضف الكود الموجود في الرد

انك تعتمد على مشاهداتك فقط وهذا امر سيئ يجب جلب زوار حقيقيين لمدونتك حتى تنجح .

أشكرك اخي

دائما ردودك مفيدة

بالنسبة للمدونة السابقة هي عمرها 3 ايام و انا اقوم بكتابة المواضيع في موقع http://scoopad.com موقع فرنسي لمشاركة الارباح بنسبة 100 % /100 ثم اضع رابط المدونة وهذا ما جلب لي بعض الضغطات و اليوم حصلت على 0,16 € من المدونة

و الكود الذي وضعته انت انا جربته مع مدونتي الرئيسية بعد ردك القبل الاخير وبدء ترتيبها يتحسن بضوح الان 800 الف بعد ان كان 11 مليون
el haou
شكرا للطرح الجميل
بعد ماجاتني الفكرة
قبل وضع هداالموضوع
كنت عملت الفكرة وصممت
مدونة بنفس الطريقة لكن ربما وقعت
في خطأ نشرت المواضيع قبل مشاهدتي
لهدا الموضوع وقمت الان باخفاء ما كتبت ونشرت
هل هدا سؤثر على اداء مونتي ولكم جزيل الشكر
ganady
شكرا للطرح الجميل
بعد ماجاتني الفكرة
قبل وضع هداالموضوع
كنت عملت الفكرة وصممت
مدونة بنفس الطريقة لكن ربما وقعت
في خطأ نشرت المواضيع قبل مشاهدتي
لهدا الموضوع وقمت الان باخفاء ما كتبت ونشرت
هل هدا سؤثر على اداء مونتي ولكم جزيل الشكر

أيوة هتأثر علي النتائج يا باشا... بس مش مشكلة، انت كدة كدة المفروض انك هتزود عليهم وهتكتب موضوعات جديدة.

وبالنسبة للموضوعات القديمة ممكن تستغلها انك تحط فيها روابط الموضوعات الجديدة

بالتوفيق
ali_bob2
ممكن تجيب شرح الخطوة رقم 5 و6
مش متمكن فيها اوى ونسيها
el haou
أيوة هتأثر علي النتائج يا باشا... بس مش مشكلة، انت كدة كدة المفروض انك هتزود عليهم وهتكتب موضوعات جديدة.

وبالنسبة للموضوعات القديمة ممكن تستغلها انك تحط فيها روابط الموضوعات الجديدة

بالتوفيق
شكرا لك يا غالي
هدا مافعلت ايضا
ممكن رأيك في مدونتي
www.las-vegas2011.blogspot.com

تقبل تحياتي اخي الفاضل
ganady
شكرا لك يا غالي
هدا مافعلت ايضا
ممكن رأيك في مدونتي
www.las-vegas2011.blogspot.com

تقبل تحياتي اخي الفاضل
القالب جميل وأماكن وضع الاعلانات كويسة ... بس عندك شوية أخطاء قاتلة خاصة ان المفروض اننا هنعتمد علي السيو:

1- الكبيرة اللي مكتوب عليها welcome دي هتبطأ التحميل . ياريت تشيلها او تحط صورة اصغر خاصة ان عندك صور كتير جدا

2- عندك فوق علي اليمين القائمة بتاعت : * Home
* Advertise
* Contact
* Support
* About

مفيش حاجة فيهم شغالة غير home ودا معناه ان موقعك تحت الانشاء بالنسبة لجوجل

3- أماكن وضع ايكونة تويتر مش صح لان جوجل هيقرأها قبل محتوي الموقع واحنا عايزين العكس

4- وصف الموقع كبير ... المفروض ميزيدش عن 150 حرف

5- عندك مشكلة في كود مهم وهي إن عنوان الصفحة مش مبيظهر في الميتا تاج ولكن بيظهر مكانه عنوان ال url الخاص بالمدونة ودا في نظري أكبر غلطة

بالتوفيق
ezz-eldeen
موضوع رائع
وأفكار رائعة من كل المشاركين

وسأطبقها حرفياً إن شاء الله
el haou
القالب جميل وأماكن وضع الاعلانات كويسة ... بس عندك شوية أخطاء قاتلة خاصة ان المفروض اننا هنعتمد علي السيو:

1- الكبيرة اللي مكتوب عليها welcome دي هتبطأ التحميل . ياريت تشيلها او تحط صورة اصغر خاصة ان عندك صور كتير جدا

2- عندك فوق علي اليمين القائمة بتاعت : * Home
* Advertise
* Contact
* Support
* About

مفيش حاجة فيهم شغالة غير home ودا معناه ان موقعك تحت الانشاء بالنسبة لجوجل

3- أماكن وضع ايكونة تويتر مش صح لان جوجل هيقرأها قبل محتوي الموقع واحنا عايزين العكس

4- وصف الموقع كبير ... المفروض ميزيدش عن 150 حرف

5- عندك مشكلة في كود مهم وهي إن عنوان الصفحة مش مبيظهر في الميتا تاج ولكن بيظهر مكانه عنوان ال url الخاص بالمدونة ودا في نظري أكبر غلطة

بالتوفيق
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اتقدم بالشكر الجزيل للاخ ganady
العضو النشيط الدي طرح هدا الموضوع
و اشكر كل الاخوة على تعاونهم
في الحقيقة اخواني رد الاخ الأخ أثلج صدري
برده ورأيه وتصحيحاته لبعض الأخطاء بمدونتي
المدكورة في الرد وأعتدر عن التأخر في الرد
أثناء غيابي لاسباب خاصة
فاشكر من كل قلبي اخي الفاضل على
معلوماته المفيدة واتمنى ان يستفيد منها الجميع
وفعلا فقد قررت تأخير التعديل على شان الاستفادة للجميع
شكرا لكل الاخوة على ملاحظاتهم
رأيكم يشرفنا جميعا بالتوفيق للجميع
تحياتي
mazula
ارجو شرح امازون افليت انا سجلت لكن مش عارف اعمل اية
mazula
ياريت حد يقولى اخطاء المدونة

http://wallpapers200.blogspot.com

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
إربح من أدسنس بالتفصيل مع مدونتى العربيه ( أدسنس للعرب )
حقق على الاقل 100 دولار يوميا من جوجل أدسنس
إربح من النت شهريا .....ما لا يقل عن 70 دولار .
كیف تربح على الأقل 20 دولار یومیا من أدسنس