نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مدحت شلبى : الاهلى مقبل على كارثه بسبب التعاقد مع مانويل جوزيه

حذر الكابتن مدحت شلبى فى برنامجه مساء الانوار النادى الاهلى من كارثه محققه من الممكن ان تطيح باستقرار الفريق وذلك بعد ان كشف الستار عن ان النادى الاهلى مدان للضرائب بمبلغ يقدر بحوالى 50 مليون جنيه .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وذكر شلبى بان السبب فى هذه الارقام هوتحمل النادى الاهلى الضرائب عن اللاعبين والمدير الفنى للفريق وكذلك بعد الارقام الخرافيه التى يتعاقد بها الاهلى مع مديره الفنى وكذلك مع نجوم الفريق.

المقال "مدحت شلبى : الاهلى مقبل على كارثه بسبب التعاقد مع مانويل جوزيه" نشر بواسطة: بتاريخ:
DONTELLA
عندي سؤال للكابتن مدحت هو يعني المسؤلين في النادي الاهلي مش عارفين الوضع المالي عندهم و بعدين احنا عارفين ان احسن اداره للنوادي هي اداره الاهلي ياريت انت تركز في اللي بتقراه قبل ما تنشره علي الناس كفايه نسمع كلام بذيء علي الهوا
hazem_messi
انا معاك انا كنت بحب اسمع لمدحت دة بس دلوقتى معدش بطيق اسمعوا حتى راجل اهبل بجد هتولى خبر قالوا وطلع مظبوط 100%
hazem_messi
حسبى الله ونعم الوكيل
سيف 22
هو مش فالح غير فى النكت الجنسية وقلة الادب
shicospeed
يا جماعة واحة واحة على الراجل السن اليه حكم برضة ويمكن المرة دى يكون عندة حق
oshee
تعجب مدير الكرة بنادي الزمالك إبراهيم حسن من تلبية إدارة النادي الأهلي لكل طلبات المدير الفني الجديد للقلعة الحمراء البرتغالي مانويل جوزيه.

وقال حسن في تصريحات للصحفيين "مانويل جوزيه خاض تجربة تدريب فاشلة مع أنجولا وكذلك الحال مع اتحاد جدة الذين استغنى عن خدماته، لذلك فعودته للنادي الأهلي لن تشكل فارق معنا".

وكان النادي الأهلي قد أعلن صباح السبت تعاقده رسميا مع المدير الفني البرتغالي لموسم ونصف.

وتابع " المفاجأة بالنسبة لي تعامل الأهلي مع جوزيه، فإدارة النادي لبت كل طلبات المدير الفني بتعيين ثلاثة مدربين برتغاليين بالإضافة له في الجهاز المعاون وهو الامر غير المألوف من الإدارة الحم
tarek_2111
انا طول عمرى بحترم مدحت شلبى
ياجماعه الراجل محايد
ومبروك على الاهلويه جوزيه ابو 81 الف يوررررررررر
حسنىaly
ياعم مدحت ياشلبى خليك فى سقطتك الجنسيه وخليك قاعد بتجامل الذمالك احنا مش عاوزين نسمعك تانى بصراحه الايام دى بقيت دردى لاتطاق وانته فى تعليقك على قمة الاهلى وزمالك حسام حسن كان الاهلى بيهاجم وكنت بتقلل من مكانته وكان ابو تريكه بيلعب كويس وكنت بتشكر فى شيكا بالا بتاعك زيزو كان قاعد محترم وحسام بينهق زى الجحش وانته بتشعر فى حسام وكمان نازل فى الاهلى كلام على بطال مش هو نادى الاهلى ده اللى شهرك وعملك كيان مش ابناء الاهلى اللى شجعوك على التعليق ونجحت بمساندتهم ليك تقدر تنكر شوبير انه شجعك ووقف جنبك مش عارف انته حاطط الاهلى فى دماغك ليه خليك فى نفسك ملكش دعوه بالاهلى احسن لك ارجوك بصراحه كنا بنحترمك جدا والان احنا مش بنحبك للتمييز االعنصرى القروى سيب الاهلى تقدر تتكلم على حسام حسن وابراهيم توامه والله كان فرموك وكنت هتسمع ما لذ زطاب علشان الاهلى قيم ومبادىى ومش بيرضوةا يردو عليك انته سليق فيها اوى اوعى تنسى انى الاهلى وراه جمهور يقدر يهدم القناه عليك ارحمنا وخليك فى نفسك وبعدين الاهلى لو شايف نفسه هيقع فى كارثه ماكنش جاب جوزيه ولا تحمل الضرائب بتاعته ولا اللاعبين يعم كل عيشك واسكت
medo elkady
تعجب مدير الكرة بنادي الزمالك إبراهيم حسن من تلبية إدارة النادي الأهلي لكل طلبات المدير الفني الجديد للقلعة الحمراء البرتغالي مانويل جوزيه.

بنى ادم حشرى بطريقه لا تطااااااااااق
انت مالك يلبو ولا ميلبوش خليك فى نفسك
انا الاول كنت بقول عليك ابراهيم حسن ومن يومين بظبط طلعت عليك ابراهيم الاقرع والنهاردا هقول عليك ابراهيم الحشرى وبكرا اكيد فى لقب جديد
اعوز بالله
hossam512
شكرااا عالخبر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مانويل جوزيه يطلب رحيل سيد معوض نظير التعاقد مع وليد سليمان
مدحت شلبى يهاجم جوزيه بسبب درع الدورى
مانويل جوزيه يقرر الرحيل عن الاهلى