نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد ب ثانى منتحر فى 2011 على الفيس بوك " يتوعد و يخطط لشىء ما للمصريين "

الامور تزاد صعوبة والاحداث تذهب الى مالم يتمنى كل مصرى وأخاف أن اقول أن مصر قادمة على تدهور فى الامور الداخلية بسبب الاستهتار الواضح من جميع المسئولين , وأخاف ايضا أن اقول أن الانترنت بدأ يدخل فى صراع سياسى قوى مع الشعب المصرى بشكل عام والحكومة بشكل خاص.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فقد ظهرت ثانى صفحة على الفيس بوك تشير الى ثانى منتحر فى 2011 ولكن هذه المرة ستكون مختلفة كما كتب صاحب الصفحة " المرادى مش هيحصل بسببى فتنة زى اللى حصلت فى أول حادث ولكن الكل هيكون مبسوط بنسبة 99.9 % من المصريين هيتولدوا من جديد بسببى وهيفضل اسمة موجود فى كل حته حتى لو بعد 100 سنه "

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
أنا غيرت الهدف.. وبطمنكم تاني, مش هيكون فيه فتنة.. أنا هضحي بنفسي عشان خاطركم.. أنا بحب مصر وبحب شعبها, ولازم أعمل حاجة عشانها.. ساعدوني عشان التجربة الأولى هتكون التجربة الأخيرة..

المقال "شاهد ب ثانى منتحر فى 2011 على الفيس بوك " يتوعد و يخطط لشىء ما للمصريين "" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
الغريب برضو والسؤال الاكبر الصفحات دي ازاي بنتشر
يعني مين اول ناس عملت لايك؟؟
اكيد مفيش حد بيدور على انتحار 2011 مثلا عالفيس كل يوم
Dr! Ahmed
شكلوا هيتقل الرئيس

بس على فكره هزعل انا بحب الريس

مش عارف انا حاسس بكدا
أميرة الورد
على فكرة صاحب الصفحة الاولى مامتش وكان عامل صفحة تانية مسميها انا الى فجرت نفسي يوم 1/1/2011

وحدف الصفحة وعمل الصفحة دى

اصلا والمفروض الحيوان دة يتبلغ عنه

علشان يتفرم بدل الى ههو بيعمله

الله يحرقه
abdobasha
سياسة الخصوصية بتاعة الفيس بوك بتمنع اي حد انه يعرف عنه اي حاجة
بس ممكن نعمل ريبورت للبيج دي كلنا
Dr! Ahmed
ثانى حادث انتحار فى 2011 القصة وما فيها : ان انا امبارح بالليل كنت بقلب فى النت .. فلقيت بيج اسمها .. اول حادث انتحار فى 2011 .. ولاحظت ان البيج يدوب معموله من شويه صغيرين ورغم كده كان عدد الفانز فيها حوالى الف وشوية .... فجات فى دماغى فكره شيطانيه .. وهيه انى اعمل بيج اسمها ثانى حادث انتحار فى 2011 .. وكان الغرض منها هو ...
اولا :انى اضرب للوا...د التيييييت صفحتة لإن طبعا الموضوع ماعجبنيش.
ثانيا: انى اشوف رد فعل الناس ايه ... وللأسف كان رد فعلهم بشع .. قال ايه .. المنتحر الاول هو صاحب تفجير امبارح .. والمنتحر الثانى هيعمل تفجير ثانى بجد حاجه تموت م الضحك.
وعلى العموم انا عايزكم تقولوا رأيكم .... اقفل الصفحة خالص .... ولا انتهز ان العدد الموجود فى البيج كبير فاغير اسمها واخليها صفحة مفيده وده طبعا حسب اقتراحتكم.
مستنى رأيكم.........وحسبى الله ونعم الوكيل.

اى خدمه خبر مش صحيح
Ahmed Ahly
ههههههههههههه . . .

ما المشكلة , الكلام مش بفلوس . . .

هينتحر ماشي . . . بس امتي الفعل . . ؟ ههههههههههه , ارجو بالدليل . . .

بس الموضوع . . . زي ما قال كد دكتور احمد . . .

ضحك علي الناس . .

في رعاية الله . .
abdobasha
طب ما سبع البرمبة دا اسم الصفحة مينفعش يتغير فالفيس !!

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد ب الفنان هانى شاكر يثير الجدل على الفيس بوك لانه يرتدى " جلابية " داخل صالون منزل مع مطربة لبنانية
مفاجأة : شاهد ب من قام بالتفجير أمام كنيسة الاسكندرية هو أول منتحر فى 2011 على الفيس بوك !
شاهد ب أول منتحر فى 2011 هو من قام بالتفجير فى كنيسة القديسين !!