نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مش هنلاقى رجاله نتجوزها* ده كلام يعنى*

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيكم ياشباب عاملين ايه

ايه بقى هنتكلم فى ايه النهارده ... اها نسيت ده انا اللى هتكلم

ها
ناوين على ايه بقى !!!

عمرو دياب نزل بالبوستر وبالالبوم بتاعه

الالبوم مفيش كلام عليه غير انه ممتاز وشغل عالى قوى
البوستر مش ميت فل عليه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اكيد الكل شاف البوستر وللتاكيد اهو

ها تحفه مش كده عمرو مازال شباب
تشوفه تقول 25 سنه يعنى من الاخر الواد لوز
والكل بيحبه وبيعشقه وده عادى جدا مع سوبر ستار العرب
لكن اللى مش طبيعى اللى هو منزله فى البوستر ده
الهضبه عامل 3 موضات جديده للشباب

اول موضه :- حواجبه اللى واخد فيها ضربه مطواه
تانى موضه :- الوشم اللى على دراعه
تالت موضه :- بنطلونه اللى هيقع منه وهو ماسكه احسن يقع منه وهو بيتصور

هو احنا ياشباب ناقصين بناطيل تقع
الشباب بيمشوا بيبقوا عايزين حد يرفع لهم البناطيل
وبنشوف حاجات تكسف منهم والله

وربنا مارجوله ديه انك تبقى مسقط ده انت بتنزل فى نظر البنت
مفكر يعنى انها هتبصلك وانت زى الاهبل كده
ده انت تبقى اهبل لو فكرت فى كده

ده انت سقطت من نظرها هتاخد واحد بيسقط بنطلونه
وتبقى ماشيه جنبك عايزه تقول يارض ابلعينى

ياعم روح ياخساره الرجاله
بس بقى مانتكلمش فى الموضوع اللى بيعصبنى ده

خلونا فى المفيد

دلوقتى عمرو نزل بالموضه الجديده واكيد الشباب هينزل بيها
ماهو الكينج بتاع الجديد

عايزه اعرف ايه رايكم فى المصيبه ديه ؟؟؟
وهنعمل ايه يابنات لو الشباب مشيت كده؟؟؟

يالهوى مش هنلاقى رجاله نتجوزها

المقال "مش هنلاقى رجاله نتجوزها* ده كلام يعنى*" نشر بواسطة: بتاريخ:
WaNTeD
هههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله الواحد بقا مكسوف يرد علي كلامك لان اغلبه حقيقي

بس الحمد لله برضه لسه في رجاله

يمكن انتي بشوفي كتير مسقطين البناطين ومبينين الحجات الي تكسف

علشان دول فاضين ومش عندهم حاجه تشغلهم

بس الرجاله الي يشرفوا ومش بيبينوا الي بيكسف

مش فاضين للحورات دي عندهم كتير يشغلهم

متخفيش علي الرجاله موجين بس يمكن قلوا

خدي بالك واختاري حد تشاركيه حياتك ويكون راجل

موضوع جرئ جدا

وانتي عندك حق جدا جدا

اتكسفوا علي دمك يا رجاله

تحياتي
hanan star
هههههههههههههههه
الموضوع جميل يابوسي ومتألق كالعاده
وعلي رأيك لما نشوف حد زي عمرو دياب اللي هو قدوة لناس كتيير(الهايفين طبعا) بيعمل كدة وفاكر ان هي دي الشياكة وانه هيبقي شاب كوول
امال الشباب يعمل ايه؟
ربنا يستر علي شبابنا
وميرسي ليكي ياقمر
Mr.TiTOoO
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

توبيك جامد اوي والكلام الي فيه صح وكلام محدش يقدر يقول عليه اي حاجة

بس يا بوسي العنوان مستغرب ليه شوية وده الي شدني للموضوع

هو عموما كلامك صح يا بوسي والشباب بسبب الانفتاح والموضة والتطور اتغيروا والعادات بدات تتغير ومعاها بيتغير اللبس وبيتغير حتى الكلام منها الحلو ومنها الغريب الي مش بيناسب الشخص ومع ذلك بيعمله علشان يشد الانظار ليه ...

على الرغم من ده كله لازم يبقى فيه حرية واننا نحاول كل واحد يعمل الي هو عاوزه واكيد مش معنى كلامي ان كلامك فيه حاجة غلط ...

بس فيه سؤال محيرني ليه مش اختارتي موضوع باسم " مش هنلاقي بنات للرجالة الي بقت موجودة " ليه !!!

مع ان الي بيحصل من البنات لا يتحكي ولا يتوصف

وفي انتظار ردك او لو حبيتي تنزلي موضوع بالاسم الي اختارته

تحياتي على تألقك في مواضيعك
bosy lovestory
هههههههههههههههههههههههههه

والله الواحد بقا مكسوف يرد علي كلامك لان اغلبه حقيقي

بس الحمد لله برضه لسه في رجاله

يمكن انتي بشوفي كتير مسقطين البناطين ومبينين الحجات الي تكسف

علشان دول فاضين ومش عندهم حاجه تشغلهم

بس الرجاله الي يشرفوا ومش بيبينوا الي بيكسف

مش فاضين للحورات دي عندهم كتير يشغلهم

متخفيش علي الرجاله موجين بس يمكن قلوا

خدي بالك واختاري حد تشاركيه حياتك ويكون راجل

موضوع جرئ جدا

وانتي عندك حق جدا جدا

اتكسفوا علي دمك يا رجاله

تحياتي
انا عارفه والله يا جميل ان لسه فى رجاله فى الدنيا
بس المشكله انهم بقوا قليلين اوى وزى متقول مهددين بالانقراض ههههههههههههههههههه يعنى لازم نحافظ عليهم ونكتر من عددهم كمان وكمان وانا عن نفسى لازم اخد واحد يكون راجل بمعنى الكلمه
مع انه هيبقى صعب شويه التدوير على حاجه زى دى

نورتنى جدا ياونتد ياقمر وعجبنى كلامك
bosy lovestory
هههههههههههههههه
الموضوع جميل يابوسي ومتألق كالعاده
وعلي رأيك لما نشوف حد زي عمرو دياب اللي هو قدوة لناس كتيير(الهايفين طبعا) بيعمل كدة وفاكر ان هي دي الشياكة وانه هيبقي شاب كوول
امال الشباب يعمل ايه؟
ربنا يستر علي شبابنا
وميرسي ليكي ياقمر

تسلميلى ياقمرايه على رأيك
واقوليلهم امانه عليكى ده يرضى ربنا يعنى
والله الواحده بقت مكسوفه لما تشوف الاشكال دى فى الجامعه والمشكله انهم مش بيبطلوا او يقولوا موضه وبطلت لا ربنا يخليلنا عمرو دياب واللى زيه علشان يلعب بدماغ الشباب الحلوه اللى ياعينى محتاجين حد يأخدهم من اديهم ويعلمهم دينهم من تانى

نورتينى جدا ياحنان ياقمر بمرورك الجميل ده
ويارب تكون كل البنات رأيها زى رأيك كده
bosy lovestory
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

توبيك جامد اوي والكلام الي فيه صح وكلام محدش يقدر يقول عليه اي حاجة

بس يا بوسي العنوان مستغرب ليه شوية وده الي شدني للموضوع

هو عموما كلامك صح يا بوسي والشباب بسبب الانفتاح والموضة والتطور اتغيروا والعادات بدات تتغير ومعاها بيتغير اللبس وبيتغير حتى الكلام منها الحلو ومنها الغريب الي مش بيناسب الشخص ومع ذلك بيعمله علشان يشد الانظار ليه ...

على الرغم من ده كله لازم يبقى فيه حرية واننا نحاول كل واحد يعمل الي هو عاوزه واكيد مش معنى كلامي ان كلامك فيه حاجة غلط ...

بس فيه سؤال محيرني ليه مش اختارتي موضوع باسم " مش هنلاقي بنات للرجالة الي بقت موجودة " ليه !!!

مع ان الي بيحصل من البنات لا يتحكي ولا يتوصف

وفي انتظار ردك او لو حبيتي تنزلي موضوع بالاسم الي اختارته

تحياتي على تألقك في مواضيعك
بينى وبينك ياتيتو هو كان لازم يكون فى عنوان كده يشد والا مكنش حد هيدخل اصلا الموضوع ده وبعدين العنوان بيعبر عن واقع وكلام بنات جايز الولاد اللى زى دول مش حاسين البنات بتقول عليهم ايه وانا حاولت اوريهم بس 1% من اللى بيتقال عليهم اغلبيه البنات شايفه ان الرجاله ماتت فى 73 يعنى دى مش موضه خالص زى ما انت بتقول يا تيتو انا عن نفسى بعتبره جهل
وبالنسبه للعنوان زى مافى رجاله بمعنى الكلمه ومحترمين فى برضه بنات كتيييييييير اوى محترمين بس مش معنى كده انى بدافع عن البنات لازى مافى و فى فى الشباب فى بنات وبنات فى بنات عايزه كسر رقابتها بس بجد البنات مش كلها بقت وحشه بالعكس المحترمين دلوقتى هما اللى بقوا قاعدين فى البيت بعد ما القطر فاتهم والبنات اللى مش كده بقم هما اللى متجوزين وعايشين حياتهم

وميرسى يا جميل ليك ولرأيك ولمرورك اللى نورنى جدااااا
امو
والنبى يا بوسى مش هاقدر اقول غير
ربنا يستر يمكن يكون الرجالة الطبيعيين انقرضوا
ميسره
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ايه يا بت الجمال دا

اجمد موضوع شفته

ااااااااااااااه قلبتي عليا المواجع يا بوسي فكرتيني باللي بشوفه

بشوف شويه شباب يعني هما شباب في البطاقه بس هههههههههههههههههههه

وتلاقي الشاب الحلو شويه ماشي وواثق في نفسه زياده وكان يعني مفيش غيره على وجهه الاوض

والوحش تلاقيه عامل في نفسه بلاوي زي اللي بيعملها عمر دياب دي ويمكن اكتر شويه عشان يلفت الانتباه بس

وطبعا انتباه البنات بس

ايـــــــــــــــــــه التــــــــــــــــفـــــــــــــــاهــــــــــــه دي

يلا

مش هقول غير حاجه واحده

رحم الله إمرئ عرف قدر نفسه

تسلمي يا قمرايه
sonaa
هههههههههههههههه

اه والله صحيح بكرة هنمشى فى الشارع كل الشباب هيعملوا كدة

مش عارفة والله اية العيال الهبلة دى ناس غريبة والله

بس الموضوع تحفة والله يابوسى

تسلمى ياقمراية
mido_vip
موضوع هايل يا بوسى
بس حسيت من كلامكم ان الشباب اختفى يا بناااااااااااات احنا اهو بس انتو اللى مش شايفين هههههههههههه
بجد زى ما فى شباب خلاكو تخافوا على انقراض الرجالة بردوا فى بنات خلونا نقول فين السى السيد هههههههههه

بس احنا أمة بعدت عن دينها يبقى هنشوف العجب ربنا يستر
IT-is-MY-DeStinY
بس المشكله انهم بقوا قليلين اوى وزى متقول مهددين بالانقراض ههههههههههههههههههه يعنى لازم نحافظ عليهم ونكتر من عددهم
بشوف شويه شباب يعني هما شباب في البطاقه بس هههههههههههههههههههه
والنبى يا بوسى مش هاقدر اقول غير
ربنا يستر يمكن يكون الرجالة الطبيعيين انقرضوا
هههههههه
يعنى افهم من كدا ان حضراتكم معدتوش شايفين رجاله بجدا ؟؟؟
بصوا ياشباب ويابنات
اللى بيحصل للشباب وكمان البنات دا فى مجتمعنا يعبر عن حاله المجتمع اللى وصلها من السطحيه والتفاهه
تقدروا تقولولى لو فى شغله تشغلهم كانوا عملو كدا ؟؟ لو فى جامعه بجد بجد بيتعلموا فيها بدون الحاجات اللى بتحصل وكلنا عرفينها دى كان دا حصل؟؟؟
الشباب ((رجاله وبنات))اغلبهم بقو مبيدوروش الا على المنظره ازاى انهم يعجبوا الطرف الاخر
هاختم كلامى بقصه جميله اوى
ايام ما كانت الاندلس تابعه للمسلمين نزلها جاسوس تابع لاعداء المسلمين وتمشي فى المدينه وشاف شاب صغير يبكى جنب الحائط ولما سائله عن سبب بكائه قاله انى انا وصاحبى كنا نتبارز بالسيف وهو غلبنى وعلشان كدا انا بيبكى فارسل الجاسوس لاصحابه بالا يقومو ا بغزو الاندلس الان لانهم سيهزمون
وبعد مده نزل نفس الجاسوس الاندلس برده ولقى شاب بيبكى ساله عن سبب بكائه قاله ان حبيبته هجرته فبيبمى عليها فارسل لاصحابه وقالهم الان تغزون الاندلس وبالفعل سقطت من ايدى المسلمين
دا حالنا دلوقتى واسوا
ellama
هههههههه
يعنى افهم من كدا ان حضراتكم معدتوش شايفين رجاله بجدا ؟؟؟
بصوا ياشباب ويابنات
اللى بيحصل للشباب وكمان البنات دا فى مجتمعنا يعبر عن حاله المجتمع اللى وصلها من السطحيه والتفاهه
تقدروا تقولولى لو فى شغله تشغلهم كانوا عملو كدا ؟؟ لو فى جامعه بجد بجد بيتعلموا فيها بدون الحاجات اللى بتحصل وكلنا عرفينها دى كان دا حصل؟؟؟
الشباب ((رجاله وبنات))اغلبهم بقو مبيدوروش الا على المنظره ازاى انهم يعجبوا الطرف الاخر
هاختم كلامى بقصه جميله اوى
ايام ما كانت الاندلس تابعه للمسلمين نزلها جاسوس تابع لاعداء المسلمين وتمشي فى المدينه وشاف شاب صغير يبكى جنب الحائط ولما سائله عن سبب بكائه قاله انى انا وصاحبى كنا نتبارز بالسيف وهو غلبنى وعلشان كدا انا بيبكى فارسل الجاسوس لاصحابه بالا يقومو ا بغزو الاندلس الان لانهم سيهزمون
وبعد مده نزل نفس الجاسوس الاندلس برده ولقى شاب بيبكى ساله عن سبب بكائه قاله ان حبيبته هجرته فبيبمى عليها فارسل لاصحابه وقالهم الان تغزون الاندلس وبالفعل سقطت من ايدى المسلمين
دا حالنا دلوقتى واسوا
الله كلامك جميل جدا يااحمد
وكلكم بصراحه قلتو اللى انا كنت عايزة اقولة
بس فى كمان حاجه اننا بنقلد الغرب تقليد اعمى من غير مانفكر ودة غلط
طيب على الاقل الغرب بيعملو التفاهات دى لكن متقدمين جدا ففكرهم ومجتهدين فى عملهم
اما احنا للاسف عكس كدة تماما
والله انا بقول الكلام دة عن بلدنا وشبابنا وانا زعلانة جدا بس هعمل اية دة الواقع اللى لازم كلنا ناخد بالنا منة

ويالا ربنا يهدينا شباب وبنات
bosy lovestory
بجد ياجماعه انا مبسوطه اوى من ردودك ومن رايكم ده
وبالاخص الشباب عجبونى انهم تهكموا على الشخصيات دى
وبجد يااحمد انا عجبنى جدا جدا كلامك والمثل اللى انت قولته
نورتونى كلكم جدا ياحبايبى تسلمولى على الاراء الحلوه دى
بنت مفرفشة
دمك زى العسل
انا لو شفت واد ماشى كده ايه الى هعمله نضره احتقار بس
بس علله يحس
عيال اخر زمن
bosy lovestory
هههههههههههههههه
ده انتى اللى اعثل والله يابنتوته
عالله كان بيحوق فيهم الحاجات دى لا دول بيفتكروا ان البنت دى معجبه بس بتعمل نفسها تقيله
ههههههههههههههه
نورتينى ياقمر بمرورك الجميل
همسات مسموعه
ههههههههههههههه

بصراحه توبيك جامد جدا وجرئ جدا وصح جدا

بس عاوزه اقولك ان زى مافى رجاله هايفين كده فى بردو بنات هايفين زيهم وبيعجبوا بيهم

خليهم بقه يشبعوا ببعض واحنا نخرج منها

وكمان زى مافى رجاله هايفين في رجاله رجاله يعنى لسه منقرضوش

ميرسي ياقمر علي التوبيك الجميل
rose
هااااااايل يا بوسى موضوع جمييييل اووووووووى

انا شخصيا هجنن من الموضوع دة خصوصا فى الكلية بتاعتى بشوف حاجات غريبة وعجيبة

من البنات ولاولاد بردو انا راى ان حصل هبوط شديد فى الاخلاق وكمان الدين

مبقاش عندنا ثقافة نقدر نتميز بيها فلجأنا للافتكاسات الغريبة علشان نتميز بيها

انا بصراحة لما بشوف الولاد دول بحس ان البلد فى خطر لانها مش هتلاقى رجالة يدافعوا عنها

مررررررررررررررررررسى ليكى انا عجبنى الموضوع اووووووووووووووووى
محمد شلبي
علي فكرة انا مش محتاج ارد عن الهضبة الهضبة فوق كل ده وبعدين مش معقول سوبر ستار العرب زي مانتي قولتي اللي بيغني من 26 سنة واللي بقي اسطورة وبقي علي الساحة لوحده بدون منازع لما يفكر يبين تفاهة غيره زي نجم الجير مثلا اننا ننتقده بكلام لاذع ومينفعش يتقال علي سوبر ستار زييه لو في نقد المفروض يبقي علي غناه مش علي لبسه او استايله في البوستر والحمد لله زي مانتي قولتي مفيش كلام علي الالبوم غير انه ممتاز
bosy lovestory
علي فكرة انا مش محتاج ارد عن الهضبة الهضبة فوق كل ده وبعدين مش معقول سوبر ستار العرب زي مانتي قولتي اللي بيغني من 26 سنة واللي بقي اسطورة وبقي علي الساحة لوحده بدون منازع لما يفكر يبين تفاهة غيره زي نجم الجير مثلا اننا ننتقده بكلام لاذع ومينفعش يتقال علي سوبر ستار زييه لو في نقد المفروض يبقي علي غناه مش علي لبسه او استايله في البوستر والحمد لله زي مانتي قولتي مفيش كلام علي الالبوم غير انه ممتاز
اولا ميرسى جدا يا جميل لمرورك ولرأيك
بس انا معملتش التوبيك ده لمجرد الهجوم وخلاص ومش معنى كده انى عملته برضه علشان بحب تامر مثلا او بفضله عن عمرو ولاكن انت قلت مينفعش انى انتقد لبسه وانه قدوه الشباب والمفروض على ما اظن ان القدوه ده بيبقى بكل حاجهشكل واخلاق ومظهر وانا كان من حقى انى اعاتبه زى اى حد ما بيغلط
وشكرا ليك يا جميل

ESSAM.FARES
%100
انت خدت الكلام من علي لساني علي فكره
هما بس عجبهم نجم الجير والكلام الغريب الي بيغنيه
حضرتك شوفتي الكليب (((((( تاعبة كل الناس)))))))))
ايه الابتذال ده واد صايع واقف عالنصية (زي شارلي شابلن) و بتعدي بنت لابسه من غير هدوم كتير و الكاميرا من فوق لتحت بتأكدلك على انها فعلا مثيرة و هوووووبه يشوفها الفتك يقوم ماشي وراها و يقولها كلمات الأغنية...و يلومها معقول تمشيني المشية ديه؟؟ينفع كده؟؟

و يؤكد انها مش بس تاعباه ( والمعنى واضح و مقصود تاعباه الزاي يعني) و تاعبة كل الناس الواقفين في الشارع و هيه ماشية ولا هاممها قد ايه الشباب تاعبانة.......و المقطع التاني يبدأه ((ايه يا بنتي اللي عملتيه فيا)) و في الأعادة ((ايه يا جامدة اللي عملتيه فيا مش قادر اشيل عينيا من عليكي.....)) !!!!!!!!!!!!!!

ايه يا جامدة!!!!!!!! ده لفظ ده!!! وهل تحول الحب في زماننا الى واحدة جامدة تمر على شاب فتتعبه فيجري وراها زي (الكلب لما يمشي ورا حتة لحمة!!!)))......و وراها وراها لغاية سطح بيتهم لحد ما زنقها و جريت بس على مين وراها وراها..........
وفي نفس الألبوم كوكتيل مشاعر اختر ما شئت.....نفس الشب التعبان ده بيغير على حبيبته من مجرد انها تسلم على حد و يلمس ايدها (الظاهر حبيبة تانية غير اللي عرفها في الشارع دي واحدة بنت ناس بئى مش تاعبة كل الناس) و مرة أنا خنتك امبارح و قلبي مش مسامح (معنى جديد اهوه للأخلاص) و مرة من نظرة جابتني جابت أهلي على بيتك جيت مش على مهلي (دعوة للزواج كويس والله).........الخ الخ الخ......

هوه ده الحب........شاب تعبان و بنت جامدة........هوه ده الجيل يا نجم الجيل!!!!

هوه ده المعنى اللي لازم يوصل للناس.........و للشباب.....يا كسفتك يا أستاذ عمرو خالد بعد ما تلاتين يوم في رمضان بيغنيلك مقدمة برنامجك الجنة في بيوتنا.....!! و مفيش مانع نسجد عالمسرح و نغني كام اغنية ديني كده.....حركات مبتذلة و ماسخة و مقززة..........

عمرك شوفتي عمرو دياب او اي مطرب محترم عمل كده
سايبن الكلام ده كله وجاين علي صوره تنقدوا فبيها وتقولوا الكلام ده كله
nonosh
موضوع بجد رائع يا بوسي

انتى جيتى على الوتر الحساس وعزفتى
صراحه الى بيحصل من الشباب ده مهزله وقله قيمه
الواحد بيمشي في الشارع دلوقتى مبيلاقيش رجاله ونادر لما تلاقي واحد محترم ماشي بقيمته
الله يهدى شباب المسلمين ويفوقهم من غفلتهم دى
scorpion
بجد موضوع مهم جدا بس انا هتكلم من منظور تاني خالص بعيد عن المنظور اللي انتي قولتية يعني مش هيرتبط بعمرو ولا حاجة
الموضة دي بيقت منتشرة جدا وانا شخصيا مش بحب الموضة الغريبة او المتخلفة دي
والموضة دي بتتعمل في امريكا بس بيبقي ليها معني تاني
وطبعا بالنسبة لعمرو الراجل مفيهوش كلام بس بغض النظر عن اللي هو عاملة في نفسة دة
هو كويس بس الشباب دلوقتي مستنيين اي حاجة علشان يقلدوا من غير تفكير
وبالنسبة للشباب في شباب كويس ومحترم
ومتخافوش هتلاقوا شباب كويس كتير
وشكرا علي الموضوع الجميل دة تسلم ايدك
bosy lovestory
شكرا جدا يا جماعه لكل الاراء مهما كانت
وكل واحد ليه وجهه نظر
ونورتونى جدا بجد يا جماعه
amalali
موضوع جميل جدا ومهم وفعلا انا معاكى الفنان مش بس بالموهبه ولكن ده سفير بلده وجيله وعمر مش صغير لا مكانه ولا سن وعلى العموم الله يرحم الفن والفنانين اللى ممكن نقوله الفن المصرى مات وده كله غربى حتى الشكل واللبس بقينا بنقلده واحنا مش حاسين ولا شايفين انه لا يساير ذوقنا ولا اخلاقنا ولا دينا والكلام ده مش لعمر وحده ولكن لفنانين كتير من الجنسين ربنا يسامحنا ويسترها علينا لسه هيحصل لنا ايه اكتر من اللى احنا فيه
amalali
اسف يابوسى الموضوع خلانى نسيت اشكرك على شجاعتك وانك فتحتيه الف شكر ياقمر
amalali
انا رديت على الموضوع وتم حذف ردى مش عارف ليه مع انى ماجرحتش فى حد
على العموم شكرا انا اسف
SIMPLICITY
ينفع نقلد شعولا ؟؟؟

ههههههههه عارفه المشكلة ي ايه المشكلة انه بعد فترة من الزمن البنات نفسها اللي تشوفه مش عامل بالضبط زي عمرو حيبقى واد بلدي وسوفاج ههههههههههه
bosy lovestory
موضوع جميل جدا ومهم وفعلا انا معاكى الفنان مش بس بالموهبه ولكن ده سفير بلده وجيله وعمر مش صغير لا مكانه ولا سن وعلى العموم الله يرحم الفن والفنانين اللى ممكن نقوله الفن المصرى مات وده كله غربى حتى الشكل واللبس بقينا بنقلده واحنا مش حاسين ولا شايفين انه لا يساير ذوقنا ولا اخلاقنا ولا دينا والكلام ده مش لعمر وحده ولكن لفنانين كتير من الجنسين ربنا يسامحنا ويسترها علينا لسه هيحصل لنا ايه اكتر من اللى احنا فيه

اسف يابوسى الموضوع خلانى نسيت اشكرك على شجاعتك وانك فتحتيه الف شكر ياقمر
انا رديت على الموضوع وتم حذف ردى مش عارف ليه مع انى ماجرحتش فى حد
على العموم شكرا انا اسف
اولا ميرسى ليكى ياقمر على المرور الغالى ونورتينى جدا
بس الرد وصل اهو ومفيش حذف ولا حاجه للرد وشكرا ياقمر لردك الجميل وربنا يكملنا كده دايما بالعقل
bosy lovestory
ينفع نقلد شعولا ؟؟؟

ههههههههه عارفه المشكلة ي ايه المشكلة انه بعد فترة من الزمن البنات نفسها اللي تشوفه مش عامل بالضبط زي عمرو حيبقى واد بلدي وسوفاج ههههههههههه
ههههههههه لا والله مفيش بنت بتصمم على فكره فى دماغها وتكون فكره صح وتغيرهاوحتى لو عدت عليها 100سنه عمرها ماهتغير الفكره دى لانها متأكده انها صح بس انتوا الى واخدين فكره وحشه عن البنات
نورتنى ياجميل برأيك وبمرورك الجميل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
احلي كلام في الحب بيكون من جوه القلب يعني خلي قلبك هي اللي بيتكلم
كما وعدناكم رخامه رخامه رخامه لو عندك القلب او السكر ماتدخلش
عايز تعرف يعنى ايه رخامه
مساعده هنا بليز لو مفيهاش رخامه يعني