نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وفاة الشاب السكندرى الذى أحرق نفسه اليوم

أعلنت وزارة الصحه وفاة المواطن أحمد هاشم السيد البالغ من العمر 25 عاما بعد أنا قام باحراق نفسه اعتراضا على البطاله

و أوضح البيان أن الوفاة جاءت نتيجة اصابات بحروق من الدرجه الثالثه فى مختلف انحاء الجسم

كان الشاب أحمد هاشم قد غافل أهله وقام بسكب البنزين على جسده بالكامل ثم أشعل النار بنفسه صباح اليوم ونقل الى مستشفى الأميرى حيث توفى هناك

المقال "وفاة الشاب السكندرى الذى أحرق نفسه اليوم" نشر بواسطة: بتاريخ:
Ahmed20.MMM
ربنا يرحمة بس ياجماعة دة مش حل كل واحد زهقان يقوم يموت نفسة
ولا يحرق نفسة
هوا كدة بيتعذب وبيغضب ربنا وبيموت كافر
ومش هايغير حاجة
Ahmed20.MMM
احنا احسن شعب يهيص فى الهيصة وكل واحد عايز يولع فى نفسة عشان يبقى بطل بعد مايموت
ويقولوا فولان هوا اللى غير مسار مصر
دة مش حل
mannon
الله يرحمة ، والله مقدر حالة ، بقالى سنتين عاطل برضو وفكرت فى الانتحار كتير والله بس للاسف انا اجبن من كدة ، الله يرحمة ، ويارب الحكومة تحس بالكبت الى الشباب فية والله حرام الى بيحصلنا دة ، حسبى الله ونعم الوكيل
Elosaily88
مجهود مميز
تسلم ايدك
hakika10
اللهم ارحمنا

oshee
يعني يبقي فقر في الدنيا وكفر عند الموت ونار في الاخره علينا ان نصبر ونحاول ولا نيئس من رحمه الله حتي نكسب اخرتنا ولكل مجتهد نصيب
فريده
ايه يا جماعه الموضه دي
حرام والله والاسكندريه
بقت بشعه بجد
meme banota
هو الحل دلوقتى
ان كل واحد مدايق من عيشتة يولع فى نفسة
طبعا مش حل
وادينا هنموت كافرين وخلاص
اكيد فى حلول تانية ومسيرها تتعدل
hakika10

godzela55
الانتحار حرام وكل حاجة .. بس ممكن حد يقولي نعمل ايه مع حكومة زي دي؟
حسنىaly
انا مش عارف كل الشباب اللى بيحرقوا نفسهم جيل صغير طيب اما الاجيال القادمه هتعمل ايه وده اللى يخوف ياجماعه يريت كل انسان قبل ما يقدم على هذا الفعل يفكر فى ربنا ولازم يعرف ان ده حرام وكفر واليعاذ بالله ولعلمك العجله بتسير عمر الدوله والحياه ماهتقف انسوا ياشباب انى الحرق ده هيحل مشكله ومشاكل الشبابلا لازم نفكر بعقل مش نخبط بعقلنا لازم نفكر كويس الانسان اللى بيموت حرقا او انتحار ا باى الاشكال لازم يعرف انه بيموت كافر ولاتنسوا حرقنا لايهم احد ولايحزن احد غير قلب الام والاب غير كده لا لانى احنا اصبحنا 100مليون يعنى الحكومه مش عاوزه زياده سكانيه وكل انسان معلق من عرقوبه
wanne
هو فى ايه زمان كنا عايشيين على الغيش الحاف وماء اللفت بتنتحروا ليه فين الفناعه فين الايمان بالله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الشاب السكندري الذي تحول إلى فتاة بعد عملية التجميل
وفاة الشاب المصري الذي أشعل النيران في نفسه
صور الشاب التونسى الذى احرق نفسه,صور الشاب محمد بوعزيزي السبب فى الانتفاضة التونسية
وفاة الشاب الذي احرق نفسه احتجاجا في تونس متاثرا بجروحه