نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالصور كارنيه يكشف تواجد عناصر امنية بين المتظاهرين

سبق واعلنت بعض المصادر عن تواجد عناصر من الحكومة تندس بين المتظاهريين وتعتدى عليهم حيث كشفت احدى الشهود العيان انه اثناء الاشتباكات التى حدثت بين المتظاهرين والاشخاص الذين ظهروا بالجمال والخيول عندما تم القبض عليهم تبين انهم احدى العناصر الامنية .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالصور كارنيه يكشف تواجد عناصر امنية بين المتظاهرين" نشر بواسطة: بتاريخ:
مون مون
أقسم بالله انا أول لما سمعت أن فيه مظاهره مؤيده لمبارك

قولت بــــــــــــــــــــــــــــــــــس أكيد باعت بلطجيه يضربو الشباب المسكين المسالم

ما هي دي عوايده حتى في الأنتخابات
واللي يزور أنتخابات برضه يزور مظاهرات

ربنا يرحم شهداء مصر
ويخلصنا من فرعون مصر البلطجي
كتكوت مدمر
وانا ايه اللى عرفنى انها من المظاهرات مايمكن اجيب كارنيه اى حد واصوره واحطه كدا بقا من المظاهرات للمصداقيه بس لان دا مش دليل
سوا
وانا ايه اللى عرفنى انها من المظاهرات مايمكن اجيب كارنيه اى حد واصوره واحطه كدا بقا من المظاهرات للمصداقيه بس لان دا مش دليل

ياكتكوت ظهرت صور ومباشر من أرض الميدان على القنوات الفضائيه .. تابع وانت تعلم الحقيقه وابتعد عن التلفزيون المصري
مستر هانى حبيب
الى كل من يقول انه مع بقاء مبارك:
هل استطاع مبارك ونظامه قتل النخوة فيكم واستطاع اذلالكم لهذه الدرجة؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هل استطاع الغاء تفكيركم؟؟؟؟؟؟؟؟
سؤال بسيط:
ما التغيير الجذري الذي يستطيع مبارك أن يفعله في فترة 6 أو 7 شهور باقية في ولايته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هل يستطيع أن يفعل ما لم يستطيع فعله في 30 سنة في 6 أشهر فقط؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياله من عبقري
سؤال تانى بسيط:
مبارك قال في خطابه الاخير أنه عايز مجلس الشعب والشورى يناقشوا تعديل مادتي 76 و 77 من الدستور هل يستطيع أحد أن يقول لى من هو الذي قد عدلهم من قبل على مزاجه علشان يخليه في الحكم طول عمره؟؟؟؟
ليه دلوقتى بيطالب بتعديل نفس المادتين؟
ياناس فوقوا وبطلوا جبن وخوف

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اغرب فنون النحت بالصور النحت على البطيخ
بالصور : القبض على عقيد شرطه في الاسكندريه يصور المعتصمين + صور كارنيه العقيد