نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمات اغنيه هو انا بستسلم تامر عاشور 2011

هو انا بستسلم

هو انا بستسلم هو انا ايه مش عارف اتكلم قال وانا فاكر نفسى معلم شوفته قصادى ضعفت انا ليه
معقول كده جابنى كده بسهولة بنظرة شاغلنى هو ده ايه ده اللى حصلى ده انا اللى كانو بيحكوا عليه
هو انا بستسلم هو انا ايه مش عارف اتكلم قال وانا فاكر نفسى معلم شوفته قصادى ضعفت انا ليه
معقول كده جابنى كده بسهولة بنظرة شاغلنى هو ده ايه ده اللى حصلى ده انا اللى كانو بيحكوا عليه
بالزمة ده اسمه كلام اتثبت انا كده يا سلام خلانى مش عارف انام بنظرة من عينه
شكلها كده هعملها معاه وانا هفضل ماشى وراء من الاخر لازم ابقا معاه مش سايبه انا قتيله
بقا كده معقولة هو انا ايه لسه فى سنة اولى ينفع قلبى انا كده بسهولة حد بنظرة افكر فى
كده كده مش سايبه كلها يوم وهكون انا جايبه اصل انا عارف ان انا عاجبه زى ما عينى انا طالعة عليه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بقا كده معقولة هو انا ايه لسه فى سنة اولى ينفع قلبى انا كده بسهولة حد بنظرة افكر فى
كده كده مش سايبه كلها يوم وهكون انا جايبه اصل انا عارف ان انا عاجبه زى ما عينى انا طالعة عليه
بالزمة ده اسمه كلام اتثبت انا كده يا سلام خلانى مش عارف انام بنظرة من عينه
شكلها كده هعملها معاه وانا هفضل ماشى وراء من الاخر لازم ابقا معاه مش سايبه انا قتيله

المقال "كلمات اغنيه هو انا بستسلم تامر عاشور 2011" نشر بواسطة: بتاريخ:
kza.meza
هو انا بستسلم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنيه تامر عاشور مبتهزش 2011
كلمات اغنيه تامر عاشور ليا نظره 2011
كلمات اغنيه معلش تامر عاشور 2011
كلمات اغنيه هقدر تامر عاشور 2011