نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بحبه اوى حد يساعدنى

انا نفسى كل الناس تساعدنى
انا بحب حد قوى احنا اصحاب فالكلية وهو بيحكى معايا كتير بس بحس انه بيغير علية قوى من كل الناس حتى اصحابة بيزعل منى اوى لما حد يعرف حاجه عنى قبله كمان مش بيحب يزعلنى حد لما نزعل بعد شوية يتصل ونتصالح ع طول مش بقدر اكدب علية بستريح اوى وانا معاه بيتكلم معايا حاجات كتيرة اوى مش بيتكلم مع اى حد بس كمان هو كتوم جدا بس بعد كل الحب ده
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اعترفلى لان احنا اصحاب بحبة لوحده بس مش عايز يقولى هى مين ولا يخلينى اشوفها ولا اى شئ وكل اللى بيشوف تعامله معايا بيقولى اكيد انتى وهو مش عايز يقول للى بيحبها علشان هوشايف انه لسة بدرى علية ولسة قدامه كلية وبعدين شغل وياسس نفسة ومش عايز يعلقها معاه وما يقدر يرتبط بيها
بس انا بحبه ومش عارفه ممكن يكون انا هى البنت دى ولا لا
بيفضل يكلمنى عليها كتير بشكل جميل اوى بس هو مش بيتكلم مع حد غيرى انا واصحابى البنات واللى هو بيتكلم عنها مش وحده من اصحابنا ممكن تكون حد تانى ولا اية
انا نفسى يقولى وانا مستعده استنى معاه كل العمر من كام سنة انا بحبة
مش عارفه اعمل اية مشكلته انه كتوم جدا وتقيل جدا
بكون نفسى اكلمه بس مش بقدر لان ما ينفع انى انا اللى اتكلم الاول
بخاف يحس بحاجه ويكون هو مش بيحنى فيبعد عن عينى هكون وقتها مكتفية انى اشوفه قدام عينى
حد ينصحنى لانى مش قادرة اوصل للاستاذ اسامه منير
حد يفيدنى ارجو ان كل عضو يقول رايه
اعزرونى عن عدم ترتيب بس انا خرجت كل اللى بحس بية

المقال "بحبه اوى حد يساعدنى" نشر بواسطة: بتاريخ:
scorpion
بكون نفسى اكلمه بس مش بقدر لان ما ينفع انى انا اللى اتكلم الاول

لو انتي بتحبيه بجد يبقي لازم تقوليله وانتي حلتيها بكل بساطة من غير ماتعرفي
انتي قولتي انه مش بيتكلم مع اي حد غيرك انتي واصحابك بس هو بيتكلم معاكي اكتر
يبقي اكيد البنت دي هي انتي
وهقولك نصيحة
الشاب مش بيثق في بنت الا اذا كان بيحبها قوى
عارفة انا مريت بحاجة زى كدة بس هي اللي بدات الاول في التليفون قالتلي بحبك وقفلت
يعني لو انتي بتحبيه بجد يبقي لازم تقولي
ومتخافيش من انه يبعد عنك لو قولتيلة وحتي لو مكنتيش انتي استحاله هيبعد علي فكرة
بس بصراحة كل الكلام اللي انتي قولتية بيدل علي انه بيحبك بجد
وربنا يوفقك
titanic
لو بتحبيه اوعى تتخلى عنه وقوليله وهو هيقدرك لان انتو اصحا ب ياريت اللى بحبها تحس بياانا برده مش عايز اعلقها واظلمها معايا
LOVE BEBE
بصي اوعي تقوليلو انك بتحبية لانك هتحرمي نفسك من احلي لحظة في حياتك و متنسيش ان البني ادم بيتكتب مستقبلو اول لما يتولد يعني اللي كتبهولك ربنا هيحصل ولازم ترضي بيه بس تبتدي او تحاولي تبيني اكتر ليه انك بتحبية بس بردو متقوليهاش و شوفي بيغير من ايه واعمليه و لو زعل اسالية طيب ايه اللي زعلك لو اتهرب لحي عليه و لو مرديش يعترف يبقي تعرفي انو بيحبك و مش عاوز يقول عشان ميعلقكيش بيه انا بقولك كدة لاني عايشة دلوقتي حاجة زي كدة بس الفرق اني مش بحبو وهو اللي عامل زيك مش فاهم ******** بي بي******
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بحب واحد اوى وهو كمان بيحبنى جدا واتقدم لاهلى مرتين بس هم رفضوه والسبب انه من بلد تانيه وانا مش قادرة اقنع اهلى بيه لانى مش معرفهم انى اعرفوه قبل كده ومش عارفة اعمل ايه لانى بحبه بجد ياريت حد يقولى على حل
%u0632%u0627%u0626%u0631
نصحتى لكى انك تقوليله لو حتى هتكتبى كلمه بحبك فى ورقه لاكن هو كده بيتقل عليكى او خايف تكونى مش بتحبيه
%u0632%u0627%u0626%u0631
كل الناس بيحصلهم الحاجات دى فى ايام المراهقة والشباب والبلوغ ودي حاجة عادية جدا بس أنا رايى أنك تقولى له بسرعة قبل مايفوت الاوان وماتقدريش تعملى أى حاجة ساعتها وربنا يوفقك وتطلعى انتى حبيبته
ana ayman
بصي مش انتي بتقولي ان هو كتوم اوي ومش بيحب يدي اسراره لحد ؟؟؟؟؟؟؟
طيب ازاي هو كتوم ويقولك انا بحب واحدة ؟؟؟؟
اعتقد يقصدك انتي !!!!!
انا مش مع انك تصارحيه ابدااااااا صدقيني هتندمي لأنك هتنزلي من نظره كتيييييييييييييير
انما حاولي تلمحيله وعرفيه انك بتحبيه بس بالتلميح فقط ..
وهو لما يعرف انك بتحبيه هو هيصارحك
وربنا يوفقك ويااااارب يكون من نصيبك
nrsi
انا شايفه ان لو انتي بتحبيه اووي يبقى تقولي له على فكره انت اكتر واحد صحبي في الكليه كلها وشوفي هيقول ايه؟وبعد ما يرد على طول في نفس اللحظه جبيها كده على طول انا بحبك وشوفي هيقبلها منك ولا لا وبعد لما يرد قوليلي علطول
وانا هقولك تقولي ايه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حد يساعدنى
ممكن حد يساعدنى ؟
اى حد يساعدنى