نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ارجو النصيحه

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
دى بصراحه اول مشاركه ليا فى المنتدى الجميل ده ويمكن انا بقالى كتير متابع المنتدى بس ما جتليش الجرأه ان انا اتكلم واقول اللى فى قلبى الا دلوقتى وارجو من اللى يقدر يساعدنى وينصحنى انه مايتاخرش فى الرد عليا ويقولى على رايه فى الموضوع ده.

انا ليا واحد صاحبى عنده اخت جميله جدا المهم ان انا اعجبت بيها جدا وهى كمان المهم ان انا ارتبطت بيها جدا بعد ما قلت لاخوها ولمامتها وكلهم كانو مرحبين جدا بالموضوع بس والدها كان لسه ما عرفش ونظرا لظروف شغلى الغير مستقر ماكانش ينفع اتقدم رسمى ليها فى البيت فى الوقت ده المهم ان انا عشت معاها احلى قصه حب استمرت لمده 7 شهور وبعد ماهى خلصت امتحانات الكليه فى سنه تالته ابتدت تقولى ان والدها بقى بيلاحظ انها بتتكلم فى التليفون كتير وبعد كده ما بقتش بتتكلم زى الاول بعد كده ربنا اراد ان انا اشتغل فى شرم الشيخ وبعد مارحت حسيت ان المعامله اتغيرت تماما مش زى الاول وقالتلى ان المشاكل زادت قوى بينها وبين والدها وان هو اخد منها الموبايل وباعه بالخط وان هى مش عارفه تكلمنى وانا لما لاقتها كده قولت احاول انى اخلى الموضوع رسمى رحت متصل باخوها وقلتلوه ان انا مستعد اول اجازه انزلها اتقدملها رسمى وقلتلوه يكلم اخته ومامته ويعرض عليهم الموضوع ويرد عليا .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فوجئت تانى يوم بان فى رساله جياللى على الموبايل منها بتقولى "انت كان المفروض تقولى انا ماتقولش لاخويا وعلى العموم انا باحترمك وبصراحه انا استخرت ربنا وحاسه ان الموضوع ده مش هاينفع"
انا ماعرفش ايه اللى خالانى مااكلمهاش وكلمت اخوها راح قايلى ان هو عرف ان اخته كلمتنى وفهمتنى على كل حاجه.
المهم انا تعبت قوى الفتره دى واتبهدلت وبصراحه لسه بحبها لحد دلوقتى وكان فى فرح من يومين بتاع واحد زميلنا وانا شوفتها بعد تقريبا سنه مش عارف اشوفها وانا كنت هاموت واكلمها ولما شوفنا بعض راحت مسلمه عليا كده من غير نفس مع انى فعلا كنت طاير من الفرحه انى شوفتها وكنت قاعد ادور عليها فى الفرح وعينى ما فرقتهاش.

انا بصراحه مش عارف اعمل ايه انا بحبها جدا فوق ما اى حد فى الدنيا دى يتخيل وفى نفس الوقت فكرت اكلمها بس كرامتى نقحت عليا لان انا ماغلطش فيها وحاولت اعمل اللى ما يتعملش علشان ارضيهاوهى سابتنى بكل بساطه

ارجوكم يا جماعه اللى عنده اى اقتراح ما يبخلش عليا بيه يمكن يريحنى من اللى انا فيه ده.

المقال "ارجو النصيحه" نشر بواسطة: بتاريخ:
بيبى
انساها لان هى متستهلش انك تشغل بالك بيها

واوعى تدمع دمعه عليها

وعلى حبك

لان هى خاينه
tamatem
أولا أنا مش شايفة فيها حاجة انك تكلم أخوها الاول بصفته أخوها مش حد غريب وكمان هو اللى عارف اللى مابينكو ثانيا حاول كلم أخوها وتفهم منه ايه اللى اتغير وحاول ماتظلمهاش فى تفكيرك ممكن تكون فى ظروف حصلت بينها وبين والدها هى اللى أضطرتها انها تعمل كده وعيذاك تحط فى الاعتباركويس قوى ان البنت مابيبقاش فى ايديها حاجة تعملها لما يكون فى مشاكل بالنسبة لأحد الوالدين يمكن تكون كدبت على والدها أو فهمته حاجة مش صح خلاه يعاملها كده وانت اللى اتخدت فى الرجلين وبعدين أعمل صلاة استخارة وشوف ربنا هيعملك ايه ولو كده اتقدو وادخل البيت من بابه ومايهمكش حاجة وخليك واثق ان ربنا مابيعملش حاجة وحشة كلو خير ومافيش حد بياخد زوجة حد
lomy2010
انا مش بحب تامر حسنى بس هو قال جمله صح اكرف النت تحبك حب البنت تكرفك
فانت لازم تنساها لانها بجد مش تتستهلك
دموع القمر ????
انا شايفه انها مش تستهلك خاالص

دى لو كانت بتحبك عمرها مكانت تقدر تبعد عنك سنه بحالها لو بتحبك اليوم فى بعدك هيعدى سنه
انما انا شايفه انه عادى بالنسبالها تبعد
وانت حاول تنسها لانك عمرك ما هتقبل على نفسك ترتبط بانسانه مش بتحبك فيها كرامه برضو
وبعدين انت عملت الى عليك معاها

انساها وهتقابل غيرها تستاهل حبك ده وهتقدرك وتقدر حبك بجد

حاول تخرج من الحاله الى انت فيها انا عارفه انه مش سهل وصعب جدا بس معلش استحمل

وبرضو مش تدى فرصه للافكار او مش تدى فرصه لنفسك انك تفكر فيها

فكر فى الى جى

وربنا يوفقك
الحب الوردى
انت متفكرش ولزم تنساها عشان هي اكيد متستهلكش واكيد هى خسرت انسان بيحبها ومش هتلقى قلب يحبها زيك وانت انشاء الله بص حوليك اكيد هتلقى وحدة تستهلكوبتحبك
hph_moh
اصدقائى الاعزاء شكرا على مروركم على موضوعى اولا وثانيا على نصائحكم الغاليه وانا هاخد بنصيحتكم واللى فيه الخير يقدمه ربنا.

شكرا لكم جميعا
taha azeema
اعقلها وتوكل
اسمع لنفسك
عقلك فى راسك يابن الناس
scorpion
متحاولش تفكر فيها
هي بعدت واتخلت عنك يعني هي اللي بدأت بالبعد
شئ طبيعي انك تحاول تنساها علي الرغم انه هيكون صعب في اولة
بس دة لازم يحصل
حاول تشغل نفسك بأي حاجة غيرها
وركز في شغلك
وجايز اللي حصل دة يكون اختبار مش اكتر
وربنا يكرمك بأحسن منها
ان شاء الله
hph_moh
الف الف شكر يا باشا على النصيحه وتقريبا الناس كلها رأيها انى انا ما افكرش فيها.
فامرى لله ولا حل أخر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
من هو خليفة ابو تريكة وما النصيحه الموجه اليه من المدير الفني للفريق
ارجو تغيير اسمى (ارجو دخول عبدوة باشا )
اختاروا اي رقم من واحد الى 39 وقولي لنا ايه هي النصيحه الى طلعت لك
ارجوا النصيحه : طلب ترشيح شركه بديله لادسنس