نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

متظاهرو التحرير يضعون توءم الزمالك فى 'القائمة السوداء'

قام المتظاهرون الشباب فى ميدان التحرير بعمل قائمة تضم بعض الرياضين والفنانين والاعلاميين الذين ارادوا اجهاض حركة الثورة حسبما وصف المتظاهرون ، وشملت هذه القائمة الاولية من الرياضيين حسام حسن المدير الفنى للزمالك وتوأمه ابراهيم مدير الكرة بالنادى .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

جاء السبب وراء ذلك الى ان حسام وابراهيم قد سبقا واعلنا تأييدهما الكامل لإستمرار حسنى مبارك كرئيسا لجمهورية مصر العربية بعد المظاهرات التى خرجا فيها الثنائى فى ميدان مصطفى محمود بالمهندسين والتى كانت تدعم بقاء الرئيس وهو ما يتنافى مع مطالب المتظاهرين فى ميدان التحرير والذين يطالبون بتنحى مبارك .

وضمت هذه القائمة السوداء من الفنانين تامر حسنى وحكيم ومى كساب وعمرو مصطفى

المقال "متظاهرو التحرير يضعون توءم الزمالك فى 'القائمة السوداء'" نشر بواسطة: بتاريخ:
فرح-1
طب وليه ما يتقبلوش الرأي والرأي الآخر ؟
ostaz4u
طب وليه ما يتقبلوش الرأي والرأي الآخر ؟
لما يبقى الرأى الآخر فيه أدب مش وصف المتظاهرين إنهم شوية عيال وإنهم عملاء وغير ذلك من الإتهامات وبعدين التوأم أعلنوها رسميا إنهم ما بيحبوش مصر لما صرح إبراهيم بيه حسن وقال إن لو البرادعى بقى رئيس لمصر سوف يبحث وهو وحسام عن وطن تانى وأنه هو وحسام لن ينتخبا أى رئيس آخر بعد مبارك
الخطير جدا
انا كرهتك ياحسام ياحسن
hakika10

فرح-1
أولاً : أنا معاك من ضرورة الالتزام بأدب الحواار .. ، وتقبل الرأي والرأي الآخر من منطلق دعم ثقافة الاختلاف ، مش من باب أنا أختلف إذن أنا موجود ..

ثانياً : البرادعي شخصية حولها جدل وخلااف .. ، أمّا ما لا خلاف عليه هو ضرورة عدم بقاء الرئيس محمد حسني مبارك.

وبعدين يعني إيه أنهما لن ينتخبا رئيس آخر بعد مباارك .. ، هو مباارك حيخلل فيها ؟ ما هو مصيره للمووت ! .. ، دي نظرة يشوبها القصور من التوأم ..

آسفة ع الإطالة .. وتقبل مروري ..
ostaz4u
أولاً : أنا معاك من ضرورة الالتزام بأدب الحواار .. ، وتقبل الرأي والرأي الآخر من منطلق دعم ثقافة الاختلاف ، مش من باب أنا أختلف إذن أنا موجود ..

ثانياً : البرادعي شخصية حولها جدل وخلااف .. ، أمّا ما لا خلاف عليه هو ضرورة عدم بقاء الرئيس محمد حسني مبارك.

وبعدين يعني إيه أنهما لن ينتخبا رئيس آخر بعد مباارك .. ، هو مباارك حيخلل فيها ؟ ما هو مصيره للمووت ! .. ، دي نظرة يشوبها القصور من التوأم ..

آسفة ع الإطالة .. وتقبل مروري ..
هو ده فعلا اللى إحنا بنقول عليه مصر لم ولن تكون حسنى مبارك مصر ولادة
hoba_elprinse
لالاللا حسام حسن عنده حق عارف يا حسام اه الالتراس الاهلاوي هما اي عملوا الثورة
و عاوزين يضيعوا عليك الدوري
و يضيعوا عليك الكاس
و يضيعوا عليك بطولة افريقيا
احنا مستقصدينك يا عم بئة ملكش دعوة

ايه الراجل المناخوليا الريس كان بيمشي و بيفكر يقول دا مهموز معمول فيا و في الزمالك
يبني مفيش لاعيبة هتلعلبلك اساسا
دا اناتا بني ادم بارد
فرح-1
لالاللا حسام حسن عنده حق عارف يا حسام اه الالتراس الاهلاوي هما اي عملوا الثورة
و عاوزين يضيعوا عليك الدوري
و يضيعوا عليك الكاس
و يضيعوا عليك بطولة افريقيا
احنا مستقصدينك يا عم بئة ملكش دعوة

ايه الراجل المناخوليا الريس كان بيمشي و بيفكر يقول دا مهموز معمول فيا و في الزمالك
يبني مفيش لاعيبة هتلعلبلك اساسا
دا اناتا بني ادم بارد

هههههههههه .. أهو المولد انفض .. والمية رجعت لمجاريها .. والدوري إن شاء الله حنكمله عشان نبطل لحسام حسن حجته ..

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اسماء الفنانين الموجودين فى القائمة السوداء لمتظاهرين التحرير
شاهد بالفيديو: أحمد عز و القائمة السوداء