نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شارك فى حملة انا اسف ياريس لرد الجميل الجمعة 18/2/2011

شارك فى حملة انا اسف ياريس لرد الجميل للرئيس مبارك حيث اطلق جروب انا اسف ياريس حملة على الفيس بوك لرد الجميل على اعتبار اننا شعب كريم يجب عليه الوفاء بالعهد والوعد وحاز جروب انا اسف ياريس على اهتمام كبير من جانب المسئولين والجميع
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فهل توافق على رد الجميل للرئيس مبارك ام ان الفكرة من جانبك مرفوضة
http://www.facebook.com/AseF.Yarayes

المقال "شارك فى حملة انا اسف ياريس لرد الجميل الجمعة 18/2/2011" نشر بواسطة: بتاريخ:
mrhesham
اعتقد ان من يستحق الحمله ديه هم شهداء الثورة
مفيش اى سبب مقنع يقول اننا لازم نكرم مبارك وان كان هو قائد الضربة الجويه فاعتقد ان فى عصره تفشت الامراض وزادت البطالة و اصبح التعليم فاسد واصبح الشباب المصرى وردود مصر بلا هدف مصر تهرب الى الخارج بدون اى حساب
مبارك الذى سخر من ضحايا العباره وكأنهم ليسو اناس لهم الحق فى الحياه وقال" اوعى تركبوهم عبارات " نهاية مبارك بتفكرنى بالموت وسء الخاتمه او حسنها لو كان مبارك انسان كويس فبالتالى كانت نهايته كانت حسنه ولكن ما حدث انه كان شخص سى وبالتالى نهايته سيئه
اكرر مره اخرى يجب علينا ان نكرم الشهداء لانهم دفعو دمائهم فى سيبل الحرية
ss ass
كان ممكن اشارك فى هذه الحمله لو كان ظهر على الشعب وقدم اعتذاره عما فعل طوال 30 عام او ابدى اسفه او قام برد ما اخذه بدون وجه حق هو و اولاده مع الابقاء ما يضمن له حياة كريمة كنت ساكون اول المشاركين فى هذه الحملة و لكنه لم يفعل............
mba degree
مع احترامي للجميع .

الرئيس اللي يسمح بانتشار الفساد و موت الاطفال المرضي المنتظرين في قائمة التبرعات و الشحاته من اللي رايح و اللي جاي و سرقة المال العام و سيطرة ابنه علي اقتصاد البلد و بلطجة الداخلية في الاقسام و الشوارع و اجرام امن الدولة و انهيار البنية التحتية لبلد عريقة زي مصر و اهانة شعبها العظيم .

لازم يتحمل نتيجة افعاله حتي لو قام بعمل بطولي في يوم من الايام

مع العلم بان شباب مصر رجالة و ابطال و لو كانو مكانه في حرب 73 مكانوش حيتخلو عن اداء الواجب الوطني و حماية البلد و التضحية في سبيلها

--- الانسان المحترم لما يغلط نسامحه لكن لما يخرب البلاد و العباد و يتمادي لازم يتعاقب مش بس نركنه علي جنب ---
sniperads
شعار النازية اصبح في عقول بعض المصريين....
لاحولة و لاقوة الا بالله.
Saudi1407
هههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه

والله انتو اللي طيبين فوق اللزوم
المصري الاصيل73
حسبي الله ونعم الوكيل ،الهذه الدرجة اسودت قلوبكم ،نحن شعب معروف عنا التسامح مهما كانت قسوة من ظلمنا،وفي النهاية الرئيس مبارك واحد مننا وزي ما له اخطائه اكيد طبعا له ايجابياته، يا شباب مصر العظيم الواعي ويا كل مصري اصيل ومصرية اصيلة ،ادعوا الله الواحد الاحد الشافي ان يشفي محمد حسني مبارك ،يا شعب مصر العظيم الوفي المتسامح يجب تكريم هذا الرجل ونعلن للعالم كله اننا نحترم قادتنا ونحترم الاكبر مننا،اقسم بالله انني لا انتمي لاي حزب او جماة ،انا مصري بحب بلدي ومش عاوز اي دولة من الخارج تشمت فينا ولا تنظر لنا بعدم احترام،فليكن شعارنا نعم للتغير لا للاهانة، شكرا
المصري الاصيل73
نعم للتغير،،،،،،،، لا للاهانة
المصري الاصيل73
نعم للتغير،،،،،،،، لا للاهانة
المصري الاصيل73
العقل والمنطق والحب الحقيقي لهذة البلد هو من يحركنا

ولاننا بنحب مصر يصعب علينا غير الدعاء لمبارك بالشفاء لان دي اخلاق المصرين الفعلية واللي للاسف نسيناها في الهوجة اللي حصلت

الواجب علينا بعد ما خرجنا وطالبنا بالاصلاح وأثر هو التخلي على بذل دماء المصريين في المصادمات
%u0632%u0627%u0626%u0631
احناالمصريين بننسي كل حاجه وفي وقت قصيرانابقول كلمة حق امام الله كل الدول فيهازي عندنافي مصرومع العلم انهم اغني مننابكتيرررررررررررروعندهم بطاله وامراض وفقروظلم الرئيس وماعمل حاجات كتيررررررررحلوه ليه نفتكرالوحش بس في حلووحش واحد يقول هوجاب من جيبه ولكن في عهده حاجات كتيراتعملت بس احنانشتغل شويه بدل كله قعدوبطل يشتغل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد صورة البوست الخاص بمنظم حملة انزل و شارك امس الجمعة و تفاصيل وقفة ( انزل و شارك ) ... فكرة رائعة و جديدة ....
حملة تضامن مع الاسرى الفلسطينيين !! شارك