نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كارثه بسكويت الاهلى حاليا بالسوبر ماركت

الى كل محبى الاهلى ومحبى البسكويت فى كل مكان الحقيقه اليوم وانا فى اشلارع رحت سوبر ماركت كنت عايز اشترى حاجات حلوه فجاه شفت بسكويت ساده ومكتوب ومرسوم عليه النادى الاهلى قلت هو عملوا للاهلى بسكويت كمان بعد ما عملوا له قبل كده بوزو . من يرى الموضوع يعتقد انى بعلن عن بسكويت الاهلى وبقول للاهلويه شجعوا الشركه واشتروا البسكويت لو بتحبوا الاهلى .

الكارثه فى الموضوع اين حقوق النادى الاهلى من تلك الشركه التى تستغل اسم الاهلى من اجل اشهار سلعتها وبيع الكثير من المنتج وهذا بالفعل حدث الان لو واحد ذهب الى السوبر ماركت وشاهد كام مجموعه بسكويت هيختار بسكويت الاهلى لحبه للنادى الاهلى وليس لجمال البسكويت والحقيقه العمليه مش فى البسكويت فقط فنله الاهلى والزمالك التى تباع رخيصه اين حقوق تلك الانديه فيها ؟ الحقيقه فى اوربا اى سلعه عليها شعار النادى لابد ان يكون للنادى ارباح منها ولكن فى مصر اعتقد بعد 25 يناير الامل كبير .

المقال "كارثه بسكويت الاهلى حاليا بالسوبر ماركت" نشر بواسطة: بتاريخ:
godzela55
يا عم كبر دماغك .. دة اللي عاملين البسكويت دول شركة كبيرة جدا واعتقد انهم يعرفوا قيادات الاهلي ومفي اختلاف بينهم .. وبعدين البسكويت دة موجود من حوالي 3 سنين بس انتا اللي مكنتش متابع بس :d
اجتماعى اخر حاجه
هههههههههههههه من ناحيه مش متابع عندك حق ولكن يا باشا انا صعبان عليه الانديه نادى الزمالك وصل حاله الى حمله ناديك يناديك تخيل لو فى حقوق مش الزمالك كان استفاد الان ونفس الكلام عن الاهلى الى بيدفع حق جوزيه عن طريق رجال الاعمال مش ايضا محتاج الفلوس دى وليه نبقى اقل من اوربا الى بطبق كل حاجه صح .
nahla2010
يللا هى جت على البسكوت
اجتماعى اخر حاجه
معلشى يا نهله عايزين اصلاح فى مصر كلها
wanne
اه على البسكوووووووووووووووووووت ولسه
ايتن
هههههههه انا بجيبة من زمان وكل يوم كمان وبعدين يعني مجتش ع البسكوت
thanks
اجتماعى اخر حاجه
ههههههههههههههههههه يا جماعه هى الفكره فى البسكويت ولا الملبس الفكره فى عمليه حقوق الانديه البسكويت ده لو حسبناها صح يدخل للانديه حوالى 5 مليون تخليوا !

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
وزير التموين ندرس صرف السلع التموينية بالسوبر ماركت
صور خاصة جداً لفرحة لاعبى الاهلى بالسوبر
شاهد صور خاصة جداً لفرحة لاعبى الاهلى بالسوبر
حاليا بالاسواق ... غشاء بكارة صيني ... كارثه بمعنى الكلمه