نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو و بالدليل القاطع : وائل غنيم ليس ادمين خالد سعيد

شارك الخبر علي الفيس بوك بالضغط هنا

في مفاجاءة من العيار الثقيل قامت ناشطة سياسية من الاسكندرية ببث رسالة عبر الانترنت الي وائل غنيم مؤكدة انها من ضمن المشاركين في ثورة 25يناير بالاسكندية مؤكدة فيها بانه ليس ادمين جروب خالد سعيد والذي انطلقت منه شرارة البدء للقيام بمظاهرات تحرير مصر من الفساد واسقاط نظام الرئيس مبارك حيث افردت الثائرة المصرية العبارات
1- احنا شباب الاسكندرية بقالنا 20 يوم في الشارع وبشهادة الشهود الي تعرف وشي كويس فين وائل غنيم ما بينا ؟

2- ادمين خالد سعيد من الاسكندرية وقد وضحنا قبل كدا مكانه في فيديو يوم مكنت متخانق معاه وكان كل يوم والتاني في بيت خالد سعيد وعد والدته وبيوافينا بالاخبار لكن ده طلع في القاهرة ازاي بقى والادمين كان بيحلف انه دايما عند والدة خالد سعيد وبيجيب منها الاخبار والصور وفي الاخر طلع في القاهرة رفم ان عملية تتبع الصفحة في وقتها اثبتت ان الادمين في الاسكندرية يبقى مين انت يا وائل؟

3- لو هو ادمين خالد سعيد فعلا اين المراسلات الي تمت ما بينه وبين العقيد عمر عفيفي؟

4 - لو انت ادمين خالد سعيد فين المراسلات الي بينك وبيني ؟

5- اشمعنا اليوم الي ظهر فيه وائل غنيم على الشاشة قال الاميل الي اسمه الشهيد اتعطل ومبيفتحش؟

الا لو مكنش معاك الباسوورد اصلا؟

6- لما قال انه تاخد في امن الدولة طب حلو اوي احب اقولك نظام المراقبة والولوج لمباحث الانترنت وامن الدولة اسقطناه من 36 يوم ولا يوجد اي نظام مراقبة عالفيس يعني عرفو بيتك منين؟ وعرفو شخصك منين؟ واشمعنا انت بس الي اتقبض عليك وسابو الي جنبك؟
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

7- انت قلت اعدت 12 يوم في امن الدولة يا سلام عالفطنة 12 يوم بدون ولا الم ولا لطشة ولا جرح ولا اي ضربة باينة؟

من امتى امن الدولة هيسيب شخص خلى 80 مليون يصحو؟ حط نفسك مكانهم وبلاش تمثيل

بدلالة السيد بلال اللي لسه مقتول منهم وخالد سعيد الله يرحمه الي اتقتل منهم ومن اتباعهم عايز تفهمني انهم سابوك كدا وبصحتك؟ احنا مش حمير ولا اغبيا حضرتك؟

8 - قبل خطاب مبارك بساعات راح خاطب الناس عالتلفزيون وقالهم ارجعو بيوتكم من التحرير بما تفسر سيادتك منك ليه.؟

الا لو كان مخطط من امن الدولة وانت بتنفذه للتهدئة وخدمة النظام الفاسد؟

9 - انت قولت ان في التحقيق كانو مغميين عنيك يا حبة عيني طب جميل

ومن لسانك على صفحتك قولت كان نفسي تشوفو الظباط وانا مروح حضنوني وباسوني والدمعة في عنيهم

طب ازاي شفت الدمعة في عنيهم وطيبة قلبهم وانت اصلى عنيك متغمية وازاي شفت وشوفتهم يا اخ وائل ؟

10 - ادمين خالد سعيد الاصلي عمره ما قال نكتة ولا هرج عالصفحة تحت اي ظرف وقال انا ساخرج من اي سياسة واي نشاط سياسي بعد منجيب حقنا ومش هشهر نفسي ولا هقول مين انا والقى قسم بالله انه مش هيعملها

لكن وائل اول مطلع مع منى الشاذلي قالها وكانه حافظ الي هيقوله بما تفسر سيادتك؟

11 - على اي اساس كل يوم تظهر في قناة وتلقي تصريحات الكل رافضها وبتايد البرادعي ولو لاحظتو ان ادمين خالد سعيد الاصلي قالها بلسانه يف صفحته انا لا اؤيد البرادعي انا عايز نظام حر ونزيه وازاي انت يا وائل امبارخح بتايد البرادعي؟

12 - على اي اساس تطلع وتتكلم باسم شباب الثورة انت والي معاك؟ مين انت اصلا عشان تتكلم باسمهم واسم ايل استشهدو؟ وباي حق ومين صرحلك ؟ومين شوية العيال اللى معاك اصلا الي محدش شافها اصلا في مظاهرة؟

13 - يا ترى ياه هو مخطط امن الدولة الي ناوييله انت وهم وعشان ايه تبيع نفسك كدا ولا انت اصلا رخيص.؟

14- وده اهم سؤال ادمين خالد سعيد الاصلي الي تعب وطلع عينه وياما كافح راح فين ومين اعتقله ومصيره ايه ده لو كان عايش اصلا دلوقتي؟

15 - على اي اساس البدراوي ياخدك في عربيته اول متخرج ووزير الداخلية يكلمك بنفسه رغم ان في اكتر من شخص اعتقلو واكتر منك نشاطا ومحدش جاملهم ولا كلمهم ايه المخطط بالظبط يا وائل ورد احسنلك والا هتلاقي عواقب وخيمة ؟

وده الفيديو القبض علي وائل الساعه 8 بالليل زي ماوائل قال لمني الشاذلي

المقال "بالفيديو و بالدليل القاطع : وائل غنيم ليس ادمين خالد سعيد" نشر بواسطة: بتاريخ:
khaledalex
وتلك رسالة اخر من ناشط ساسي اخر يوضح بالفيديو ان وائل غنيم هو عميل ومدسوس داخل الشباب وكان مضمونها
بعد التنحى اللعبة بدات تتكشف اكتر لما قال انى بشكر البرادعى اللى كان السبب فى انى اتحركت وغيرت البرادعى الامريكى رئيس الطاقة الزرية فى العالم واللى بسببه امريكا دخلت العراق واللى بنته متجوزة واحد مسيحى هو ينفع مسلمة تتجوز واحد مسيحى اعقلوها بقى وشوفوا المخطط الكبير اللى بيحصلنا عايزينا كلنا نجرى وراه هو يقول اى حاجة نقول امين هما مسكوا الشباب وزرعوا فى وسطنا قائد شاب عمرنا ماسمعنا عنه ليه بيشكر البرادعى لانه البرادعى هو اللى مسموح له يترشح فى الرئاسه مش وائل غنيم حسب الدستور البرادعى اللى قال انى مش هرشح نفسى الا اما يطلب منى الشعب واهو وائل غنيم بيحنن قلب الشعب عالبرادعى فوقووووا بقى شبكة رصد واللى هو كان مدعمها واللى طلعت فجاة وبقينا بناخد كلامها انه ثقة ومعظم الناس اللى بتفهم اللى شاركت فى رصد حست ان الموضوع بدا يتقلب انها تحريضية اكتر من اللازم وهسيب الفيديو الخطييييييير ده يتكلم مش هتكلم انا اللينك اهو

khaledalex
البرنت اللى كلكم مستنيينه واللى يثبت كلامنا بانه كدااااااااب قال فى البرنامج واقنعنا ملييييون فى المية انه ماتلمسش فى امن الدولة وراح كاتب نوت قال انه اتضرب واتبهدل ولما الناس ناقضته رااااااح ماسح النوووووت ماهو لازم الكداااااب يسيب ورررررررررررراه حاجة

khaledalex

godzela55
انا من اول يوم قولت اني مبحبش وائل غنيم دة.. بس بجد اللي بيتعمل معاه دة كتير .. ودة فوق احتمال البشر .. بالنسبة للناشطة دي فمن الممكن تكون كاذبة عادي جدا .. وبالنسبة للحظاظة اللي لابسها المتحدث بأسم البيت الابيض فدة كلام فارغ .. لاني شوفت الراجل دة اكتر من مرة و واضح اوي انها فوتوشوب .. وبعدين بالعقل كدة هل الراجل هيلبس بدلة ورسمي ويلبس تحتها حظاظة .. يا جماعة كفي ورأفة بعقولنا
mannon
ههههههه الناس دى مش هتبطل نفسنا بقى ، ياريت يعالم نفكر كل واحد فينا اية الى ممكن يقدمة للبد فى الفترة الجاية ، الى مشاركش فى الثورة يقدر يشارك دلوقتى اكتر فى الاصلاح ،

انا عن نفسى بحاول اجمع دلوقتى معلومات عن كل الناس عندنا فى الفيوم والى بتبنى على الارض الزراعية يمكن اعرف اتصل بمسئول ، نحاول نعمل اى حاجة مفيدة للبلد يجدعان بدل منشغل نفسنا بحجات تافهة ، عميل ولا مش عميل المهم الثورة قامت وفاضل بقا نقوم البلد
Eragon88
بلاش تقول الكلام دة
علشان الناس ما تعتبركش من النظام الفاسد
و بلاش تخون الشرفاء الأحرار
و صفحة خالد سعيد ليها 2 أدمن الأول خالد سعيد والثاني هو صاحبه وعايش برة مصر و علشان كدة الصفحة كانت شغالة طول الأيام
Mafesh Esm
وتستمر إثارة الشكوك
لو هوا صهيوني هانقتله , هاندبحه , هايعدم في ميدان التحرير ..
بس نفكر بس مره واحده في مستقبل مصر ونشتغل بجد ونضيع
الوقت في الشغل بدل الوقت اللي بنضيعه في إثاره الشكوك .
zapata
السلام عليكم
اولا اريد ان اشكرك على هذا الموضوع ، وثانيا اريد تنبيهك الى امر مهم وهو ان قائد الثورة المصرية الحقيقي هو الشعب ، لا وجود لوائل ولا امثال وائل هنا ، ان كثرة الحديث عن هؤلاء الشخاص قد يجعل منهم ابطالا لدى البعض ، لذلك من الواجب تجاوز مثل هذه الأمور وتفويت الفرصة على اعداء الأمة العربية عامة والشعب المصري خاصة وذلك من خلال تقزيم الأمور الشخصية والإهتمام بمرحلة البناء الديمقراطي على الطريقة المصرية ، وائل غنيم بعيد كل البعد عن الشعب المصري لظروفه الخاصة وربما اقحم نفسه في الثورة للقفز عليها مثل باقي الإنتهازيين .
لم يعد الأمر مهم جدا بدرجة اهمية الوحدة الشعبية والوطنية وحدة ابناء مصر الغالبة بين قوصين .
ارواح واشباح
ههههههههههههههههههههههههههههه
اى كلام فاضى والله
والله انا ولا مع وائل ولا ضد وائل
بس تفسير بسيط لكل ده

ان وائل مش لوحده الادمن لخالد سعيد معاه اكتر من واحد وفيهم اللى من اسكندريه
ويريت كفايا كلام فى الموضوع ده
ayotsweet
حرام عليكم بقى انتو يعنى عايزينو يموت نفسه علشان تصدقوا وتقولوا انه فعلا بطل كفاية بقى كدب
Dr! Ahmed
عادى يعنى طلع يهودى بوذى مجوسى هو بح اختفى واحنا استفدنا من الثوره ..... وانا مصدق وائل غنيم فى كل اللى قاله اصلا ... ومااصدقش ان امريكا او اسرائيل تحب توقع الرئيس السابق حسنى مبارك لانوا كان بيخدم مصالحهم هوا حد لاقى حد يصدروا غاز بنص التمن وبعقد لمدة 20 سنه ..... المهم ان وائل مش سبب الثوره لوحدوا هوا جزء منها ... وخلاص على كدا ويشكر الراجل
mero show
يا عم ارحموا الراجل بقى من الاشاعات دى وبعدين احنا كدا كدا المستفيدين واهو الراجل خلى الشعب المصرى عنده حماسه وخرج الطاقة اللى جواه وبيقول انه مش بطل وكلها دى افتكاسات بتعلقوا على الهايفه والله وبلاش نشر الموضوع اكتر من كدا وهو معملش حاجه وحشة لحد دلوقت وهيطلع على التلفزيون الناهرده يرد على كل الشائعات
ملكـ الويب
انت عندك حق

وعلى فكرة البنت والولد النجوان دول انا اعرفهم

لكن مش معرفة شخصية

والدنجوان ده هكر وعايش في السعودية ومن اسوان

والبنت دي برده من اسوان ده لو كانت بنت اصلا الله اعلم

وحصل بيني وبينهم خناقات عالفيس من فترة كبيرة جدا

اللهم اظهر الحق يااااااااااااااااااااارب

بجد موضوع جامد جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
prencememoo

ان الخميس الماضي وما قاله في قنوات فضائية ثم قام بتكذيبة ثم قيامة بعمل انقسام وسط الصفوف بإستفتائة المرير علي بقاء الاعتصام او انهاءه وذلك صباح جمعة التنحي وقد كانت لي وقفة شديدة مع المسئول الاعلامي بميدان التحرير وقال انه لا يعلم من ذلك شيئا . ثم كانت صفحة الاقتراحات التي افتتحها بعد التنحي واشترك فيها الكثير وكنت من بينهم الا انني فوجئت بانه يزيل كل فكرة لها علاقة بالدين ووقتها فهمت تماما ما يربو اليه و الاجندة الخارجية التي جاء بها ليحلموا بمصر العلمانية شقيقة اسرائيل عدوة المسلمين ولكن هيهات لهم هؤلاء السفله ما يصبون اليه مصر الاسلامية ستبقي علي مر الزمان وتتحرر من الظلم والطغيان اشكر الجميع ولننتبه الي ماهية عملنا الان وهو ان نتوحد بكل قوانا لتكون مصر الاندلس المفقود والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

محمد مرجان
http://morgan.maktoobblog.com
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000673717867
Eragon88
رغم انف الحاقدين هو القائد
والحظاظة باينة انها فوتوشوب انت مش بتكلم ناس هبل
ملكـ الويب
للعلم ههههههههههههههههههههههه

الحظاظة مش فوتوشوب

شكلك مشوفتش الفيديو

ده رد على كلمة فوتوشوب بس مش على موضوع الحظاظة نفسه

ورغم انف الحاقدين هو القائد ؟؟؟ ليه عمل ايه لدينك عشان تاخده قدوة كدة

النصر كان بايد ربنا وحده

وثورة الغضب كانت ثورة الشعب

لولا الشعب مكانش بقى فيه اى نتائج

وللعلم برده اغلب اللى نزلو لا يعرفو الفيس ولا صفحة خالد سعيد
كتكوت مدمر
انا اول ماشفته وهو بيعيط عرفت انه وصولى وبيتكا على حتته الشهداء فى كل كلامه عشان عارف ان الشعب عاطفى دا حته قعد يعيط وانى اشوف دامعه يلا ماكله بيهيص ف الهيصهه لا وبيقول انه هينتخب الرئيس من الفيس بوك فكر ان 85مليون مصرى ملهمش رأى دا 90 فى الميه من اللى فى المظاهرات ميعرفش يعنى ايه فيس بوك اساسا
ايتن
رد وائل علي الاتهامات
رسالة لكل الشباب: أولا أنا باشكر كل الناس اللي بتنتقدني. فيه ناس بعتتلي ايميلات انتقادات واتصلت ببعضهم واتأسفت عن الخطأ لو ارتكبته. عايزين ننسى شوية فكرة الإنسان اللي مش بيرتكب غلطة. يعني مش عشان وائل غنيم أو غيره عمل غلطة يبقى وحش بس المهم إن اللي يعمل غلطة يكون عنده شجاعة الاعتذار والناس يكون عندها شجاعة تقبل الاعتذار.

الرد على الإشاعات عملية مرهقة جدا وبتستنزف طاقة بس نظرا لأني كنت شخص محدش يعرفه وفجأة ظهر على السطح وكل الناس شايفاه فأنا مقدر إن ناس كتير بتقلق. وعشان كده أنا هارد لأوضح مواقفي وأرد على كل الشائعات. ويا ريت تصدقوني لأني مش باكذب وكل كلمة باقولها هي الحقيقة اللي ملتزم بيها أمام ربنا.

[1]
زوجتي أمريكية أسلمت قبل سنة كاملة من مقابلتي ليها عن اقتناع وبعد قراءة كتب كتيرة عن الإسلام. زوجتي كانت مسيحية قبل إسلامها وزوجتي ملتزمة بتعاليم الإسلام أو بمعنى تاني زوجتي مسلمة أحسن مني ألف مرة. محجبة وبتصلي وبتصوم وبتربي الأولاد على احترام الدين.

[2]
أنا حضرت مظاهرة 25 يناير مش زي ما الناس بتقول إن محضرتهاش. وعندي صور وفيديوهات ممكن أبقى أنزلها. كنت مع المهنيين أمام دار الحكمة ورحت التحرير. وحضرت جزء من المجزرة بتاعة بالليل.

[3]
أنا مدير التسويق في الشرق الأوسط وشمال أفريقيا في جوجل واختصاصاتي هي الدول العربية فقط من الجزائر لحد الخليج. وحاليا أنا في إجازة عن العمل وتم سحب كل ما له علاقة بالعمل مني وده من تاريخ بداية الثورة. الشركة بتاعتي مكانتش تعرف حاجة عن الصفحة ومكانوش يعرفوا إني نازل أتظاهر. وجوجل مالهاش أي علاقة باللي حصل.

[4]
أنا مقدمتش على أي جنسية في حياتي غير المصرية. وده مش عشان أي حاجة إلا إني باحب بلدي وكنت رافض فكرة الجنسية المزدوجة لأني فخور إني مصري مش علشان أنا عميل وهما طلبوا مني للتخفي إني مقدمش على الجنسية زي ما بعض الناس بتقول.

[5]
أنا وعدت الناس بالانسحاب بمجرد تحقيق الأهداف. وأنا فعلا هانسحب بس الاهداف متحققتش. أنا لن يكون لي أي اشتراك في الحياة السياسية المصرية بس كمصري محدش يقدر يمنعني من المساهمة في تنمية المجتمع وتطوير التعليم وتشجيع السياحة ومساعدة الاقتصاد. ده اللي أنا باعمله دلوقتي عشان ده أهم بكتير أوي من اسقاط النظام السابق. أنا دلوقتي مركز على مبادرات لتنمية المجتمع لأن هو ده المهم حاليا تعليم المجتمع وتطويره.

[6]
موضوع الحديث مع الوكالات الأجنبية: أنا فعلا قلت مش هاتكلم معاهم وفضلت لأيام طويلة مش باتكلم معاهم رغم إن كل يوم بيجيلي منهم أكتر من عشرين مكالمة وزيارة في البيت. وظهرت في السي إن إن لسبب واحد هو إن اللواء عمر سليمان طلع على قناة إي بي سي الأمريكية بيقول للأمريكان إن المصريين غير مؤهلين للديموقراطية وإن الإخوان اللي عملوا المظاهرات فكان لازم أرد عليه ومظهرتش بعدها نهائيا في أي وسائل إعلام. لكن بعد انتهاء الثورة ظهوري في وسائل الإعلام ضروري لتوضيح صورة شباب الثورة وتقديم فكرة ايحابية عنهم. ودلوقتي محدش هيزايد خلاص. فقرار عدم الحديث ده كان مرهون بوقت الثورة واتكسر مرة واحدة بس بناء على اللي حصل مع عمر سليمان. ولازم نفهم ان القرارات ممكن تتغير لو الظروف اتغيرت.

[7]
أنا كتبت موقفي من التدخل الأجنبي بكل وضوح وقلت إن الحكومات الغربية لازم تفهم إن المصريين مش بينضحك عليهم وإن الحكومات دي بتدور على مصالح شعوبها بس وطلبت منهم عدم التدخل في شؤون مصر. ولو حصل أي محاولة للتدخل الأجنبي هنكون كلنا كشباب للثورة مستعدين نضحي بدماءنا عشان نحمي بلادنا من أطماع الأجانب.

[8]
بالنسبة للتضارب في موقفي ليلة الخميس (قبل تنحي الرئيس بيوم) وتصوير بعض وسائل الإعلام لموقفي ليلة الخميس بإني باطالب الناس بالرجوع لبيوتهم: أولا ندائي للناس كان قبل سماع خطاب الرئيس اللي كان كل مصر افتكرت خلاص إنه اتنحى. ده كان غلط مني فعلا وكان لازم أنتظر الخطاب قبل التعليق بس على فكرة الغلط ده وقع فيه أكبر رؤساء العالم وهو أوباما لأن الشائعات كانت قوية بتنحي الرئيس. وبعد ما الرئيس اتكلم أنا ما أعلنتش موقفي إلا تاني يوم الصبح. وأعلنته بكل قوة في قناة العربية وقلت إننا كشباب أقوى وهنفضل نطالب بحقوقنا لحد ما ناخدها.

[9]
بعد إعلان تنحي الرئيس كأي شاب تعرض لظلم شديد كان عندي مشاعر غضب وفرحة ورغبة في التشفي وده كان برضه غلط. بعد أقل من ساعة قررت إني أتراجع عن الموقف ده لأنه مش موقف نبيل وقررت إني أحذف كل رسالة سخرية كتبتها لأن في النهاية احنا معملناش الثورة دي لتصفية الحسابات إحنا عملناها عشان كلنا بنحلم بمصر أحسن.

[10]
فيه ناس بتحاول التشكيك في وائل غنيم عن طريق التشكيك في جوجل. أولا وائل غنيم مش جوجل وائل غنيم هو موظف في شركة جوجل زي ما حضرتك تبقى موظف في بنك أو شركة عادية. خدوا بالكم من النقطة دي جدا لأن فيه ناس بتحاول تهاجمني من خلال جوجل. وعلى فكرة مشكلة الترجمة في جوجل مشكلة معروفة وموجودة في لغات كتير وليها سبب علمي وهو إن ترجمة جوجل بتعتمد على تقنيات بتسبب أحيانا في أخطاء عدم دقة والإسرائليين نفسهم بيلاقوا أخطاء زي دي في الترجمة من انجليزي لعبري. فيا ريت ناخد بالنا.

[11]
أقسم بالله العظيم مش عايز أي حاجة منك يا مصر. أنا بس عايزك بخير

رسائل أخيرة للشباب:

- أنا باراعي ضميري .. بجد مش باعمل أي حاجة تخليني مانامش بالليل .. هافضل دايما بيحركني دافع الوطنية وحب البلد والخوف على ولادها .. ممكن أرتكب أخطاء بس هاسمع نصايحكم وهاصلح أخطائي وأعتذر عنها بشكل رسمي.

- وائل غنيم مش رمز ... وائل غنيم هو شخص عادي جدا زيه زيكم وحاول يكون ايجابي وربنا استخدمه في تحقيق حلم المصريين وكان ليه دور بسيط جدا زي ما ربنا بالظبط استخدم مئات الشهداء وآلاف المصابين وملايين المصريين. يا ريت بلاش التركيز على شخصنة الثورة في شخص وائل غنيم لأني مجرد واحد عادي.

- أنا خلال 20 يوم عديت بظروف صعبة جدا .. أول مظاهرة في حياتي .. وشعور بالخطر على حياتي .. وبعدين اختطافي .. وبعدين نايم متغمي العين وايدي متكلبشة لمدة 12 يوم .. وبعدين خرجت عشان أكون من المشاركين في المظاهرات .. وبعدين تحصل مشكلة على الناس وخطابات الرئيس .. كل الوقت ده مكنتش بانام كويس .. فيه 3 أيام أنا نمت فيهم ساعة واحدة بس. فطبعا ده كله تسبب في أخطاء كتير وفي إن شخصيتي تكون عصبية على غير العادة. أرجو تسامحوني لأن دول كانوا أصعب عشرين يوم في تاريخ مصر كله بدون أي مبالغة.

- شخصيا مسامح كل واحد شك وبيشك وهيشك في نوايا وائل غنيم لأني مقدر إن فيه انعدام للثقة عشنا فيه كتير في مصر ولأن برضه مش كل الناس لازم تثق في كل الأشخاص ولأن وائل غنيم بشر وهيفضل يرتكب أخطاء.
podyabady
مش ناوين تعقلوا !
hanan star
ياجماعة اعقلوا بقي
ايه اللي انتوا بتفكروا فيه ده
ده بدل ما نقوم وننهض ببلدنا ونشتغل صح ويبقي عندنا ضمير في شغلنا عشان نبقي من احسن البلاد

متبوظوش اللي اتعمل ارجوكم
جدة مصرية
المهم فى كل هذا الكلام ان ثورة الشباب نجحت
والف شكر للشباب الطيب ورحم الله شهداء الثورة
مع تحياتى
aleskandrany
والله برافو عليكم ... سيبتوا الثورة وتعمير البلد والشهداء والنهوض للافضل وقاعدين تتكلموا هنا عن وائل غنيم والحظاظة واللوجو بتاع التيشيرت ... ياجماعة عيب عليكم مش مكسوفين من نفسكم ... احنا لسه عاملين ثورة شباب العالم كله بيحلف بيها ودماء شهدائنا لم تجف بعد ... ارجوكم فكروا بطريقة احسن وسيبكم من التفاهات ارجوكم ... وماتدوش الموضوع اكبر من حجمه كفاية كده ... انا لست مع وائل غنيم ولا ارشحه للحديث باسم شباب الثورة لكن بجد احنا كده اللى بنعمل منه بطل وبنديله تعاطف ممكن يكون مايستحقهوش ... الايام هتثبت الصح من الغلط والخاين من الوطنى وياخبر النهاردة بفلوس بكرة يبقى ببلاش... مش هنسبق الاحداث ... ودورنا دلوقت نفكر بطريقة ايجابية اكثر لنهضة مصر
asdco2
موضوع كولو كدب في كدب و موضوع الحظاظة كدب علي الاخر لان انا شوفت الفديو وجميع فديوهات الرجل التحدث بي اسم البيت الابيض ما فية ولا الشكل دة خالص

تاني حجا الفديو الي بيتكلامعن شبكة رصد دة كدب وان عندي الدليل وممكن جدااا جيب لكوم صفحة من اي حتا في الفيس بوك او اي جروب وجيب لكون في اي ايمالي عيزنووو يكونا مكتوب في الحتا الي عوزنية وبعد شوية اجيب لكوم نفس فية ايمال تاني او بدون ايمال خالص زي الفديو ودة طبعا كول الي بيفهم في الفوتوشوب يقدر يعملة في اقل من ربع ساعا

ثالث حجا حتات التعليقات الي في الفديو برضو كدب و اي حد يعزني اجيب لهو نفس حتات الي في الفديو ولكن اكتب فية لهو التعليق الي عيزو بدل الي في انا معنديش اي مشكلة ودة اسهال حجا عندي اعملة علي جهاز اكومبيوتر

ربعا مش هنسيبي بقي جاح الثورة ونسيب البلاد ونعد نتكلام في شبكة رصد لحد ما يجي حد من النظام الفاس يرجع مصر 40 سنة لي ورية تاني

انتقو الله وعملوو زي ما عمرو خالد بيقول انترنت بلا فتنا و موقع او منتدي بلا فتنا وكون اول من يقطع الفتنا

فعلني في الفتنا اشد من القتال لانة في ثوني بكلمة تولع الدنيا وبكلمة تخليكي عيش في حب

انتكوووو الله و اعملو صح عشان البلاد تبقي مع دول النمور زي الصيني وروسيا و ارميكا و ايران و الهند والدول الشديد دة بقي حرم نفسي اشوف لعبة او جهاز مكتول علية صنع مصر مش صيني
aasaad
إلى الأخوه (الأفاضل) ... نظراً للظروف الراهنة ... ألتمس من سعادتكم جميعاً وأناشدكم بإسم الوطنية ... أن تلتحقوا بالجروب الذي أنشأته جديد بإسم ... مصرنا هي التاريخ...صدقوني ... ستكتشفوا مفاجئات عن تاريخ مصرنا الحبيبة سأبوح بها في الوقت المناسب ... ليس لشئ ولكن خوف علي البلد من حدث البلبله وإثارة الرأي العام ... لحين عمل ذلك ...أدعوكم للمشاركة ... كل من لديه أخبار أو معه صور نجمعها في هذا الجروب...سيتم تغيير الجروب بعد فتره (أدمين خالد سعيد الحقيقي) ...نظراً ما يحدث الآن يسير في مصلحة البلاد وهذا هــو المهم إنتوا فاهمين لأنكوا بتحبوا مـــصر...سوف لا أدخل للفيس بووك ... مش محتاجة دلوقتي ... الوقت الراهن نحن جميعأ ... جروب "نجــــوم مصريه" ... نحن جميع المشتركين هم النجوم المصرية التي تجمعنا في ميدان التحرير والغريب سيخرج مننا في الوقت المناسب لانه غير أمين ...فكيف يكون معنا ... تعرفون من أقصد ... أنا لا أحب ذكر أشخاص بعينهم إلا للتوضيح ... من ينتحل شخصية أحد ... لا يكون جدير بالاحترام ... ولكن دعه فقد قدم للثورة خدمة كبيرة ... شاكرين له ولكن!!!!!!!!!!!!!!!! سيتم إنشاء في المستقبل القريب (بمشيئة الله) فيس بوك مـــصر ... تعالوا نتكاتف معاً ... نعمل فيس بوك مصر ... كفاية جداً وشكراً للفيس بوك الذي وصلنا لهذا ... تعالوا نجذب جميع الناس لانشاء فيس بوك مصر ... تعالوا نتكاتف ونرفع (فيس بوك مصر)
aasaad
إلى الأخوه (الأفاضل) ... نظراً للظروف الراهنة ... ألتمس من سعادتكم جميعاً وأناشدكم بإسم الوطنية ... أن تلتحقوا بالجروب الذي أنشأته جديد بإسم ... مصرنا هي التاريخ...صدقوني ... ستكتشفوا مفاجئات عن تاريخ مصرنا الحبيبة سأبوح بها في الوقت المناسب ... ليس لشئ ولكن خوف علي البلد من حدث البلبله وإثارة الرأي العام ... لحين عمل ذلك ...أدعوكم للمشاركة ... كل من لديه أخبار أو معه صور نجمعها في هذا الجروب...سيتم تغيير الجروب بعد فتره (أدمين خالد سعيد الحقيقي) ...نظراً ما يحدث الآن يسير في مصلحة البلاد وهذا هــو المهم إنتوا فاهمين لأنكوا بتحبوا مـــصر...سوف لا أدخل للفيس بووك ... مش محتاجة دلوقتي ... الوقت الراهن نحن جميعأ ... جروب "نجــــوم مصريه" ... نحن جميع المشتركين هم النجوم المصرية التي تجمعنا في ميدان التحرير والغريب سيخرج مننا في الوقت المناسب لانه غير أمين ...فكيف يكون معنا ... تعرفون من أقصد ... أنا لا أحب ذكر أشخاص بعينهم إلا للتوضيح ... من ينتحل شخصية أحد ... لا يكون جدير بالاحترام ... ولكن دعه فقد قدم للثورة خدمة كبيرة ... شاكرين له ولكن!!!!!!!!!!!!!!!! سيتم إنشاء في المستقبل القريب (بمشيئة الله) فيس بوك مـــصر ... تعالوا نتكاتف معاً ... نعمل فيس بوك مصر ... كفاية جداً وشكراً للفيس بوك الذي وصلنا لهذا ... تعالوا نجذب جميع الناس لانشاء فيس بوك مصر ... تعالوا نتكاتف ونرفع (فيس بوك مصر) تعالى والتحق معي وكن على علم بأن كل شيئ بيبدأ بالرقم واحد ... كما حدث بالضبط ... الشهيد خالد سعيد أكرمه الله بالشهادة – تحرك واحد فقط (سيظهر Admin في الوقت المناسب) ...ليس الآن ... ليظهر كذب من إدعى إذا حاول التلاعب ... كلنا خالد سعيد ... فاهم ...
حاول الالتحاق بالجروب الجديد ودع الفيس بوك يا أخي ويا أختاه ... قاطعوا الفيس بوك بغرض إنشاء فيس بوك باسم مصر ... أنتظر ردودكم ولنتشرف جميعاً ... كلنا "خالد سعيد" ... دخل إسمك تاريخ مصر الحديث وشارك...ستجد نفسك قد شاركت في جروب يستحق منك المشاركة...
الجروب على الرابط:-
http://100fm6.com/vb/group.php?groupid=92
aasaad
إلى الأخوه (الأفاضل) ... نظراً للظروف الراهنة ... ألتمس من سعادتكم جميعاً وأناشدكم بإسم الوطنية ... أن تلتحقوا بالجروب الذي أنشأته جديد بإسم ... مصرنا هي التاريخ...صدقوني ... ستكتشفوا مفاجئات عن تاريخ مصرنا الحبيبة سأبوح بها في الوقت المناسب ... ليس لشئ ولكن خوف علي البلد من حدث البلبله وإثارة الرأي العام ... لحين عمل ذلك ...أدعوكم للمشاركة ... كل من لديه أخبار أو معه صور نجمعها في هذا الجروب...سيتم تغيير الجروب بعد فتره (أدمين خالد سعيد الحقيقي) ...نظراً ما يحدث الآن يسير في مصلحة البلاد وهذا هــو المهم إنتوا فاهمين لأنكوا بتحبوا مـــصر...سوف لا أدخل للفيس بووك ... مش محتاجة دلوقتي ... الوقت الراهن نحن جميعأ ... جروب "نجــــوم مصريه" ... نحن جميع المشتركين هم النجوم المصرية التي تجمعنا في ميدان التحرير والغريب سيخرج مننا في الوقت المناسب لانه غير أمين ...فكيف يكون معنا ... تعرفون من أقصد ... أنا لا أحب ذكر أشخاص بعينهم إلا للتوضيح ... من ينتحل شخصية أحد ... لا يكون جدير بالاحترام ... ولكن دعه فقد قدم للثورة خدمة كبيرة ... شاكرين له ولكن!!!!!!!!!!!!!!!! سيتم إنشاء في المستقبل القريب (بمشيئة الله) فيس بوك مـــصر ... تعالوا نتكاتف معاً ... نعمل فيس بوك مصر ... كفاية جداً وشكراً للفيس بوك الذي وصلنا لهذا ... تعالوا نجذب جميع الناس لانشاء فيس بوك مصر ... تعالوا نتكاتف ونرفع (فيس بوك مصر) تعالى والتحق معي وكن على علم بأن كل شيئ بيبدأ بالرقم واحد ... كما حدث بالضبط ... الشهيد خالد سعيد أكرمه الله بالشهادة – تحرك واحد فقط (سيظهر Admin في الوقت المناسب) ...ليس الآن ... ليظهر كذب من إدعى إذا حاول التلاعب ... كلنا خالد سعيد ... فاهم ...
حاول الالتحاق بالجروب الجديد ودع الفيس بوك يا أخي ويا أختاه ... قاطعوا الفيس بوك بغرض إنشاء فيس بوك باسم مصر ... أنتظر ردودكم ولنتشرف جميعاً ... كلنا "خالد سعيد" ... دخل إسمك تاريخ مصر الحديث وشارك...ستجد نفسك قد شاركت في جروب يستحق منك المشاركة...
aasaad
حاول الالتحاق بالجروب الجديد ودع الفيس بوك يا أخي ويا أختاه ... قاطعوا الفيس بوك بغرض إنشاء فيس بوك باسم مصر ... أنتظر ردودكم ولنتشرف جميعاً ... كلنا "خالد سعيد" ... دخل إسمك تاريخ مصر الحديث وشارك...ستجد نفسك قد شاركت في جروب يستحق منك المشاركة...هدف إخفاء الاسم الحقيقي لمنشئ صفحة خالد سعيد مستوحاه يا جماعة من فيلم مصري للفنان خالد الحندي (فاكرين فيلمه عن حرب أكتوبر...الفيلم من إنتاج التلفزيون المصري أيام ماكان لسة بعافية شوية 5 سم ) فيلم غريب ... من هو غريب ... وقعد يبحث محمود الجندي عن الشخص الذي فقد أثنء الحب ولم يجده وكل ما يدلوه على واحد يجد ملامحة مثل غريب المفقود ولكنه لا يجده هو غريب المقصود ... يا جماعة ... مقصود الفيلم كان غريب هذا أي شخص ولو طفل شارك لانجاح ثورة الشباب ... ليس بغرض شخصي ولكن بغرض أخذ حق الشهيد خالد سعيد وتحرير الوطن ... كانت تلك هي النية ... وعلى العموم نحن نتقدم بالشكر إلي كل من ضحى وساهم وبادر لانجاح الثورة ... كلنا "غريب" ...كلنا "من حارب في 1973" ... كلنا خالد سعيد ... هذا ما كان يهمني دون حلفان ودون مبالغة ودون مذايدة.
go out
وائل غنيم كاتب على حسابة فى توتبر"المهمة انجزت"؟
ما معنى دة وبيقولها لمين؟
اللى مش مصدق يدخل على حسابة فى تويتر ويشوف...
للاسف احنا اضحك علينا كلنا
ياريت يوم الجمعة اللى جاية نقول ارحل يا وائل
khaledalex
ليا استفسار بسيط علشان اقدر اقتنع بوائل غنيم انه فعلا ادمين خالد سعيد وانه مش كداب او بيحاول يركب الموجة او بيحاول جمع اكبر عدد من الشباب حوليه لتاييد شخص معين في الانتخابات القادمة لمصر او انه يكون عايز اطماع شخصية لنفسه
سؤالي هو
عن شاب يمتلك كل رفاهية الحياه ومتعها والمركز المرموق والاستقرار العائلي ولا يعيش داخل مصر ويعش في فيلا في الامارات
وياتي لمصر للاجازة فقط
ايه يخليه ينزل من القاهرة لاسكندرية علشان شاب قتل ويزور اهل الشاب ووالدته وياخد منها معلومات عن خالد سعيد رحمه الله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مابدل ماينزل يعمل زي اي مدون مننا بنبحث عن الخبر ونجيب معلومات عنه بواسطة النت او الفضائيات ونكتب عنه او نعملوا صفحة علي الفيس تضم معلومات عن الخبر مش لازم يعني اسافر علشان اجيب معلومة
والا لو عمل كده فعلا مايبقاش بشر في رايي يبقي ملاك
ماعتقدش اني ده شيء مقنع علي الاقل بالنسبالي

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مفاجأة بالدليل القاطع : وائل غنيم مش أدمن كلنا خالد سعيد و مزور كبير
بالدليل القاطع وائل غنيم انتحل شخصية ادمن كلنا خالد سعيد
بالفيديو والصور : وائل غنيم وادمن ومؤسس صفحة كلنا خالد سعيد اخوان مسلمين
بالفيديو...وائل غنيم بعدالافراج عنه مع منى الشاذلى في العاشرة مساءا ويعترف بانه ادمن كلنا خالد سعيد