نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسماء محفوظ تفجر فضيحه عن وائل غنيم ؟؟!

هذا ماجاء على لسان اسماء محفوظ الذى قال عنها عمرو موسى( الزعيمه )على صفحتها على الفيس بوك فى ملاحظه ؟فهل تصدق الشائعات حوله ؟

ياجماعه فى موضوع مهم لازم اكلمكم فيه انتم عارفين انا قد ايه تعبت وحاربت رموز فساد كبيره مش من يوم 25 بس لاني انا من شباب 6 ابريل يعنى كان ليا محاولات كتير قبل كده وكان نفسي انضم لاي مؤسسه لحقوق الانسان انا انهارده هتكلم فى موضوع مهم وسامحونى لو هطول عليكم ..

كتير بيقولو انى معملتش حاجه وان اللى عمل كل ده وائل غنيم . مع احترامى للصديق وائل غنيم انا اتعرفت عليه بمحض الصدفه فى مكتب جوجل ومكانش ليه اى نشاط سياسي فى الوقت ده لانه مهتم بشغله فى شركه جوجل اكتر ..

الموضوع المهم اللى كان لازم اصارحكم بيه من البدايه بس للاسف انا كنت مشغوله فى لقاءات مع القادة فى الجيش والصحف والاعلام فسامحونى لانى اتأخرت فى كده انا عاوزه اقولكم ان صفحه كلنا خالد سعيد دى مش صاحبها وائل غنيم .. و صاحب الصفحة دى هى اخت خالد سعيد وهى طبعا ضمت ليها اكتر من ادمن علشان الصفحه تتنشر بسرعه وكان منهم وائل غنيم للاسف وائل غنيم عين واحد معاه من قطر او الامارات ولغو كل الادمن بتوع الصفحه واصبح الادمن هو وائل غنيم وواحد اسمه الشهيد وهو اللى كان بيدير الصفحه لما كان وائل غنيم معتقل ..
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كان لازم اوضح دى للناس اللى بتثق فى اسماء محفوظ لان ده واجب عليا ى ما بدئت المشوار صح لازم

يكمل صح .. اللهم اني بلغت اللهم فاشهد

كل تحياتي / اسماء محفوظ - بنت مصر

المقال "اسماء محفوظ تفجر فضيحه عن وائل غنيم ؟؟!" نشر بواسطة: بتاريخ:
Muhammed
اسماء محفوظ دي ولا ليها لازمه
%u0632%u0627%u0626%u0631
اسماء محفوظ منتهى التصنع والغرور

منار
%u0632%u0627%u0626%u0631
,وايه الفضيحه فى ده
000000000000000000000000000000000جيجى
%u0632%u0627%u0626%u0631
اسماء بنت قليلة الربايه وشايفة نفسها
%u0632%u0627%u0626%u0631
المفروض الواحد يقول مين فيكم عمل ايه بصراحة يا اخت اسماء انا اشك ان مصلحة مصر بتهمكم اكتر من مصلحتكم وواحدة زيك ركبة عربية اخر موديل منين وتتحمل نفقة حملة انتخابية ازى ربنا فوق كل خائن كذاب
Moon%u00A4light
والله الواحد مبقاش عارف مين الصح ومين الغلط المفروض نسيبنا من الكلام ده ومين عمل ومين معملش ونبص لمصلحة بلدنا
%u0632%u0627%u0626%u0631
ياستى حلو عن دماغنا وائل غنيم واسماء محفوظ ايه بس هو انتم ليكم لازمة انتى ولا هو
جدة مصرية
انا مش فاهمة حاجة وتهت بصراحة

ولكن الاسم و الرمزية عسولين خالص
بجد والله

شكرا كتكوت المدمر

وكل سنة وانت طيب كتكوت
الخطير جدا
ياصلااااااااااة النبي يااسماء يامحفووووظ

والنبي

ياااااااه

قاعد ساكته 10 شهور بحالها عشان تفجري المفاجأة دي

ياللهول

ياللصاعقه

ياشيخه روحي الله ينتقم منك انت واللي زيك واللي خلاكي زعيمه على قفى المصريين

حسبي الله ونعم الوكيل بجد

الواحد زهق من الزفته دي بجد
بنت المنوفية

ايه الفضيحه فى كده

يعنى هى تفرق مين اللى عمل الصفحه ان شالله يكون مجهول المهم انه تبرع وعمل حاجة عشان توصل للناس

لا انتى ولا وائل غنيم ليكم اثر فى اللى حصل فى مصر كل المصريين السبب فى الثورة وكثره الظلم والفساد انتم جزء من كل

ولو عايزة تريحى ضميرك ارحمى مصر انتى وكل 6 ابريل من اللى بتعملوه وخافوا ع بلدكم اللى حضناكم

شكرا كتكوت ع الخبر
مجدي مصفطى
ان كان عندك دم كفاية عليكي انتي والي معاكي خراب في مصر وحسبيا الله ونعمل الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
عن أبي هريرة قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: "سيأتي على الناس سنوات خداعات يصدق فيها الكاذب و يكذب فيها الصادق و يؤتمن فيها الخائن و يخون فيها الأمين و ينطق فيها الرويبضة قيل: وما الرويبضة؟ قال: الرجل التافه يتكلم في أمر العامة. 
%u0632%u0627%u0626%u0631
انتى ووائل غنيم خونة للوطن والشعب ربنا يريحنا منكم ياخونة
سهم--
صحيح، هوما خونة.

وبالمناسبة، وائل غنيم ماسوني، عرفت ده من عضو في 6 أبريل، ووكتير منكم عارفين خطر الماسونية.
%u0632%u0627%u0626%u0631
قولى للناس انتى جبتى الفلوس دى كلها منين اصل الفلوس الحرام بتيجى بسرعة انا لم ارتاح لكى من اول يوم واللة انا مش تبع حد وبكرة ان شاء اللة ربنا حيكشفك انتى واللى زيك ووائل بتاعك دة
زهير ابراهيم
"كان لازم اوضح دى للناس اللى بتثق فى اسماء محفوظ لان ده واجب عليا ى ما بدئت المشوار صح لازم

يكمل صح .. اللهم اني بلغت اللهم فاشهد

كل تحياتي / اسماء محفوظ - بنت مصر "
لا يابنتي مادام وصل بك الدرك لهذا المستوى
فانا لم اعد اثق بكي
فعلا عيال كنت فاكر انها كبرت بس يبدو انهم مازالو صغيرين قوي
حب الوطن لايحتوي على انانيه وكلامها يدل انها لم تكن الا انانيه وحبها للوطن لم يكن الا تغطيه لشهره
شمس الاسكندرية
و الله من كل قلبى بتمنى ربنا يخلصنا منك انتى و وائل غنيم فى ساعه واحدة
ومعاكم كمان اسراء ام بوط على راى مرتضى منصور
حسبي الله ونعم الوكيل فيكو يا شيخه
انتى ووائل و كل من حاول يعمل نفسه بطل على حساب الناس اللى دمها راح هدر
ابويوسف الهندى
شكرا ياستى ومنتظرين رده عليكىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
منار الزائرة :)
يافضيحته
يا مصيبته

هيعيش ازاى بعد الكلام ده
هيودى وشه فين من الناس
%u0632%u0627%u0626%u0631
خسارة اسم اسماء فيكى ياسليطة اللسان ايه اللى انتى عملتيه للثورة غير الكلام والرط الفاضى عمال على بطال وعملتى نفسك بطلة وانتى خائنة للوطن كل ماعليكى انك تلبسى وتتشيكى وتقولى انا وانا انتى كلبة ولاتستحقى اى شىء
ميس نامى
يارب وقع العملاء دول كلهم فى بعض واظهر حقيقتهم من افواه بعضهم البعض همه دول شباب الثوره طبعا لا شباب الثوره الحقيقيين هم اللى اقتلوا واصيبوا اما دول فهم مدعى الوطنيه اللى خربوها وقعدوا على تلها
%u0632%u0627%u0626%u0631
انتي واسراء عبد الفتاح ووائل غنيم وعلاء عبد الفتاح كلكوا عيال فستك ومالكوش اي لازمة انتوا نفيخة اعلامية
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله الحبيايب مسبوش حاجة الا وقالوها فى حاجة من عندى يارب تموتى انتى ووائل بتاعك موتة زى موتت القدافى ياخاينة منك لله
أسعد محمد السيد عطيه رحال
الاستاذه المحترمه اسماء محفوظ بنت مصر والذي قادت ثوره 25/1/2011 ميلاديه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته0وبعد
عزيزتي أسماء شكرا لكي لأنكي أهنتي الجيش المصري ثم أهنتي كل المصريين بوصفهم بهائم والزفت التي قلتي عنه فهوا مشير وقائد عام للقوات المسلحه فياريت ياسماء كفايه تجريح في مصر لأن مصر أعظم منك ومن مليار زيك مش أنتي اللي هتطردي التتار من مصر ولا هتحرري أقتصادها فأنتي تلعبي علي وتر الفقر والحاجه وصدقيني لو حكمت مصر لساعه واحده سأشعل فيكي النار في ميدان التحرير وسأجعلها تظل مشتعله لمده عشرون يوما حتي أتأكد من خلاص مصر منك ولو حكمتي أنتي مصر لمدة دقيقه واحده فسأكون في الصفوف الأولي لحربك فأنتي أكثر فساد من ما يتحيله الأخرين وأتحداكي أنتي ومن تجتمين بهم سواء كانوا أمركان أو من المريخ سوف تنتصر مصر عليكم فكم تكالبت علي مصر أشر منكم وأنتصرت بفضل الله فلو كانوا مسانديكي مليون فقد قامت ضد مصر حرب ثلاثيه من من كانوا أعظم دول انجلترا وفرنسا واسرائيل وبفضل الشرفاء فيها أنتصرت عليهم فهيهات هيهات أسماء أن تنالي من عظمة بلدي مصر التي تغني بها العظماء وكتب عنها سقراط وصدقيني لن يطول خداعك للبسطاء والبلهاء الملتفين حولك وللمعلوميه أنا لم أنتخب أحد لتاريخ كتابتي هذا المقال ولن أنتمي لأحد فقط مصر هي التي أنتمي لها فكفاكي كفاكي حتي نفع عصاباتك المسلحه في تحديد مصير مصر ولستي أقوي من جنكيز خان أو حفيده هولاكو فقد دحرتهم مصر لو أردتي عنواني فانا مصري من الشرقيه من بلد نوبه والدهاشنه وأسمي أسعد رحال فمرحبا بكي أنتي وجيوشك التي لو فكرتي يوما في قيادتها فلابد من أن تقدمي شيا لهم ليقتادوا بأمرك ماذا قدمتي للشباب حتي يكونوا طوع أمرك فعائلتي عددهم 1000 رجل لو دحرتي جيشا قوامه ألف رجل سأكون من مأيديكي ففي الحروب سيدتي للرجال السيوف وللنساءالقرب لجلب الماء وتمريض الجرحي وصدقيني سيخرج من باطن مصر من يكشف لهم من أنتي فلن تمتصي كل مال مصر ولن تعلن مصر افلاسها فكفاكي كفاكي وفي النهايه تقبلي عزائي في انتمائك لمصر0
أميرة الورد
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

سوري بس نو كومنت ههههههههههههههههههههه
عبد الكريم من الاردن
مستغرب بصراحة من ردود فعل المصريين على اسماء وغيرها
كتكوت مدمر
كل دى كومنتات وانا مش واخد بالى صباح الخير وسلام مخصوص لجده مصر اشته :d
حمادة السندباد
كلكم تبع بعش فى الاخر ههههههههههههههههه
كتكوت مدمر
ههههههههههههههههههههه مع انى مش فاهم منك حاجه ياحمادى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور اسماء محفوظ وخطيبها " الدكتور محمد " خطوبة اسماء محفوظ
صفحة وائل غنيم الجديدة على الفيس بوك - المصرى الجديد - وائل غنيم
السبب الحقيقى وراء خسارة وائل عنيم واسماء محفوظ واسراء عبدالفتاح الفوز بجائزة نوبل هذا العام
مشاهدة بكاء وائل غنيم مع منى الشاذلي في العاشره مساءا, بالفيديو بكاء وائل غنيم مع منى الشاذلي