نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد بالصور فضيحة تواطؤ جوجل مع اسرائيل و تحريف لترجمة مهمة جدا لصالح اسرائيل

جوجل موقع عريق و له خدمات مميزة, و من أهم خدمات موقع جوجل الصفحة الخاصة للترجمة و التى تحتوى على كل لغات العالم و تقدم جودة عالية و دقة مقبولة خلال عملية الترجمة من لغة الى أخرى.

و الحقيقة أن اللوبى الصهيونى يفعل كل شىء و بأى وسيلة ليبقى صامدا ضد أى تحدى و الحق كل الحق أنه برع فى زلك !!!! أدخل الان الى الصفحة الخاصة بالترجمة فى جوجل و اكتب Israel will finish
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أصغر طفل يستطيع ترجمة هزه العبارة الى أن اسرائيل سوف تنتهى, و لكن ستندهش عندما تجد الترجمة الحرفية: اسرائيل لن تنتهى!!! انا لا أجد تعليقا و لكن سأترك التعليق لك...

المقال "شاهد بالصور فضيحة تواطؤ جوجل مع اسرائيل و تحريف لترجمة مهمة جدا لصالح اسرائيل" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمد صلاح ع
بص انا دخلت واخدت كلمتك كوبى النتيجه : اسرائيل سوف تنتهى
Ahmed20.MMM
الككلام دة غلط
بص انا دخلت واخدت كلمتك كوبى النتيجه : اسرائيل سوف تنتهى
نفس الحكاية اللى جاتلى
2brothers fro rent car
انت كداب قوي
Dr! Ahmed
شكلك نقلت الموضوع من غير ماتجرب
mero show
يا جماعة فى كلام معين اللى بيبقى فيه كلمة اسرائيل مش بيطلع صح بس الكلام دا والله اعلم عادى لان اسرائيل نفسها لما تيجى تترجم من انجلش لعبرى برضوا بيحصل حجات زى كدا اصل دا مش واحد اللى قاعد يترجم !!!!!!!!!!!
ensanmosalim
فعلا كلام فارغ .لانى قبل ذلك شفت ان جوجل مش بيترجم مصر هزمت اسرائيل واما دخلت لقيتها بتترجم عادى
moon walker
السلام عليكم, يا ريت يا جماعة يبقى فيه احترام شوية فى نقد أى حاجة, يعنى مينفعش يتقلى انت كداب و شكلك مش عارف ايه, يعنى أكيد لازم يكون فيه اسلوب أحسن من كدة, أولا و الله العظيم انا منقلتش الخبر زى ما هو انا لخصته باسلوبى حسب شروط المنتدى, ثانيا و والله العظيم تانى مرة انا جربت الموضوع ده قبل ما ألخصه و طلعتلى فعلا الترجمة اللى قولتلكم عليها, و جربتها تانى انهردة لقيتها فعلا اتغيرت زى ما انتو قولتوا, ممكن جوجل تكون صلحت الترجمة بعد ما الموضوع اتقال فى كزا حتة..
أميرة الورد
يابنى دى كانت على صفحجة على الفيس بوك ضد وائل غنيم
وكانت مكتوبة ان اسرائل لن تختفي

اكيد دى فبركة والله اعلم
elmmasri
لا فعلا النتيجة كانت بتيجى كدا بس اتغيرت
moon walker
يابنى دى كانت على صفحجة على الفيس بوك ضد وائل غنيم
وكانت مكتوبة ان اسرائل لن تختفي

اكيد دى فبركة والله اعلم
يا انسة صورة ايه و فبركة ايه؟؟؟؟ عمال بقول ان انا جربتها بنفسى و فعلا جيت اجربها تانى بعديها بيومين لقيتها اتغيرت, اما اللى انا حاطتها دى جيبها من موقع تانى علشان الخبر بتاعى يكون مرفق بيه صور...
أميرة الورد
انا مبقولكش انك انت فبركتها دة اولا

ثانيا دة مجرد راي يعنى مش اكتر مش محتاج العصبية دى كلها
moon walker
انا مبقولكش انك انت فبركتها دة اولا

ثانيا دة مجرد راي يعنى مش اكتر مش محتاج العصبية دى كلها
انا مش عصبى على فكرة بس انا بقول ان فى ناس كتير جدا جربتها و طلع الموضوع صح, لحد ما جوجل غيرتها.

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو الاعلان المثير والممنوع من العرض للنجمة الامريكية سكارليت جوهانسون لصالح اسرائيل
بالصور: فضيحة اسرائيل .. جندي اسرائيلي يرتدي ملابس اسلامين للتمويه
جوجل عاملة تصويت هل نسميها فلسطين ام اسرائيل رجاء صوتوا لصالح فلسطين