نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

معونه 5 مليار دولار لمصر وقطع المعونه هو المطلوب

فى البدايه انا سعيد جدا بهذا الخبر الذى اطرحه عليكم الان وفى نفس الوقت حزين وجمال هذا الخبر هو دليل على الروح الجميله بين العرب والحزن ان مصر تعتمد على الاخرين والخبر كالاتى كشف السفير جمال بيومى الامين العام لاتحاد المستثمرين العرب ان دوله السعوديه الان تستعد لبدء حمله جمع 5 مليار دولار بالتعاون مع البنك الدولى ودول الاتحاد الاوربى لدعم مصر اقتصاديا بعد 25 يناير . بالاضافه ان السعوديه وقفت بجانب مصر عندما اعلنت الولايات المتحده بمنع المعونه عن مصر . انا سعيد بمنع الولايات المتحده المعونه عن مصر وهو المطلوب والسبب لابد من تعاون العرب مع بعضهم ودعم انفسهم دون انتظار اى دوله اوربيه لكى تساعد العرب .

المقال "معونه 5 مليار دولار لمصر وقطع المعونه هو المطلوب" نشر بواسطة: بتاريخ:
دكتور شيمو
يا رب يتحدوا العرب
Eragon88
شكرا علي الخبر
بارك الله فيك
hema4ever
امال الزياده 150 مليون دولار ف المعونه الامريكيه دي راحت فين؟

وبعدين يابركه العرب دلوقتي بيبحثوا في الموضوع ده
يعني ان شاء الله لو اتفقوا لقدر الله يبقي التنفيد في خلال 5 قرون كده
شكرى فتحى
ارجو تلاحم عربى حقيقى وفتح حدود للشعب العربى وارجو البداية تكون تونس ومصر فى تكامل كامل بين الشعبين ومصر والسودان حتى تتوحد حرية الشعب العربى بعيد عن الانظمة وتبعاتها ويكون تلاحم الشعب العربى بعيدا عن مشاكل الانظمة كما كان مع الجزائر اللهم اصلح بين الشعب العربى وألف بين القلوب وكفى فرقة بدأت باغتصاب فلسطين فكان التقسيم على يد سيكس وبيكو اهلا بالتلاحم العربى
اجتماعى اخر حاجه
بشكر الجميع ويارب العرب يتحدوا وخلاص بقى يا هيما العرب الان حاجه تانيه لازم نتفائل خير وبجد لو انا شايف الوضع زى الاول مش هتردد لحظه ان اقول الحقيقه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مفاجأة غريبة : بريطانيا مدينة لمصر بمبلغ 23 مليار دولار
رويترز : مساعدات لمصر و تونس بقيمة 20 مليار دولار