نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اعادة لاولى حلقات برنامج احساسك مع مييييييين

بصوا ياجماعة هى فكرة مجنونة بس جميلة اوى وهى ان كل واحد هايقول احساسة او قلبة مع مين وبكل صراحة بمعنى اصح قصة الحب اليى بيعيشها او اليى عاشها وعدت
وطبعا لو حب صاحب القصة اننا نتناقش فيها ده بعد اذنة يبقى طبعا هنتناقش فيها ولكن لو ماحبش خلاص كفاية علينا اننا كاننا شوفنا قصة حب فى خلال كلمات رائعة فى سطور.
وطبعا ياجماعة اكيد هنستفاد من من القصص دى مش بنحكى وخلاص لا البرنامج هدفة اننا نقرا قصص بعضنا ونبتدى نتعلم من اخطاء غيرنا واليى اهم ان لم حد يحكى عن قصة فاتت وفيها الم اكيد الله بالكتابة والكلام فى الموضوع هايبقى بيفضفض واكيد هايرتاح ولو واحد بيحكى قصة عايشها اكيد كلماته هاتغمرنا بالاحساس اليى فيها وبالحب الجميل ولا ايه رايكو.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وطبعا الموضوع مش مقتصر على اليى عايش قصة حب او اليى عاش لا ده كمان ممكن اى حد يخش يكتب قصة الحب اليى نفسة يعيشها فى خيالة واكيد كل الحاجات دى هادخل جوانا احساس جميل وهو احساس الحب.
وفى الاول والاخر انا اتمنى انكم تشاركوا فى الفكرة دى وانشاء الله تكون عجبتكم.
وللمراسلة [email protected]
او على المنتدى هنا
او على الرسائلsms
على الرقم اليى عاملوة مخصوص للموضوع دة وهو 0141040967
.................................................. ....................عاشق الرومانسية........................................ ..............................
....................
.................................................. ........................خالد..
.................................................. ..............................
.
.........

وبصوا ياجماعة انا هابتدى بالمشاركة انا بصراحة عمرى ما عشت قصة حب كلة كان بيبقى اعجاب وبينتهى واحبش انى اتسرع لان جرح القلب مش بالسهل
لكن اقدر اقولكم عن قصة الحب اليى نفسى اعيشها وهى.......................
نفسى اقابل الانسانة اليى احبها صدفة لانى اجمل حاجة فى الدنيا الحب بالصدفة بيبقى جميل اوى

وقصة الحب اليى فى خيالى بجد عبارة عن احساس جميل هاعيشة انا وهى كل مانبص فى عيون بعض
عبارة عن كمية من الحب محصورة فى كلمة بحبك الى فعلا ماتوفيش الحب اليى جواها حقة فى الوصف لما تخرج من فمى وتبقى جواها وتنفجر كل معانى الحب دى جوا حبيبتى
عبارة بصوا انا بجد جوايا احساس جمييييييييييييييل اوى ولانى دلوقتى زى ماتقولوا انى من كتر ماحسيت بحبيبتى وبهواها من قبل ماشوفها قربت اشوفها فالكلام ممكن يضيع الاحساس فية فاحسن حاجة التزم الصمت واحلم بيها وبدنيتنا وبحبنا وباحساسنا.............

المقال "اعادة لاولى حلقات برنامج احساسك مع مييييييين" نشر بواسطة: بتاريخ:
jace
فكرة حلوة بس مش مجنونة ولا حاجة ع فكرة
بس ايه الاحساس العالى دة ياباشااااااااااااااااااااااااا
وياريت مش تزعل منى ع اللى قولتوهولك
اوكى يا جميل
وان شاء الله الموضوع يبقى ناجح
ellama
فكرة جميلة ياخالد
بس اية ياعم الرومانسية الزايده دى
&عاشق الرومانسية&
متشكر جدا ليكى ياجاسى على زيارتك ياقمر
وعلى رايك الجميل
&عاشق الرومانسية&
ومتشكر ليكى جدا يالهام على مشاركتك انتى كمان ياقمر وفى الرومانسية ماقدرش اغلبك فيها.......
بيبى
ايه الرومانسيه دى ياعم
ماهيتاب
فكرة جميلة اوى يا خالد
توته بسكوته
فكره كويسه
بس يعني مش شايفه اي لازمه للميل او رقم الموبيل
يعني الموضوع محطوط على المنتدى ويبقى ويستمر على الموضوع
او يمكن انتا ليك قصد تاني انك تحطهم
الله اعلم
bosy lovestory
فكره حلوه اوى ياقمر
وان شاء الله يكون فى تفاعل
بس الميل والرقم ده نوع من الدعايه ومش ينفع
خليه احسن موضوع نتناقش فيه كلنا على المنتدى هنا
وميرسى ليك
&عاشق الرومانسية&
اولا انا متشكر ليكم كلكم ياجماعة على الشعور الجميل دة بس انا والله نزلت اعتذار عن الايميل ورقم التليفون وبس هو والله اليى لسة منزلش حتى توافق علية الادارة لكن انا باعتذر الف مرة عن الايميل ورقم التليفون انا كنت منزلة بحسن نية بس ممكن كتير يفهمونى غلط علشان كدة انا باعتذر عنهم
&عاشق الرومانسية&
وعل فكرة انا حبيت اعمل تعديل بس عندى عالكمبيوتر الدنيا بايظة والا السيرفر فى حاجة المهم انا طلبت فى الاعتذار دة انى لو حد من المراقبين عالمنتدى يحذفة وانا اعيد نشرة من غير ايميل ولا رقم تليفون
ياريت ياجوليت تحذفية وانا هاعيد كتابته تاااااانى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو شاهد حلقات جميع حلقات برنامج بالهجايص لالشخنجى :)
حلقات برنامج حلمي اون لاين
جميع حلقات برنامج لحظة الحقيقة الذى يذاع على قناة MBC4 النسخة العربية من برنامج The moment of the tr
شاهد برنامج مصر النهاردة يوميا + حمل حلقات برنامج مصر النهاردة ايضا
اولى حلقات برنامج(احساسك مع مين)