نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مفاجاه الشيخ القرضاوى انا لم ارى وائل غنيم واشاعه طرد غنيم من التحرير وعودتى لمصر غير مطروح

اكد الشيخ قرضاوى رئيس الاتحاد العالمى لعلماء المسلمين ان هناك اشاعات تقول ان وائل غنيم تم طرده يوم الجمعه من ميدان التحرير وانا يوم الجمعه كنت هناك فى التحرير ولم ارى الناشط وائل غنيم على المنصه فى ميدان التحرير . وقال انى لا امتلك حراس لكى يمنعوا وائل غنيم وانا كان معى اولادى بدون مشاكل بالرغم ان كثير من العلماء نصحونى بوجود حراس معى . واضاف كنت اتمنى مقابله وائل غنيم بما انه احد الاسباب فى احداث مصر الاخيره . اما عن عوده الشيخ القرضاوى الى مصر غير مطروحه الان واكد ان مصر ليست بعيده عنى وليس لى علاقه بالاخوان فى الوقت الحالى بالرغم من كثره العروض عليه . واكد انه يتمنى ان يكون مرشد للامه كلها وليس لجماعه فقط . اعتقد الخبر ده مهم جدا للرد على الاشاعات الموجه للجميع .

المقال "مفاجاه الشيخ القرضاوى انا لم ارى وائل غنيم واشاعه طرد غنيم من التحرير وعودتى لمصر غير مطروح" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
واضاف الشيخ القرضاوى ان خطبه يوم الجمعه المقصود منها انشاء دوله مدنيه وليست اسلاميه مثل ايران واكد انه مؤيد لشباب التحرير وليس قائد لهم .
ليه مين غيرك يابلدى
الله عليك ياشيخ قرضاوى انا ازهرى واتمنى انه يكون شيخ الازهر واطلب تغير شيخ الازهر ومفتى الجمهورية ويمسكها ناس امثال الشيخ القرضاوى
الف رحمة ونور عليك يا شيخ الشعراوى كنت اتمنى انه يكون معانا الايام دى
Eragon88
شكرا علي الخبر
كلها اشاعات ووائل غنيم كان موجود ومحصلش اي حاجة
شمس الاسكندرية
اذا كان احنا شيفينه بالصور وفيديوهات في قلب ميدان التحرير
اجتماعى اخر حاجه
والله يا جماعه ده كلام الشيخ القرضاوى اما انا متاكد انه راح التحرير بلا شك
getshrink
طب والبلتاجى اللى كان ماسك المايك ؟؟؟؟؟؟ اية ده ؟؟

تعالو زورونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــى .... باى باى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صفحة وائل غنيم الجديدة على الفيس بوك - المصرى الجديد - وائل غنيم
مفاجاه:وائل غنيم يملك فيلا بالقاهرة الجديدة