نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكتة تشل و تنقط

مرة واحد ابوه قاله لو نجحت يابني انا هجبلك هدية

فدخل الود سنة اولى ابتدائي وقام ابوه قاله عايز ايه قاله كرة بنج بونج حمرا

دخل الواد سنة تانية ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا

دخل الواد سنة تالتة ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل الواد سنة رابعه ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله و قاله بس قولي ايه السبب قاله هقولك بعدين

دخل الواد سنة خامسه ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله قاله انا عايز افهم سبب كورة البينج بونج قاله يابابا هقولك بعدين

دخل الواد سنة اولى اعداي ونجح فابوه ساله انتا الوقتي كبرت عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله قاله بردو قاله ايوة
دخل الواد سنة تانية اعدادي ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل الواد سنة تالتة اعدادي ونجح فابوه سالهاجبلك ايه هدية قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل الواد سنة اولى ثانوي ابوه قاله انتا عارف لو نجحت هجلك هدية جامده اوي ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله قاله يادي كورة البنج بونج يابني قولي ايه السر في كده قاله هقولك بعدين
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

دخل الواد سنة تانية ثانوي ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل الواد سنة تالتة ثانوي ونجح فابوه ساله عايز ايه قاله كورة بنج بونج حمرا قام جايبهاله

دخل طب

اول سنة ابوه قاله مبروك يابني بس لو تفوقت في طب هجلك هدايا شديدة فنجح في اول سنه ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قاله يابني عيب كده بقى ماتكبر شوية قاله يابابا انا عايزها قاله بس ليه كده قاله هتعرف بعدين

سنة تانية نجح ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قام جيبهاله

في سنة تالتة فنجح ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قام جيبهاله

سنة رابعه نجح ابوه قاله اجبلك ايه وقال لامه ترهنيني انه هيقول ولسه مكملش قام الواد قايله كورة بينج بونج حمرا قام قايلها مش قلتلك مع اني نفسي اعرف السر و قام جيبهاله

سنة خامسة نجح ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قام جيبهاله
سنة سادسة نجح ابوه قاله اجبلك ايه قاله كورة بينج بونج حمرا قام جيبهاله
سنة التخرج ابوه قالة دي هدية تخرجك عايز ايه قاله كورة بينج بونج حمرا
قام جيبهاله و هما مروحين الولد خبطته عربية
ابوه قعد يعيط و يقول ابني اااااه
طب قولي السر يا ابني

قوووول:

بااا بااا با

السر هو:

و قابل وجه كريم
الله يرحمه شللنا كلنا

المصدر مدونة الضحك افضل علاج