نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالصور : الأهالى يحملون ضباط أمن القاهرة على الأعناق

نظم اهالى المنطقه المجاورة لمديرية امن القاهرة وقفه امام مبنى المديرية فخرج اليه الضباط ليفاجئه بوجود عدد كبير من المواطبنين يطالبونهم بأعاده رجال الشرطه مرة اخرى الى الشوارع

وقاموا برفع الظباط على اكتافهم وهتفوا لهم ليحيوهم واعلانهم التضامن معهم من اجل ارجاع الحياة الطبيعيه مثلما كانت والقبض على المجرمين الخارجين عن القانون
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالصور : الأهالى يحملون ضباط أمن القاهرة على الأعناق" نشر بواسطة: بتاريخ:
hakika10

بيدو96
مشكووووووووووووووور
go out
يارب البلد ترجع زى الاول والامان يرجع تانى
الله يخرب بيت الثورة على سنينها...المهم الامان يرجع للبلد تانى
انا مش مع رجال الشرطة بس برضه مش مع الي بيحصل نفسي احس بادميتي و انا ماشية في الشارع من رجال المرور مثلا مثل الايام دي حتي ايام المظاهرات مكنش فيه مرور خالص بس الاهالي المنظميم للشوارع كانوا بيخدمونا بحب و كنا بنحترم الاشارة و نحترم تعليماتهم بحب بجد ليه الشرطة متكونش مع الناس المحترمين بنفس الروح دي و يبطلوا التعالي بتاعهم ده
aleskandrany
يارب البلد ترجع زى الاول والامان يرجع تانى
الله يخرب بيت الثورة على سنينها...المهم الامان يرجع للبلد تانى
go out انت
sameh_gpc
يرجعوا بس بأدب وهيكونوا على العين والرأس ولكن لو رجعوا بقلة أدب هيخدوا بالجذمة تانى.
go out
يرجعوا بس بأدب وهيكونوا على العين والرأس ولكن لو رجعوا بقلة أدب هيخدوا بالجذمة تانى.
امال فين يااخى اخلاق الثورة المزعومة اللى بتنادوا بيها؟؟؟؟

مش انتوا الثورة السليمة اللى ما بتعملوش تخريب؟؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور و الفيديو ..دموع حسام البدرى و استقبال حافل للفريق والجماهير تحملهم على الأعناق في مطار الق
الأهالى بالغربية يقطعون طريق القاهرة –الإسكندرية
بالصور.. الجماهير المصرية تجوب شوارع القاهرة بالأعلام تشجيعا للمنتخب.. وشباب يحلمون بتذاكر المباراة