نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

استقالة محمود سعد من برنامج مصر النهاردة بسبب عدم رغبته فى استضافة شفيق

اعلن الاعلامى الكبير محمود سعد من خلال مكالمة هاتفية مع منى الشاذلى فى برنامج العاشرة مساءا انه قد اعتذر عن الاستمرار فى برنامج مصر النهاردة و انهى تعاقده والذى كان يمتد الى نوفمبر 2011 بسبب انه قد طلب منه ان يستضيف احمد شفيق رئيس الحكومة فى حلقة اليوم السبت 26-2-2011 على مدار الحلقة بالكامل ، واكد سعد انه يرفض التعامل مع حكومة شفيق لان وجودها ضد ارادة الشعب ، واعلن محمود سعد انه لن يظهر على شاشة التلفزيون المصرى مرة اخرى ولن يسمح بأن يفرض عليه لقاءات وحوارات لا يريد اجرائها
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "استقالة محمود سعد من برنامج مصر النهاردة بسبب عدم رغبته فى استضافة شفيق" نشر بواسطة: بتاريخ:
hoba_elprinse
انا لسة سامع الخبر ناو من العاشرة مسائا
hoba_elprinse
بس السبب غريب يا استاذ محمود متستضيفه و ماله و ريهم اننا احسن طلع منه الخبايا
مفيش مشكلة يعني ؟
Eragon88
شكرا علي الخبر
مواطن مصري
ممتاز مقاطعة هـــــــــــــــــــــذا العجوز الذي يتوعد الشعب
عم ابراهيم
يقول شفيق انه أي محمود ترك البرنامج لانهم أخفضوا مرتبه من 9 مليون في السنه الي واحد ونص مليون

مين الصادق ومين الكذاب ؟؟؟؟
اشرف نور
تم اضافة الفيديو

ورغم انى من الناس اللى بتحب محمود سعد بس اصدق كلام احمد شفيق لانى كلام سعد غير مقنع -- واحمد شفيق مدخلش على التليفون مع منى الشاذلى الا بعد استفزازه من مداخلة سعد
beko7070
يا جماعة مع احترامي الكامل لشفيق .... بس الراجل ده كداب و لازم يسيب منصبه
المرتبات في برنامج مصر النهارده بالنسب المئوية ... على حسب الاعلانات اللي بتيجي للبرنامج في السنة

يعني لو دخل 100مليون هو بيبقى ليه نسبة منها ..... لو زادت يبقى نسبته تزيد ولو قلت يبقى هياخد مرتب اقل

كفاية بقى يا شفيق ياللي لحد دلوقتي بتسمى الثورة حركة شوية شباب
العقرب50
بس انا مش معي محمود سعد لأن رسالته كإعلامي إظهار الحقيقة ........... كان لازم يعمل معاة حوار ويقول كل اللي عايزة مش يهرب
عقل المصرى
ياجماعه مش معقول كل واحد زى محمود سعد هيجى يقول انا مع الثوره علشان حصلتلو مشكله فى راتبه هو يعنى قثبل الثوره كان محمود سعد بيرفض ال9 مليون ويقول دى حق مصر متحسبوها صح ياجماعهوبعدين الثوره علشان فى ناس بتاخد مرتبات زى محمود سعد وناس بتاخد مناديل وتسرح فى الشارع محمود سعد كان بياخد 9 مليون لازم يقول انه مع الشباب وقبل الثوره كان بيستضيف الناس ومعبرش براى ليه دلقوت مع الثوره سبحان مغير الاحوال بس كلمه اخير يا استاذ محمود احنا شباب اذكى مما حضرتك تتخيل يارب نفكر صح
عبدالقادر محمد+
شكرا على الخبر
شريف----
والله احنا احتارنا نكدب مين ونصدق مين
رحاب غالى
والله انا شخصيا كنت بحترم الاستاذ محمود سعد جدا وكمان الاستاذه من الشاذلى بس بعد المواقف الكثيره اللى مرت بيها البلد بدأت أتأمل أعيد النظر فى كل الناس وأولهم الاعلاميين وخصوصا الاستاذ محمود سعد والاستاذه من الشاذلى بجد أحساسى بمصداقيتهم ونزاهتهم المهنيه والانسانيه باتت مهزوزه للغايه وفى مثل قديم يجب العمل به الان وهو (((يا مرحب بالشده اللى تبينلى عدوى من حبيبى )))
hglshtv
اصل الحكايه ان القناه خفضت راتب محمود سعد قبل البرنامج وعملها حجه علشان يبان انه عمر الكختار
الاعيبك كلها مكشوفه يا بردعي
Mohamed Mohsen Zidan
أريد أن أسأل محود أفندى سعد الاعلانى الشهير- كيف عرفت أن الشعب لا يريد حكومة شفيق؟ هل تستقى معلوماتك الجباره من الاعلانات الأخيره فى الميدان الأشهر بعد نص الليل؟ يا خساره وألف حساره. كل يوم يمضى بعد الثوره نتأكد يوما بعد يوم اننا كنا فى منتهى العبط والسذاجه. والبطيخه طلعت قرعه رغم أننا كنا متأكدين أنها حمار وحلاوه.
محمد عوض احمد
برجاء نشر التعليق/لو سمحت يأستاذ/محمودسعد انت مش راضى بسيادة الفريق/شفيق وخضرتك بتتكلم مع المذيعة الفاضلة منى وبتشكر فى سيادة الفريق بمعنى انة راجل محترم وشايف شغلة كويس وكل الناس محدش بيقول علية حاجة غلط طب لية مرحبتش انك تتناقش معاه ولا انت معاهم معاهم ولاعليهم عليهم ومع كل احترامى لك سيادة الفريق ميتشرفش انة يجلس معاك علشان انت محترمتش روحك مع كل احترامى لسيادة الفريق وفى مثل انا بحترمةجدا(جحا معجبش حد)وعلشان الفريق مش عجبك يبقى مش عاجب الشعب ولا اية انت واحد من ضمن 85مليون هو انتم بتحورو اللى بتحبة وبس (صورتك بقة وحشة وياريت مترحش التلفزيون تانى وانا ماكنتش بحب حواراتك كنت بحس انها بردة وانا والله لا تبع اى حزب اوالخ مع احترامى لك
sameh_gpc
محمود سعد دا بتاع مصلحتة فقط دا إلى أنا شايفه يا 9 مليون جنيه يابلاش. لأ بلاش. نوفرهم لحاجة أحسن للغلابة ياجماعة كل هذا من دم الشعب المطحون. وهو بيقول إنه بيدخل إعلانات كثيرة أثناء برنامجة إلذى ليس لة أى قيمة نافعة فى حياة الإنسان الغلبان المقيم فى العشش الصفيح. كل الفلوس دى من ميزانية التلفزيون المصرى إلى الشعب بيدفعها من دمه.

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الحقيفة الخفية وراء استقالة محمود سعد من مصر النهاردة
بالفيديو .. شفيق يؤكد أن استقالة محمود سعد كانت لخلاف بسبب تخفيض راتبه الى مليون ونصف
انباء عن اعتذار محمود سعد واخرى عن استقالته من برنامج مصر النهارده لرفضه استضافة شفيق
استقالة محمود سعد من برنامج مصر النهاردة