نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية لعام 2012 , الان . ضع رقم جلوسك

نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2012 من خلال الموضوع الاتى
http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=67390
اخيرا يمكنك معرفة نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية فقط ادخل رقم جلوسك وتخصصك لمعرفة الكلية او المعهد المرشح له مباشرة , وظهرت نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية بعدما ظهرت نتيجة المرحلة الثالثة ونتيجة الشهادات المعادلة

1-ضع رقم جلوسك
2- اختر احد التخصصات الاتية
تجارى ثلاث سنوات
تجارى خمس سنوات
صناعى ثلاث سنوات
صناعى خمس سنوات
زراعى ثلاث سنوات
تلمذة صناعية

لجلب النتيجة يمكنك الدخول عبر هذا الرابط ومعرفة النتيجة للتأكد بنفسك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ـــــــــــــــــــ

ونحن متواجدون على مدار الساعة لجلب نتيجة التنسيق لكل الطلاب
الف مبروك مقدما
ادارة المنتدى

المقال "نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية لعام 2012 , الان . ضع رقم جلوسك" نشر بواسطة: بتاريخ:
كامل صبرى
الف الف شكر
ويسعدنى ان تكون اول مشاركة لى فى هذا المنتدى الرائع جدا جدا
خليك معانا وربنا يبارك فيك
انا حاصل على دبلوم معهد فنى تجارى بسوهاج بتقدير عام جيد جدا السنة دى 2009بنسبة %75.08
وانتظر من حضرتك موعد التنسيق بأذن الله
رحمة حسين على أحمد
أنا رحمة حسين على أحمد مجموعي 73.4 % في شهادة الدبلوم الفني فأرجو من سيادتكم عند إفتتاح التنسيق أرجو العلم على رقم هاتفي (******* تم الحذف) هذا لأني لا أفتح الإيميل يومياً أو من السادة الأعضاء الإتصال بي لكي أعرف هل لي من معادلة أم لا . وشكراً .
gogobik
ارجو عند ورود اى اخبار عن تنسيق الدبلومات الفنيه وموعدها الارسال لى على [email protected]
gogobik
ولكم جزيل الشكر
بوسه
81 % ممكن يدخلو ايه
انا خايفه اوى من التنسيق يا ريت يا جماعه لو حد عرف حاجه بلييييييييز يقول انا ايميلى [email protected]
kiko2000
السلام عليكم
انا شايف كلها استفسارات ومحدش بيرد عليها
ياريت حد يفيدنا
وانا كمان هاحط ايميلى لانى احب اسال عن التنيسق الخاص بالدبلومات الفنية نظام خمس سنوات
للصنايع
انا درجاتى 907 درجة او ما يعادل 86.3 %ارجو الرد او الافادة
وايميلى هو [email protected]
hamedahmed
السلام عليكم
انا شايف كلها استفسارات ومحدش بيرد عليها
ياريت حد يفيدنا
وانا كمان هاحط ايميلى لانى احب اسال عن التنيسق الخاص بالدبلومات الفنية نظام خمس سنوات
للصنايع
انا درجاتى 907 درجة او ما يعادل 86.3 %ارجو الرد او الافادة
وايميلى هو [email protected]
ياغالى هنا فى المنتدى نهتم بكل الردود والاستفسارات , اما بخصوص تنسيق الدبلومات الفنية فحتى الان ليس هناك اى معلومات حول الحدود الدنيا للتنسيق مع الكليات , ونحن نتابع على مدار الساعة جميع المعلومات التى ترد فى الجرائد والمواقع المصرية حول تنسيق الدبلومات الفنية علشان نضيفها فى الموضوع
حسين الجبالي
السلام عليكم
شكرا اوي علي الموضوع الجميل والمفيد اوي ده
انا اسمي حسين الجبالي حاصل علي الدبلوم من المعهد الفني الصناعي بالصحافة وحاصل علي 90.08% ونفسي اعرف هيكون ليا اية
فلو سمحتم عند ظهور اي اخبار عن التنسيق تبعتولي وانا ايميلي [email protected]
وشكرا علي تعبكم معانا
body_labody
يا اخوانا انا دبلوم صناعى 5سنين جبت 86.71 فى المية كدة لو على تنسيق السنة اللى فاتت انا ممكن اخد معهد الطاقة بأسوان طيب انا فى القاهرة عادى ممكن اروح بس لو معرفتش استقر بفكر احول حاسبات ومعلومات
السوال انا اصلا ليا حاسبات ومعلومات
anbar
ارجو افادتى بتنسيق البلومات الصناعية نظام 3 سنوات على الايميل [email protected]
عمر عبقرينو
انا عمر وجايب درجة مش اد كدة بس لازم اشوف التنسيق عشان اطمن على مستقبلى ونا جايب 73%و4
hamedahmed
انا عمر وجايب درجة مش اد كدة بس لازم اشوف التنسيق عشان اطمن على مستقبلى ونا جايب 73%و4
تابعنا ان شاء الله ونحن نتابع معكم اولا باول اخبار تنسيق الدبلومات الفنية ,
kiko2000
مشكور اخى وجزاك الله خيراً
احمد مختار
مشكور يا اخى فى الله وجزاك الله كل خير
eslam.kamal70
انا عايز اعرف تنسيق الدبلومات الفنيه نزل ولا لسه انا اختى جايبه 91% فى الدبلوم وعايز اعرف المجموع دا يدخلها ايه
ياريت تردوا على وترسلوا الرد على البريد [email protected]
aldar84
اول ما تعرفو مواعيد تنسيق الدبلومات الفنية نظام الثلاث سنوات فى الجيزة ابعتولى على الاميل المجموع 72% وشكرا جزيلا 2009
KEeEM
انا مجموعى 60فى المائه بس ده كان السنه اللى فاتت فهل بنفع انى ادخل بمجموعى ده لو التنسيق نزل السنه دى ولا مينفعش وكان المفروض ادخل بتنسيق سنه التخرج بتاعتى ممكن اعرف الرد لانى محتار ونفسى ادخل معهد مساحه بجد
شاهندة ادهم
هاى اخوانى انا دبلوم تجارة 3سنوات وجايبة 79%ومش عارفة تنسيقى اية ياريت لو حد عرف حاجة ياريت يبعتلى على الايمل دة[email protected]
محمد احمد عبده مجاهد
بسم الله الرحمن الرحيم

الاسم/محمد احمد عبده مجاهد

السن/17.6

المهنه/طالب فى مدرسه شرق مدينه نصر الثانويه الصناعيه لترميم الاثار

المجموع/83.5

الاميل/[email protected]
loba
[انا اخويا دبلوم خمس سنوات السنه دى بمجموع 86 % عايزه اعرف لو فى امل انه يدخل هندسه لانه مش عايز غيرها وممكن ميكملش لو مجتش ارجوكم ردو عليا انا ايميلى
[email protected]
محمد احمد عبده مجاهد
بصى ياشهنده انا محمد احمد عبده مجاهد التنسيق والله يوم 15/8/2009 بعد الثانويه العامه وده اميلى لو اى حد عاز اى حاجه منى

الاميل/[email protected]

وياجماعه تابعوا برده فى الجرايد والى عاوز يقدم فى جامعه القاهره هيبقى يوم 15/8/2009 فى المدينه الجامعيه
محمد احمد عبده مجاهد
بسم الله الرحمن الرحيم

الاسم /محمد احمد عبده مجاهد

ياجماعه والله العظيم تنسيق الدبلومات الفنيه هيبقى يوم 15/8/2009

اطمنوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ................بقى.................حرام عليكوا نفسكوا
نودى نونا
السلام عاليكم ورحمه الله وبركاتوا
يا جماعه سوف يتم التنسق يوم الاثنين الموافق 27/7/2009 صرف اوراق التنسق للدبلومات الفنيه والمعاهد الفنيه وسوف يتم قبول اوراق طلاب الثانويه الصناعيه الفنيه الحاصلين على 70% فأكثر وذالك لمده 6 ايام اعتبار من يوم الاثنين القادم الى ويوم الجمعه الموافق 31/7 من الساعه التاسعه صباحا الى الساعه السادسه مساء على ان يكون يوم الاثنين لصرف الاوراق فقط وبقيه الايام لصرف واستلام الاوراق ويوم الثلاثاء الموافق 28/7 الحاصلين على نسبه 77% فأكثر واربعاء من 75% لآقل من 77% والخميس من 73% لآقل من 75% والجمعه من 70% لآقل من 73%
اعلن عبد الحميد سلامه وكيل اول وزاره التعليم العالى ان اماكن صرف وقبول الاوراق بالمكتب الرئيسى للمدينه الجامعيه بجامعه القاهره بالجيزه وفرع العباسيه بالمدينه الجماعيه بجامعه عين شمس والاسكندريه كليه الحقوق بالشاطبى والمنصوره مبنى المدينه الجامعيه للطالبات وطنطا مبنى عمليات الجامعه بسبرياى والزقازيق مجمع البطراوى للمدن الجامعيه واسيوط بمبنى اداره الجامعه باسيوط وبنها اداره الجامعه ببنها واسماعليه مبنى اداره الجامعه بالاسماعليه والمنوفيه مجمع الكليات البحرى مبنى كليه الحقوق وجنوب الوادى مبنى ادااره الجامعه بقنا وبنى سويف مبنى اداره الجامعه وقال ان الاوراق المطلوبه الاستماره البيضاء الداله على النجاح وشهاده الميلاد الاصليه او مستخرج منها و6 صور شخصيه ونموذج 2 جند للذكور وشهاده تفوق رياضى للحاصلين على بطولات رياضيه ان وجدت بالاضافه الى الاوراق المسلمه من المكتب بعد استيفائها علما بأن ثمن المظروف ( اربعون جنيه ) شاملا الدليل والطوابع ودليل المعاهد الخاصه... خبر اكيد والله يا جماعه من جريده الجمهوريه النهرده
kiko2000
طيب نصدق مين اللى بيقول 51 /8 ولا اللى بيقول 27 /7

ياريت كاتب الموضوع والمسئول عن الردهو اللى يجاوب علشان يكون مصدر موثوق فيه
hamedahmed
صرف ملفات التنسيق قد يكون يوم 27/7 باذن الله , اما اعلان التنسيق فسيكون فى شهر 8
ونحن نتابع معكم لحظة بلحظة كل الاخبار وانتظروا منا كل جديد على مدار الايام المقبلة حتى نفيدكم بمعلومات موثقة اكثر من مصادرنا الخاصة

ان شاء الله تحققوا كل احلامكم
ahmedsooka
عايز اعرف معاد التنسيق للدبلومات ياريت على [email protected]
bossicat
السلام عليكم ورحمة الله
اولا طبعا نشكرك جدا علي انك متابع معانا نتيجة التنسيق
بس انا عندي استفسار انا قريت العدد بتاع امبارح بتاع الجمهوريه
مكتوب
من ناحية أخري تقرر قبول أوراق طلاب دبلوم الثانوية الصناعية الحاصلين علي 70% فأكثر

انا بقي تجارة الجريدة كاتبه صناعي هل التقديم معاهم ولا ايه انا مش عارفة ارجو انكم تردوا عليا عشان افهم من فضلكم
hamedahmed
السلام عليكم ورحمة الله
اولا طبعا نشكرك جدا علي انك متابع معانا نتيجة التنسيق
بس انا عندي استفسار انا قريت العدد بتاع امبارح بتاع الجمهوريه
مكتوب
من ناحية أخري تقرر قبول أوراق طلاب دبلوم الثانوية الصناعية الحاصلين علي 70% فأكثر

انا بقي تجارة الجريدة كاتبه صناعي هل التقديم معاهم ولا ايه انا مش عارفة ارجو انكم تردوا عليا عشان افهم من فضلكم
ان شاء الله , وزيادة فى التأكيد هننشر كل اخبار التنسيق باذن الله لكل الدبلومات تجارى وصناعى وزراعى
ماتقلقيش خير ان شاء الله
تابعينا
محمد احمد عبده مجاهد
بسم الله الرحمن الرحيم

انا /محمد احمد عبده مجاهد

الاميل/[email protected]

رقم الموبيل تم الحذف

بشرى ساره جدا

تنسيق الدبلومات الفنيه يوم الاثنين المقبل انشاء الله

وانى سوف اتبع واخبركم بما هو جديد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه