نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو: مفيد فوزي :لن ينصلح حال مصر بتنفيذ مطالب ميدان التحرير

تكلم السيد مفيد فوزي في برنامج مصر انهاردة مع الأعلامي تامر أمين عن رئيس الوزاره المستقيل أحمد شفيق وكان ذلك الحوار بع إستقالة أحمد شفيق
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حيث وضح مفيد فوزي بعد الخصال الجيدة التي يمتاز بها الفريق أحمد شفيق كما وضح ان سبب إستقالة الفريق أحمد شفيق هو الوقت والظروف الصعبة التي عين فيها رئيسا للوزاره
كما اكد انه لكي ينصلح حال مصر لابد من النظر في مطالب الشعب قبل تنفيذها ووصف تنفيذ طلبات الشعب بالطاعة العمياء .

المقال "بالفيديو: مفيد فوزي :لن ينصلح حال مصر بتنفيذ مطالب ميدان التحرير" نشر بواسطة: بتاريخ:
louaimoh
كأن مفيد فوزي هو إلي عمل حاجة لمصر يعني
امير محمد
اسكتوا هذا المنافق الذى كان اول من دافع عن ممدوح اسماعيل و كان بوق يعوى لوزير الداخلية .
louaimoh
صدقت يا أخي واللهي منافق
sameh_gpc
اسكتوا هذا المنافق الذى كان اول من دافع عن ممدوح اسماعيل و كان بوق يعوى لوزير الداخلية .
صدقت يا أخي واللهي منافق
أضم صوتى لصوتكم. بضرورة إسكات هذا الشخص المنتفع هو ومن يحادثة بالتلفزيون تامر بسيونى هو الآخر. الذى إنقلب فى يوم وليلة وأصبح ثورجى مع الثوار بعد أن كان ضدها فى البداية.
louaimoh
أضم صوتى لصوتكم. بضرورة إسكات هذا الشخص المنتفع هو ومن يحادثة بالتلفزيون تامر بسيونى هو الآخر. الذى إنقلب فى يوم وليلة وأصبح ثورجى مع الثوار بعد أن كان ضدها فى البداية.
مش غريبة عليه ما كل بتوع التلفزيون المصري كده أصلا حتى محمود سعد إلي كان عامل فيها بطل طلع هو كمان بتاع مصلحتو
louaimoh
والله من زماااااااااااااان وانا مش بطيق مفيد فوزي ده

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو : مفيد فوزى : انا مضربتش فى التحرير و غلطة عمرى انى نزلت عشان اصور فى الميدان
التعدى على الاعلامى مفيد فوزى وطرده من ميدان التحرير