نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نحن نوضح الحقيقة: ليس صحيحاً ان «القديس» بقى من أجل الجماهير «الغلبانه»!

ليس صحيحاً ان «القديس» بقى من أجل الجماهير «الغلبانه»!

عكس الحملة الإعلامية الحمراء "المنظمة" التي جرت على مدار اليومين الماضيين لتزف البشرى إلى جماهير النادي الأحمر ببقاء لاعبهم محمد أبو تريكه ضمن صفوف الفريق في الموسم المقبل وعدم الانتقال إلى نادي أهلي دبي، وإعلان أبو تريكة انه بقى في الأهلي من أجل الجماهير وحبه للأحمر.!!
علم الموقع الأول لجماهير الزمالك ZamalekFans.com ان سبب بقاء اللاعب بالأهلي والاستغناء عن ما يزيد عن عشرة ملايين بقليل - قيمة ما كان سيدفعه النادي الإماراتي - هو ترضية الأهلي للاعب بستة ملايين جنيه من النادي ورجال الأعمال بجانب جلب أكثر من عقد إعلاني له تتجاوز قيمتهم الخمسة ملايين على الأقل.
أي أن اللاعب وافق على البقاء في صفوف الأهلي لان النادي الأحمر وفر له ما كان سيدفعه النادي الإماراتي وربما ما يزيد قليلاً.! بالإضافة إلى وعد بعمل حملة إعلامية له على مدار هذا الاسبوع تشيد به وتمجد في حبه وولاءه لنادي الجبلاية "وتحلف بحياته" ويخرج علينا اللاعب ليبكي من شدة حبه وولاءه لناديه وتفضيله على ملايين الجنيهات.
وبالفعل على مدار أمس وأول أمس كانت هناك حملة إعلامية ضخمة تبشر ببقاء اللاعب ضمن صفوف الأهلي وتضحيته بالملايين.. متناسيين ان اللاعب كان مصمماً على ترك الأهلي المصري والانتقال لأهلي دبي من أجل المال وصرح حسني عبد ربه بذلك وأكد ان أبو تريكه استشاره في الانتقال لأهلي دبي وكيفية المعيشة هناك والكثير من الأشياء التي كانت لا تخرج إلا من شخص عازم الأمر على الانتقال لهذا النادي.!!

المقال "نحن نوضح الحقيقة: ليس صحيحاً ان «القديس» بقى من أجل الجماهير «الغلبانه»!" نشر بواسطة: بتاريخ:
lionhmada
السلام عليكم
الله اعلم بما في القلوب والنوايا
بس مش عارف حاسس ان الموقع المنقول منه المقال بيكتب بغل وحقد
عامة انا من الناس اللي بحب احكم على الناس بتصرفاتهم وافعالهم اما النوايا فالله اعلم بها
وربنا يهدي
وشكرا
توته بسكوته
غل وحقد ايه
هوا لما يجيب الموقع حاجات حقيقه ومستند فيها لي ادله يبقى
في غل وحقد
على العموم
شكراا على المرور
lionhmada
غل وحقد ايه
هوا لما يجيب الموقع حاجات حقيقه ومستند فيها لي ادله يبقى
في غل وحقد
على العموم
شكراا على المرور

عذرا
انا اصلا ميهمنيش ابوتريكة يقعد يمشي كل واحد له حياته وهو حر فيها
انا في ردي قولت الله اعلم بما في النوايا علشان انا بصراحة مش شايف حقائق ومستندات فيها ادله
ولا انا نظري ضعيف
هههههههههههههه شكلك كده زملكاوية متعصبه
مبقيش متعصبه العالم ده بياخدوا في جيوبهم ملايين وشهرة وبيسيبوا للجماهير حرقة الدم والضغط زي اللي عامله فينا المنتخب كده
وشكرا
تيتووو
ورفض ابوتريكة مؤخراً عرضاً قياسياً للاحتراف بفريق اهلي دبي الاماراتي على سبيل الاعارة لمدة عام مقابل 3.5 مليون يورو (25 مليون جنيه تقريباً).
اولا يعنى هوما مش عشره مليون وما يذيد بقليل هما زي الي فوق كده
وثانيا فعلا فيه غل وحقد في خبر موقع الزمالك ع الاعب الي لسه متبرع بمليون جنيه للمراكذ السرطان والجمعيات الخيريه هه واخده بالك
وثالثا بقه احنا عاوزين الادله الي مستند عليها الموقع؟؟؟
ولا هوا اي حد يقول كلام وخلاص لازم ننساق وراه
ع فكره
ابو تريكه مش محتاج لحملات عشان تشيد بيه وتمجد في حبه للنادي علشان كل الدنيا عارفه ابو تريكه ده ايه بلظبط
وبلنسبه لانه اتكلم مع حسنى عبد ربه طبيعي يعنى لما يجي لحد عرض يسئال عن الفريق الي عاوزه؟؟ ولا ايه يعنى هيسئال مين هوا غير صاحبه الي في المنتخب الي بيلعب معاه
بلاش من اجل انتمئنا نسي واحد زي ابو تريكه وبصمته في الكوره المصريه

شكرا للمجهود يا جميل
توته بسكوته
ورفض ابوتريكة مؤخراً عرضاً قياسياً للاحتراف بفريق اهلي دبي الاماراتي على سبيل الاعارة لمدة عام مقابل 3.5 مليون يورو (25 مليون جنيه تقريباً).
اولا يعنى هوما مش عشره مليون وما يذيد بقليل هما زي الي فوق كده
وثانيا فعلا فيه غل وحقد في خبر موقع الزمالك ع الاعب الي لسه متبرع بمليون جنيه للمراكذ السرطان والجمعيات الخيريه هه واخده بالك
وثالثا بقه احنا عاوزين الادله الي مستند عليها الموقع؟؟؟ كلام حسني ياكد ان ابو تريكه كان عازم على الذهاب
ولا هوا اي حد يقول كلام وخلاص لازم ننساق وراه >>>>يمكن لو كان الموقع مش زمالكوي كنت انسقت وراه ممكن اكرر كلمه انتا قلتها ((بلاش من اجل انتمئنا ))) نتغضى عنها
ع فكره
ابو تريكه مش محتاج لحملات عشان تشيد بيه وتمجد في حبه للنادي علشان كل الدنيا عارفه ابو تريكه ده ايه بلظبط >>>>ايه يعني بزمتك يععني الاهلي دلوقتي اغراه بالفلوس على شان يقعد اوك وهوا كان مسافر ميا في الميا وبعدين لو ابوتريكه فعلاا فاهم انو مش محتاج حملات ليه عمالها بلاش يا جماعه نتكلم على حاجه احنا مش عارفنا
وبلنسبه لانه اتكلم مع حسنى عبد ربه طبيعي يعنى لما يجي لحد عرض يسئال عن الفريق الي عاوزه؟؟ ولا ايه يعنى هيسئال مين هوا غير صاحبه الي في المنتخب الي بيلعب معاه >>>ويسال ليه مدامه على حسب كلامك مش ناوي انوو يروح بلاش من اجل انتمئنا >> ياريت تقول لنفسك الكلام نسي واحد زي ابو تريكه وبصمته في الكوره المصريه

شكرا للمجهود يا جميل

تسلم على المرور
ostaz4u
أبو تريكة صنع لمنتخب مصر الكثير والكثير الجميع يعترف به فى أفريقيا وعلى موقع الفيفا على أنه الأفضل مهاريا وأخلاقيا فى أفريقيا ومن أفضل 50 لاعب على مستوى العالم حيث احتل المركز 39 على مستوى العالم ونحن هنا نشكك فى نواياه وأفعاله بمجرد وجهات نظر لأفراد من المعسكر المختلط لا تستند الى دليل واحد كتابى أو مرئى
وصدق الأستاذ محمد جاب الله عندما كتب مقالا عن أبو تريكة بعد أن أشادت به الصحافة الانجليزية واعتبرته من أفضل من ركل كرة القدم على وجه البسيطة على حسب تعبيرهم - وكان عنوان مقاله - ( أبو تريكة الذى نصفه الانجليز وظلمه المصريين)
rose
انا مش فاهمة عايزين اية من ابو تريكة يحيرف تقولة لا بلاش مصر اولى بيك

يرجع فى كلامة تجرحوافية با لشكل دة

وبعدين اية علاقة موقع الزماللك بابوتريكة يعنى الزماللك هيهمة اية نفسى اعرف

عايزين تشوهوا صورة الراجل لية حراااااااام عليكم

وبعدين كل دة كلام واحنا مش متاكدين من حاجة يعنى ممكن يكون اشاعات

وطبيعى جدااااااااااا ان الاهلى يكافىء الاعب على التضحية الكبيرة دى

وان الناس تقدر دة وتكافؤة انتو زعلانين لية

على العموم لن يقدر اى احد بتشوية صورتة

مرررسى على الخبر

هنفضل نحبك يا ابو تريكة

اسم العضو: