نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مشكله فى تفعيل حسابى فى جوجل ادسنس ارجو الدخول

مساء الخير ياجماعه انا فعلت حسابى من يوم 3 الى فات وفتحت الموضوع الى هنا فى تفعيل حساب ادسنس وطبعا موضوع جامد جدا وربنا يكرم صاحب الموضوع سحبت البطاقه اسكنر وش وظهر وبعت زى ما الموضوع بيقول بالظبط المهم لسه لحد دلوقتى مردوش عليا وانا خايف يعدى الوقت ومقدرش اسحب وانا طبعا حسابى كامل من شهر 2 الى فات انا مش عارف اعمل ايه ابعت رساله تانى ولا استنى كمان شويه وجزاكم الله خير

المقال "مشكله فى تفعيل حسابى فى جوجل ادسنس ارجو الدخول" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمود مجدى2010
ياريت الاعضاء او المشرقين يردوا علينا ... ان انا معاك فعلا فى الاستفسار ده ... زده اهم حاجة فى ادسنس انا زيك المفروض استلم دفعة من شهر 1 اللى فات .. وبردوا منتظر البين ولا بييجى ولا بتاع .. مش عارف جوجل ده بيعاملنا كده ليه
afrtokoko
ياريت والله لسه مفيش حد بيرد علينا وانا نفسى استلم الشهر دا وياريت حد يرد علينا لان لسه جوجل مبتردش عليا؟
download103
حول لغة الحساب خليها انجليزي ( دي اهم حاجه ) , وبعدين ادخل علي صفحة البن كود ودوس كلمة هنا او ( click here ) هينقلك لصفحة اكتب فيها بياناتك وايميلك عشان هيبعتلوك رسالة عليه

وبعدين لما يبعتلوك الرسالة علي الايميل اعمل رد ( reply ) علي الرسالة نفسها وارفق صورة البطاقة بس .

عشان انت لو بعتلهم صورة البطاقة في ايميل منفرد غير اللي همابعتهولك مش هيردوا عليك

انا مش عارف انت طبقت الكلام ده ولا لأ عشان الموضوع اللي في المنتدي بيقولك انك تبعتلهم رسالة علي الايميل
بتاع الدعم وترفق فيه صورة البطاقة وبياناتك فانت لو عملت كده هيتاخروا اوي في الرد وممكن ميردوش اصلا

فانت طبق الطريقة اللي قولتهالك فوق وان شاء الله يردوا عليك في خلال يومين بالكتير
afrtokoko
على فكره أنا عملت الى انت قولت عليه بالظبط ولسه مفيش رد
أبعتلهم تانى؟ ولا أستنى؟
afrtokoko
ياجماعه انا بفتح النهارده بالصدفه ببص على الرساله الى انا بعتها لقيت صوره البطاقه مش بتظهر الوش والظهر مش بيظهر خالص رابط فقط انا مش عارف ممكن دا يكون سبب ان جوجل مش بيرد عليا ارجو الاجابه والموقع الى انا رفعت عليه البطاقه هوا الى موجود هنا فى موضوع كيفيه عمل حساب فى ادسنس وتفعيله ارجوووووووو افادتى قبل يوم 15 عاوز اشوف اى فلوس

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مشكله كبيرة وخطيرة فى جوجل ادسنس ارجو الدخول لافاده
مساعد فى جوجل ادسنس ارجو الدخول