نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد عمرو اديب يفجر مفاجات فى الانتخابات الرئاسية القادمة

شاهد عمرو اديب يتوقع مفاجات فى انتخابات الرئاسية المقبلة ويؤكد ان الرئيس القادم سيكون رجل مختلف لايعرفه احد الان وسيقف كل المصريين بجانبه واكد انه لن يكون مثل الموجود الان
واكد عمرو اديب انه يتوقع ان تحدث مفاجات كبرى فى الشخص الممثل فى رئيس الجمهورية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "شاهد عمرو اديب يفجر مفاجات فى الانتخابات الرئاسية القادمة" نشر بواسطة: بتاريخ:
شمس الاسكندرية
انضموا الينا
عايزين سينيما نظيفة
خلينا نحاول ننظف بلدنا من ضمن حمله النظافة الى حصلت فى مصر
http://www.facebook.com/pages/عايزين...1973364?v=wall
.CONAN.
ونجيب عوديين بخور وطبلة والشيخة فتنة تطلع تعمل زار هههههههههههههههه
عبد الرحمن 2011
انضموا الينا
عايزين سينيما نظيفة
خلينا نحاول ننظف بلدنا من ضمن حمله النظافة الى حصلت فى مصر
http://www.facebook.com/pages/عايزين...1973364?v=wall
انا مش فاهم ايه المقصود بسينما نظيفه يا ريت ما فيش سينما خالص يكون افضل .
لان الممثلين الموجودي حاليا ينطبق عليهم ما ينطبق على ظباط امن الدوله ظابط امن الدوله لا يستطيع العمل بدون التغذيب والظلم والافترا لان هذه هي طبيعته والا لم يكن مجبر على الالتحاق بهذا الجهاز وكذلك سمية الخشاب وغادة عبد الرازق والزعيمه ايناس الدغيدي الي اخره لا تستطيع العمل بدون البغاء عافانا الله واياكم جميعا .
حبيت اتاكد من القصد لكن الرابط لا يعمل
The page you requested was not found.
شمس الاسكندرية
انا مش فاهم ايه المقصود بسينما نظيفه يا ريت ما فيش سينما خالص يكون افضل .
لان الممثلين الموجودي حاليا ينطبق عليهم ما ينطبق على ظباط امن الدوله ظابط امن الدوله لا يستطيع العمل بدون التغذيب والظلم والافترا لان هذه هي طبيعته والا لم يكن مجبر على الالتحاق بهذا الجهاز وكذلك سمية الخشاب وغادة عبد الرازق والزعيمه ايناس الدغيدي الي اخره لا تستطيع العمل بدون البغاء عافانا الله واياكم جميعا .
حبيت اتاكد من القصد لكن الرابط لا يعمل
The page you requested was not found.
انت غريب اوى منين هنا بتقول ان الناس دى مجبرة ع الشغل كدة و منين فى موضوع تانى بتقول لازم وقفة ليهم لانهم عار على مصر
انا عايزة اشوف سينيما محترمة مش عايزة افلام اتكسف اقعد قدامها سينما نظيفة يعنى مفيهاش مناظر اتكسف لما اشوفى او تثير شبابنا و غرف نوم و قبلات و ووووووو حجات كتير انت عارفها
الرابط شغال انا لسه حالا عاملة الصفحة دى من ييجى ساعه عشان الموضوع دة لانى نفسي يكون ليا موقف حتى لو مانجحتش ع الاقل حاولت

http://www.facebook.com/pages/عايزين...47555841973364
wanne
مرتضى منصور هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عبد الرحمن 2011
انت غريب اوى منين هنا بتقول ان الناس دى مجبرة ع الشغل كدة و منين فى موضوع تانى بتقول لازم وقفة ليهم لانهم عار على مصر
انا عايزة اشوف سينيما محترمة مش عايزة افلام اتكسف اقعد قدامها سينما نظيفة يعنى مفيهاش مناظر اتكسف لما اشوفى او تثير شبابنا و غرف نوم و قبلات و ووووووو حجات كتير انت عارفها
الرابط شغال انا لسه حالا عاملة الصفحة دى من ييجى ساعه عشان الموضوع دة لانى نفسي يكون ليا موقف حتى لو مانجحتش ع الاقل حاولت

http://www.facebook.com/pages/عايزين...47555841973364
ما غريب الا الشيطان يا شمس بس حضرتك لم تقرائي الجمله جيدا انا لم اقل مجبرين انا قلت والا لم يكن مجبر حتى لا ياتي احد ويحاججني ويقول ظابط امن الدوله فعل كذا وكذا لانه هذا عمله وهو عبد المامور فلذلك قطعت عليه الطريق وقلت هو لم يكن مجبر وكذلك الفنانات السابقه اسمائهم ليسوا مجبرين على هذه الادولار المسيئة ولابد من محاربتهم ويا ريت نتكاتف على هذا لانقاذ سمعة كل مصري ومصريه . اتمنى ان اكن وضحت الامر
بالنسبه للرابط الثاني فعلا يعمل اما الرابط الاول لا يعمل وشكرا لك
عبد الرحمن 2011
وياريت كمان نحاول طرد الفنانات المغتربات امثال هند صبري التونسيه وجومانا مراد السوريه الي اخره لانه مش معقول ابدا بلادهم ترفضهم وياجو في بلدنا ينشروا الرزيله اللي عاوز يشتغل في مصر باحترامه يا الف مرحبا اما غير كده بلده اولى به يروح يعمل اللي هو عاوزه في بلده مصر خلاص لن تعود الي عصر مبارك مره اخرى حاضن الفساد والرزيله
tahia mesr
عمرو اديب بيتكلم عن الفنكوش بتاع عادل امام
ههههههههههههههههههههههه
yousri_2000
عمرو اديب رجل اعلامي محنك وشايف الساحة اكتر منا ويساعده علي تحليل الخبر المحلل السياسي عماد اديب
yousri_2000
ادعك الفانوس يا عمرو
جدة مصرية
الموضوع جميل جدا شمس
والحوارات التى تمت بخصوصه اعجبت بها وكان بها شرح لوجهات نظر ممتازة
بالنسبة لمطالبتك بسينما نظيفة فلكى الحق فى ذلك وعلى قدر ما انا عجوز جدا ولكننى اخجل من احفادى
عندما يعلقون ويقولون ايه ده يا تيتا مش مكسوفة وانتى بتشوفى الافلام دى ؟؟؟
ايامى كانت الافلام نظيفة ولها هدف
احييكى شمس على موضوعك الرائع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم