نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هام - الحمله المضاده لحمله عمرو موسى .

أنا معرفش إنتو ليه معجبين بأفكار عمرو موسى الإقتصاديه رغم إنكم شباب مثقف وعارفين إنها أفكار عاديه جدا مفهاش أى جديد وأكيد أى رئيس جمهوريه نزيه هينفذها , لكن ماذا كان موقف عمرو موسى طوال 20 سنة هى فترة توليه رئاسه الجامعه العربيه من الفساد فى مصر وماذا كان موقفه من القضيه الفلسطينيه طواله 20 سنه أيضا , ألا يخجل أمثال عمرو موسى عندما يطالب رجل من أخر العالم ليس عربى ولا مسلم بحقوق الفلسطينين رغم أنه محامى بسيط ليس صاحب منصب جامعه شبه عالميه ولا غيره , أكيد إنتو عارفينو ( جولدستون ) وكل اللى شوفناه فى الحرب الأخيرة على غزة من عمرو موسى والتى راح ضحيتها ألاف الفلسطينيين بلا ثمن هو مجرد إنتقادات وإدانات تافهه إعتدنا عليا لسنوات طويله منه ومن أمثاله .

بعض المقتبسات التى تدين عمرو موسى من الفيس بوك .

1-(أخوتى لازم نقول نعم أولا علشان الإستقرار وإزاحة ضباب الفتة التى كادوا أن يفتنوا بها شعب مصر - لو قلنا لا ستطول المدة إلى عام وهذا يعنىإستمرار إشعال الفتن بين النصارى والمسلمين - حتى يتدخل الغرب فى شئوننا بزعم حماية النصارى ووقتها يطلبون تعد...يل المادة الثانية من الدستور حتى تصبح الإسلام دين الدولة وأديان أخرى - وهنا تحدث كارثة - ثانيا الدستور سوف يتغير بإلزامالرئيس الجديد بتغيره ولا تنسى أن الرئيس الجديد سيكون من إختيار الشعب حقا - ثالثا الرئيس الجديد الذى هو من إختيارنا سيقوم بإسترداد حقوقنا المنهوبة من مبارك وغيره اللذين لم يمسهم القانون حتى الأن وهم فى أمان بسبب ( طنطاوى ) - ثالثا التعديلات جيدة خاصة انها ألغت قانون الطوارئ وحددت مدة الرئيس وغيره - أخى مصر تنزف سواء كان بإشعال الفتن أو بتسريب الأموال المنهوبة - أو ببقايا الحزب الوطنى وبقايا الفاسدين ولن يوقف هذا النزيف إلا إختيار رئيس من بين الشعب يتكلم عن الشعب ويرجع حقوق الشعب ( يعنى مينفعش عمرو موسى ولا البرادعى ) عاوزين واحد حاسس بمعاناة الشعب وشكرا ..)
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

2-(عمرو موسى اللي بنته هنا متجوزة ابن اكبر تاجر سﻻح في الشرق الاوسط والراجل اللي وصفته النيويور تايمز بانه قدم لاسرائيل معلومات استخباراتية ﻻ تقدر بثمن
وﻻ عمرو موسى اللي خد أمر من رائد في أمن الدولة وباﻷمر ده نزل للمتظاهرين بعد خطاب مبارك قالهم ان 95% من مطالبكم اتحققت وانتوا معندكوش قيادة وطلب منهم يكونوا ممثلين للتفاوض مع الحكومة برئاست...ه
وﻻ عمرو موسى اللي كان بيخاف يرد على اذا كان هيترشح وﻻ ﻷ لما مبارك كان ماسك
واللي قال مرتين انه هيرشح جمال وموقع على ورقة توريث العزبة لجمال اذا مترشحش ابوه)

3-(الهافنجتون بوست
عمرو موسى يمثل نهاية الثورة اﻷمنة بالنسبة للنظام الديكتاتوري
موسى يعطي للنظام الذي يعمل في الخفاء الاستقرار الذي يريده
موسى لم يكن ليقدم على الترشح اذا لم يطلب منه مبارك ذلك
التايم الامريكية:
...عمرو موسى اكتر خادم محبوب في الشرق اﻷوسط
الدايلي تليجراف:
المصريين بيحبوا موسى عشان اغنية انا بكره اسرائيل وبحب عمرو موسى (السبب الوحيد )
ارتياح اسرائيلي لترشيح عمرو موسى)

وأخيرا تابع هذا الفيديو

وإنتظرو المزيد .

المقال "هام - الحمله المضاده لحمله عمرو موسى ." نشر بواسطة: بتاريخ:
Al yasergi
ههههههههههههههه ، على كده انا لو ليا صورة مع حسني مبارك استحق الاعدام ؟؟؟؟؟؟ على كده اسورة وائل غنيم بتدل على انه ماسوني ؟؟؟؟؟؟؟؟ على كده البرادعي عميل اسرائيلي في صورته مع مسئولين من اسرائيل ؟؟؟؟ على كده محمد البلتاجي خائن لصوره مع مسئولين امريكان ؟؟؟؟؟؟

خلي هجومك عقلاني وله أسبابه وليس مجرد صور واشاعات لا علاقة لها بأي شئ ولا يوجد لها أي سند او اثبات

لاحول ولاقوة الا بالله ، يا اخي ركز في دعم اللي انت شايفه يصلح رئيسا لمصر ومتشتتش افكارك ومجهودك بالهجوم والتطاول على الاخرين .. دا اسلوب همجي ويفقدك من مصداقيتك وقيمتك لدى الناس اكثر واكثر
mrmoha
ههههههههههههههه ، على كده انا لو ليا صورة مع حسني مبارك استحق الاعدام ؟؟؟؟؟؟ على كده اسورة وائل غنيم بتدل على انه ماسوني ؟؟؟؟؟؟؟؟ على كده البرادعي عميل اسرائيلي في صورته مع مسئولين من اسرائيل ؟؟؟؟ على كده محمد البلتاجي خائن لصوره مع مسئولين امريكان ؟؟؟؟؟؟

خلي هجومك عقلاني وله أسبابه وليس مجرد صور واشاعات لا علاقة لها بأي شئ ولا يوجد لها أي سند او اثبات

لاحول ولاقوة الا بالله ، يا اخي ركز في دعم اللي انت شايفه يصلح رئيسا لمصر ومتشتتش افكارك ومجهودك بالهجوم والتطاول على الاخرين .. دا اسلوب همجي ويفقدك من مصداقيتك وقيمتك لدى الناس اكثر واكثر
سبحان الله عليك , دى جزء صغير من الموضوع وفين تعليقك على باقى الموضوع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

على الأقل فى أفضل منه من الذين لم ينافقوا ويتنمقوا أمام المسئولين وهم أحق بحملتك من عمرو موسى .

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حملة للتعريف بحقيقة عمرو موسى "بالفيديو و الأدلة أخطر 44 سبب يجعلك لاترشح عمرو موسى للرئاسة "
"أنا مش هنتخب عمرو موسى"هو جروب جديد على موقع "الفيس بوك" للدعوة إلى عدم انتخاب عمرو موسى
عمرو موسى يدعو الي الهدوء..احب عمرو موسي واكره الجزائر