نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بلاغ ضد الشيخ محمد حسين يعقوب

تقدم اليوم المحامى مصطفى شعبان ببلاغ ضد الشيخ محمد حسين يعقوب يتهمه فيه بالسب لكل من قال "لا " فى التعديلات الدستورية الاخيره حيث ان الشيخ يعقوب قال فى خطبة بعد اعلان نتيجة التعديلات الدستورية " انتصرنا فى غزة الصناديق " وقال ايضا " الى مش عاجبه يروح بلد تانيه " و قال ايضا المحامى ان الشيخ يعقوب قد وصف الذين قالو " لا" انهم ضد الدين وقد وافق المصريون على تعديل 8 مواد فى الدستور جميعهم ليس لهم اى علاقة بالدين و الجدير بالذكر ان هذا البلاغ مقدم من شخص مسلم وليس مسيحى

الخبر على مسئوليه اليوم السابع
وبرجاء من الناس الى هترد انهم يكونو فعلا موضوعيين وبلاش سب و كلام خارج ده بلاغ عادى هيتم التحقيق فيه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بلاغ ضد الشيخ محمد حسين يعقوب" نشر بواسطة: بتاريخ:
طارق فارس
الله يهدى كل مخطى
الى الطريق الصحيح
عبد الرحمن 2011
الشيخ قام بالسب على كل من قال لا . انا شوفت الفيديوا والشيخ قال الذي قال لا احنا مش زعلانين منه . وهذه هي الديمقراطيه التي يريدونها والصناديق حكمت .
لكن ارجع اشوف الفيديو مره تاني يمكن يكون الشيخ سب الذين قالو لا وانا ما خدتش بالي .
صدقني يا اخي لو كان مقدم البلاغ مسيحي لعزرناه المسيحيه ليست خطر على المسلمين ولا المسلمين خطر على المسيحيه .
لكن الخطر الاكبر العلامنيه هي الخطر الحقيقي
mrhesham
الشيخ قام بالسب على كل من قال لا . انا شوفت الفيديوا والشيخ قال الذي قال لا احنا مش زعلانين منه . وهذه هي الديمقراطيه التي يريدونها والصناديق حكمت .
لكن ارجع اشوف الفيديو مره تاني يمكن يكون الشيخ سب الذين قالو لا وانا ما خدتش بالي .
صدقني يا اخي لو كان مقدم البلاغ مسيحي لعزرناه المسيحيه ليست خطر على المسلمين ولا المسلمين خطر على المسيحيه .
لكن الخطر الاكبر العلامنيه هي الخطر الحقيقي
لا طبعا الشيخ عمره ما هيسب شخص مباشره لكن المقصود هى كلمة " عرف قدر نفسه "
صاحب البلاغ شاف انها تعتبر سب لكل من قال " لا"
بس انا شايف ان الموضوع عادى بلاغ هيتحقق فيه
عبد الرحمن 2011
لا طبعا الشيخ عمره ما هيسب شخص مباشره لكن المقصود هى كلمة " عرف قدر نفسه "
صاحب البلاغ شاف انها تعتبر سب لكل من قال " لا"
بس انا شايف ان الموضوع عادى بلاغ هيتحقق فيه
طيب بالله عليك يعني صاحب البلاغ شافها وفسرها وحللها ورايح يشتكي مش مكسوف من نفسه طيب ليه ما راحش اشتكى الجمل الذي تطاول على الله وعاد وذاد في التطاول اكثر من مره ثم سب اهل الدين من المسلمين سب صريح .
يعني ينفع كده انا بصراحه مش عارف الناس دي بتعمل كده ليه وايه الفايده من بيع الدين وشراء الحريه والانحلال صدقني اسم مصطفى خساره فيه .
وبعدين لو حصل العكس ونجح التصويت بلا كنا سنشاهد كل العلمانيين يتفاخرون بالنتيجه وممكن يعملوا حفلات في برامجهم وممكن في الشوارع .

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو : الشيخ محمد حسين يعقوب يعلن الرسالة التي اوصاه بها الشيخ الحويني في مرضة
ذكر الله همسة من الشيخ محمد حسين يعقوب
شاهد برنامج محمد والذين معه - الشيخ محمد حسين يعقوب (يوتيوب)