نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

سلفى يقتل عاملا زراعيا وهو مستغرق فى النوم لانه لايصلى

فى حادث غريب شهدته قرية الاسراء والمعراج بوادي ‬النطرون حيث قام مزارع سلفى

ينتمى لجماعه السلفين بقتل شاب مزارع ١٢ ‬سنة عامل بالمزرعة بالفأس وهشم راسه اثناء نومه فجرا

لتركه الصلاه وقامت المباحث بالقبض عليه الا انه رفض الاعتراف الا بحضور الشيخ محمد حسان

الا ان تم احضار أحد المشايخ الاقرب لمدينة وادي النطرون فطلب الشيخ "عيد ‬غنام وقامت النيابه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بأستدعاء الشيخ حتى يعترف

المقال "سلفى يقتل عاملا زراعيا وهو مستغرق فى النوم لانه لايصلى" نشر بواسطة: بتاريخ:
منال الوكيل
الله الله علي من يتطاول علينا أو يتهمنا بما ليس منا اللهم شتت شمله وفرق جمعه وأشغله بنفسه
ولا ايه يا مصطفي
هتقولي وأنا مالي أنا بنقل خبر هقولك لو كان الخبر كاذب ولم تتحري عليه ونقلته فأنت (والله أعلم ) شريك في الاثم أعازنا الله واياك من الظلم واتهام الناس بالباطل
وعايزة أقولك حاجة الناس دي مضطهدة منذ سنوات وسنوات وسنوات ولن يلتفتوا الي ذلك ولكني والله خائفة عليك من عقاب الله علي شئ قد تكون غير متعمده والله المستعان
ابو عمر1
الله الله علي من يتطاول علينا أو يتهمنا بما ليس منا اللهم شتت شمله وفرق جمعه وأشغله بنفسه
ولا ايه يا مصطفي
هتقولي وأنا مالي أنا بنقل خبر هقولك لو كان الخبر كاذب ولم تتحري عليه ونقلته فأنت (والله أعلم ) شريك في الاثم أعازنا الله واياك من الظلم واتهام الناس بالباطل
وعايزة أقولك حاجة الناس دي مضطهدة منذ سنوات وسنوات وسنوات ولن يلتفتوا الي ذلك ولكني والله خائفة عليك من عقاب الله علي شئ قد تكون غير متعمده والله المستعان
والله حضرتك عندكحق
العلمانيين شغالين حرب على الاسلام بطريقه صعبه جدا
ولكن ويمكرون ويمكر الله والله خير الماكرين
ملكـ الويب
مفيش كلام بعد الاخت منال وابو عمر

بجد بفرح جدا لما بلاقي حد غيور على دينه اوى كدة ( حتى ولو مش ملتزم )

لانى بلاقي ناس كتير بيعارضوني بكلمة عاااااادى وانت مكبرها وانت وانت

ده غسيل المخ اللى بيتعمل والله دلوقتي من العلمانيين واللى بيقول دول قليلين هقوله لاااااااااا

طول عمرهم كتار لكن كانو مستخبيين بس اهى الاراء بدأت تظهر ونعرف اكتر عنهم وعن تفكيرهم

اللهم انصر الاسلام والمسلميين
ابو عمر1
مفيش كلام بعد الاخت منال وابو عمر

بجد بفرح جدا لما بلاقي حد غيور على دينه اوى كدة ( حتى ولو مش ملتزم )

لانى بلاقي ناس كتير بيعارضوني بكلمة عاااااادى وانت مكبرها وانت وانت

ده غسيل المخ اللى بيتعمل والله دلوقتي من العلمانيين واللى بيقول دول قليلين هقوله لاااااااااا

طول عمرهم كتار لكن كانو مستخبيين بس اهى الاراء بدأت تظهر ونعرف اكتر عنهم وعن تفكيرهم

اللهم انصر الاسلام والمسلميين
والله يا اخى الفاضل دول اخطر على الاسلام من غير المسلمين
ولكنهم لا يتعظون مما يحدث للظالمين فانما يمهلهم الله ليوم لا ريب فيه
وان غدا لناظره لقريب
وانا عايز اقول حاجه اللى بيعملوه ده زى اللى كان الحزب الواطى بيعمله وبيخلى الناس تحب الاخوان بالعند فيه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صعيدي حب يقتل مراته بدون شوشرة ولكنه اتقفش لانه صعيدي
سلفيا يقتل شاب فى مقتل العمر لانه لايصلى ويسب الدين ويطلب الشيخ محمد حسان حتى يعترف