نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

من غير كلام كتير ومقدمات طويلة شوف انت عاوز تسأل أو عاوز تعرف ايه عن الفيس بوك وانا ان شاء الله هجاوبك على سؤالك...
لان انا لاحظت فى الايام اللى فاتت دى ناس كتيرة اوى اسألتها متعلقة بالفيس بوك

المقال "اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)" نشر بواسطة: بتاريخ:
aliatwa2020
ممكن تخبرني كيف اجيب زوار بالفيس بوك سؤال مهم جدا
محمود مجدى2010
بص يا على الزورا بييجوا على حسب موضعك لو كان فعلا شيق هتلاقى الزورا كلهم عندك واستخدم الجروبات والصفحات فى كده ازاى ؟؟
مثلا ان كان عندى مدونة عن الاخبار فى ايام الثورة كله كان مهم بحاجة اسمها وائل غنيم كنت بحاول بقدر الإمكان اجيب اكبر عدد ممكن من الاخبار عن وائل غنية وانشر الخبر فى صفحة مثلا كلنا خالد سعيد وكده .. فاهمنى ؟
وعليك بعمل زر مشاركة على الفيس بوك لان ده هيفيدك جدا جدا جدا وهو فعلا اللى هيجيب الزوار وواحدة واحدة هتلاقى زوراك من محركات البحث وكده لو حدهم جايين على المحتوى بتاعك .. اى استفسار تانى اان تحت امرك
asdmisr34
ممكن تخبرني كيف اجيب زوار بالفيس بوك سؤال مهم جدا
ارجوك السؤال ده مهم و ازاى اقدر اضيف افراد من غير ما حسابى يتوقف
aliatwa2020
مشكوررررر جدا ممكن e-mail
mahmoedm
احم احم

طيب نستغلك بقي :d

انا عندي مشكله في التطبيقات

طبعا زي محضرتك عارف ان تطبيق واحد بتعمله مرتبط بمحتوي مدونتك او صفحتك يجبلك معجبين كتير جداا

المهم انا بعمل تطبيق بس في الاخر بيطلب مني التفعيل بكريدت او برقم الموبيل و لما باجي استخدم رقم الموبيل مش بيتبعت ليا الكود فهل عندك فكرة عن الموضوع دا ؟
محمود مجدى2010
ايوة يا اخى الكريم عندى فكرة لكن جرب تانى هتلاقى مكتوب اتصال هاتفى او حاجة زى كده لان لسه من كام يوم ليا حساب اتوقف على الفيس يعنى بيقولى عاوزين نعرف ان هو حسابك ونتأكد منه قالى رقم هاتفك وكده ودخلت الرقم وكل حاجة لكن ولا اى رسالة وصلت لان الكلام ده كان زمان فعلا فى رسايل محمول لكن دلوقتى فى حاجة اسمها اتصال ألى عليه ودخل رقم تليفونك هتلاقى رقم بيتصل عليك وبيقولك رقم مكون من 4 ارقام هو ده الكود الخاص بك وانا الحمد لله لسه عامله من 4 ايام بس .. اى حاجة تانية انا تحت امرك
mahmoedm
مشكور اوي اوي يا غالي

باذن الله هجربها بس بعد المقاطعه ويا رب تنفع باذن الله
محمود مجدى2010
مقاطعة امتى ؟؟ وبصراحة الفيس مش هيخسر حاجة فى المقاطعة دى ...
وممكن اقولك معلومة معلش يمكن انت عارفها والناس ملها عارفاها ... اوعى تنسى ان صاحب الفيس ده ملحد ( اى لا يعترف بأى اله ولا دين ) والعياز بالله يعنى شخصية بدون عقل خالص وهو تبع اليهود يعنى يقولوا شيل الصفحة دى يقولهم حاضر زى ما عملوا مع صفحة الانتفاضة الفلسطينية
lolita
شكرا على الموضوع
mahmoedm
مقاطعة امتى ؟؟ وبصراحة الفيس مش هيخسر حاجة فى المقاطعة دى ...
وممكن اقولك معلومة معلش يمكن انت عارفها والناس ملها عارفاها ... اوعى تنسى ان صاحب الفيس ده ملحد ( اى لا يعترف بأى اله ولا دين ) والعياز بالله يعنى شخصية بدون عقل خالص وهو تبع اليهود يعنى يقولوا شيل الصفحة دى يقولهم حاضر زى ما عملوا مع صفحة الانتفاضة الفلسطينية

الاحد و الاثنين

لا هو هيخسر جامد جداا لان نسبة العرب من زوار الفيس بوك يوميا عالي جداا حسب احصائيات موقع social bakers

و بمنتهي الصراحه و ان كنت انا مش مقاطعه لغرض ارباح الموقع لاني اعلم ان صاحب الموقع ليس لديه دين و هو في البروفيل بتاعه سايب اصلا خانه الدين فاضيه

لكن الاهم هو توحيد كلمة العرب .. يعني لازم الكل يعرف اننا لما نتوحد علي كلمه كلنا بنكون ايد واحده و دا اللي رعب اسرئيل

مع اول يوم كان عدد معجبي صفحة الانتفاضه اكتر من 50 الف و بدات الصفحة بالزياده بمعدل كل دقيقه 100 و اكتر

و هو اصلا قفل الصفحة لان اترفع عليه قضيه من اسرئيل و غرامه علي ما اعتقد مليار

و علي العموم هو لو مرجعش الصفحة هيتم تركيب مانع الاعلانات و دا في واحد اضافه للفيرفوكس بس اتوقع بان مبرمجي العرب هيبرمجوا لحجب اعلانات الفيس بوك بس

و ادينا مستنين
محمود مجدى2010
شكرا على الموضوع
متشكر اوى لوليتا انا تحت امر اى عضو هنا
محمود مجدى2010
بس انا معاك ان نسبة العرب كبيرة جدا لكن نسبة اروربا اكتر
mahmoedm
بس انا معاك ان نسبة العرب كبيرة جدا لكن نسبة اروربا اكتر
اكيد طبعا لكن هناك اعلانات اجنبيه و اعلانات عربية و الاعلانات العربية موجهه للعرب فقط اذا فهناك نسبة خسارة كبيرة

ربنا باذن الله ينصرنا عليهم .. اعتذر ليك علي تحويل مسار الموضوع
محمود مجدى2010
انا تحت امرك لاعتذار ولا حاجة وتحياتى ليك
alaa omar
أخي محمود جزاك الله كل خير
أنا عايز أعرف يعني إيه تطبيق
في ناس كتير بتبعتلي طلبات في تطبيقات وحاجات زي كده
وإيه علاقه التطبيقات بجلب الزوار للمو قع
وشكرا وجزاك الله كل خير
في أمان الله
أخوك علاء
brushes fro photoshop cs5
محمود مجدى2010
السلام عليكم علاء
التطبيق ده او الاختصار بالانجليزى app وهو اختصار لكلمة application العبة بيتقال عليها تتطبيق اللى عندك على الجهاز البرنامج اسمه تتطبيق وهو عبارة عم حاجة مثلا زى حظك اليوم او اى حاجة من الحاجات دى المهم انه وسيلة لجلب الزوار
وإيه علاقه التطبيقات بجلب الزوار للمو قع ؟؟
اقولك حاجة يا علاء فى مثلا وانا شوفت بنفسى تتطبيق عليه 3.000.000 مليون شخص او اكتر كمان الغرض منه ازاى انك ممكن تسحب زوار التطبيق واعضاء التطبيق ده وللعلم هو زى الصفحة على الفيس بوك كده بتشترك فيه عادى وبيبقى ليه اعضاء وكده المهم تجيبهم على موقعك وممكن توضع فيه اعلانات ادسنس كمان زى بالظبط لو عندى صفحة كبيرة اكيد بتستغلها لموقعك او كده .. دى حاجة بسيطة
شوف بقى انت عاوز تعرف ايه بالتحديد وانا تحت امرك يا علاء وتحت امر اى عضو هنا
EmoTreka
طب انا عندي صفحة خاصة بعروض وانظمة شبكات المحمول وبحتاج انزل صور وبوستات قديمة بنفس التعليقات القديمة زي ما وائل بيعمل في كلنا خالد سعيد
يارب تكون فهمتني وتقدر تساعدني
ملكـ الويب
اولا مشكور وجزاك الله كل خير على المبادرة القيمة دي

وثانيا بقى في سؤالين

1 - انا سمعت ان في طرق لزيادة الفانز في الصفحات يعني لقيت مثلا عروض 1000 واحد في ساعة بكذا والخ الخ الخ .... هل الكلام ده حقيقي ولا ؟؟؟؟

2 - والاهم بقى ..... انا تعبت وغلبت في طريقة لعمل ابلكيشن خاص بيا
يعني انا كنت بحسب عمل ابلكيشن بواسطة اما ( صانع الابلكيشنات ) او ( اداة صنع ابلكيشن اللى هى بالانجليزي ) والطريقتين جربتهم والطريقة التانية طلعت تمام لكن الابلكيشن ملهوش صفحة ولو عملتله صفحة مش هقدر احطها فوق الابلكيشن نفسه .... انا جربتهم على لعبة الحقيقة تمام

وبعدين بقى لقيت وشروحات وفهمت اكتر انن الابلكيشن ده لازم يكون على استضافتي عرفت ان الحوار كبير قلت مش مشكلة اجيب سورس كود واحطه على طول

ملقتش غير سورس كود لحاجات مش جذابة يعني مش هستفاد منها

قولى بقى اعمل ايه ؟؟؟؟

هل ممكن اكلم مبرمجين يعملو برمجة بمقابل مادي ؟؟؟ ولا في سورس كود بس للحاجات المشهورة زى لعبة الحقيقة او الصراحة او عيد على اصحابك او الحاجات اللى الناس بتلعبها كتير دي او حتى ابلكيشن للعبة معينة ؟؟؟؟؟

ولا اعمل ايه بالظبط ؟؟؟
وهطلب منك اخر طلب عند الرد ياريت تبعتلى رسالة زائر برابط الموضوع عشان ممكن اتوه ومدخلش تانى

في انتظارك وشكرا ليك جدا
السيموو
أخي العزيز, شكرا على هذ المبادرة الطيبة جازاك الله ألف خير

أخي أنا اتسرقت مني أربع صفحات فيسبوك, كنت أملكها و أضفت أدمنس جداد وللأسف خانوا الثقة وحذفوني من الأدمنستريشن, لو في طريقة أرجع بها الصفحات, حكون أسعد إنسان فالدنيا باسترجاعها. وشكرا
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو سمحت انا حطيت فيديو من يوتيوب وقالى انو لية حقوق نشر وكدة وبعدها الفيديو عندى اتحجب فى الاتنين اكاونت الى يخصونى ومش عارفة ارجع احط فيديو تانى ممكن حد يقولى حل بليز
محمود مجدى2010
لو سمحت انا حطيت فيديو من يوتيوب وقالى انو لية حقوق نشر وكدة وبعدها الفيديو عندى اتحجب فى الاتنين اكاونت الى يخصونى ومش عارفة ارجع احط فيديو تانى ممكن حد يقولى حل بليز
معلش اان اسف ممكن توضح اكتر وانا ان اء الله هساعدك .. وهموت واعرف انت ايه هكرز ولا ايه ههههههه ايه الاسم ده ومفيش القاب ولا فى عدد مشاركات ابووس ايدك عرفنى هههه
وان شاء الله بساعدك وان تحت امرك ان الحمد لله خبرتى كويسة فى الفيس بوك
rose love
ياسيدى انا ولا هكر ز ولا حاجة انا عندى اتنين اكاونت على الفيس بوك الاكاونت التانى كنت بنزل منو فيديو فى الجروب لاصحابى كدة طبعا كنت بجيب الفيديوهات دى من اليوتيوب اوى اى موقع فبعد ماكان يحمل وخلاص المفروض ينزل فى المكان الى انا عاوزاة فيه كان يقولى انة محظور بسبب حقوق النشر واتكررت نفس العملية لحد مااتحجب عندى الفيديو خااااااااااالص ومبقاش ينفع انزل اى فيديو قولت مش مشكلة اروح للاكاونتت التانى وابتديت احط فيديو تانى قالى برضو محظور عشان حقوق النشر وبقت نفس المشكلة ودخلت مركز المساعدة ملقتش فيها اى حاجة ومعظم الناس زى فانا بليز عاوزة حل للمشكلة دى واسفة للتطويل بس حبيت اشرحلك اية الى حصل بالظبط ياريت يكون فى حل عشان بجد اتخانقت وتعبت
rose love
ادينى سجلت وظهر اسمى تمام كدة هو مفيش حل لمشكلتى دى
rose love
هو انا كل مااضيف رد مش بيوصل ولا اية
محمود مجدى2010
طيب ممكن رساله خاصة من حضرتك يكون فيها رابط الصفحة .. او برينت اسكرين للمشكلة دى ودى حاجة سهلة جدا لان اى فيديو على اليو تويب ليس له اى حققو نشر انتى مثلا لو عندك مدونة جوجل ادسنس بيموت فى حاجه اسمها فيديو من اليو تيوب لو ليها حقوق نشر كان جوجل قفل الحساب على طول انما دى حاجة عادية جدا جدا علشان كده ليها حلى اكيد ان شاء الله بس رابط الجروب وبرينت للمشكلة دى واان تحت امرك ومحلولة ان شاء الله وده الحمد لله من واقع خبرتى فى الفيس بوك
زائرeman shehata
انا دايما صفحتي علي الفيس بوك مش بتظهر وحاول الدخول وبعدين اعرف السبب من ياهوووو my account cannot load
ودايما الحكايو دي بتكرر علي طول وانا بجد اتخنقت ومش عارفة ادخل صفحتي ولا اعرف اي حاجة عن بروفايلي
محمود مجدى2010
انا دايما صفحتي علي الفيس بوك مش بتظهر وحاول الدخول وبعدين اعرف السبب من ياهوووو my account cannot load
ودايما الحكايو دي بتكرر علي طول وانا بجد اتخنقت ومش عارفة ادخل صفحتي ولا اعرف اي حاجة عن بروفايلي
مش فاهم حضرتك ممكن توضيح اكتر وان شاء الله هساعدك .. ولو ممكن البروفايل على رسال خاصة اوك تحت امر حضرتك
egyptse
السلام عليكم

فعلا المنتدى دة تلاقى فية ناس بتفهم مبادرة رائعة ومعلومات هامة

بخصوص الابكيشن و facebook developers مهم جدا ويمكن الاستفادة منة لانها من افضل الادوات لجلب زوار من منجم الزوار الفيس بوك

ااشارك احد الاعضاء المشكلة وهى فى اتمام عمل ابكليشن خاص بموقع ,,,,,
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم

قمت بتعطيل الاكونت والمفروض اني انتظر خلال 24 ساعه والرساله دي بتجي
_سيكون عليك الانتظار 24‏ ساعات لإعادة التنشيط

الـــــــــــــــــــــــمشكله اني لما بعمل نسجيل الدخول بيكون فاضل ساعه ورساله برضو بتجي سيكون عليك الانتظار 24‏ ساعات لاعاده النتشيط

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك
أحب اسأل سؤال وياريت الرد
اسأل أى سؤال عن ادسنس وانا تحت أمرك// خبرتى المتواضعة//