نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

طلبت كود بين ووصلني على هذا الشكل هل هذا هو الكود بين

بسم الله الرحمان الرحيم

الصلاة والسلام على رسول الله محمد خاتم الأنبياء والمرسلين
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

طلبت كود بين ووصلني على هذا الشكل

رقم التعريف الشخصي (pin) [112355656

هل هذا هو الكود بين

المقال "طلبت كود بين ووصلني على هذا الشكل هل هذا هو الكود بين" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمود مجدى2010
والله يا زكريا انا البين كود بتاعى وصل مرتين وهو 6 ارقام بس
zakaria8813
محمود مجدى2010 أغلب مساعدات تأتي منك ومن mahmoed ...شكراً وجزاكم الله كل خير
محمود مجدى2010
محمود مجدى2010 أغلب مساعدات تأتي منك ومن mahmoed ...شكراً وجزاكم الله كل خير
عيب عليك يا زكريا مساعدات ايه بس قولتلك 100 مرة انا تحت امرك
وبعدين يا سيدى كويس ان انت لاحظت ههههههه والله بقيت اخاف ارد عل الناس ليقولك الواد ده شايف نفسه وفى كل موضوع يدخل يرد بس والله العظيم بحب الخير للناس زى ما بحبه لنفسى
zakaria8813
لوكان الكل مثلك لأصبح google adenses كخاتم في إصبعنا

أجدد شكري أخ محمود مجدى2010

والسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
محمود مجدى2010
لالالالا ياعم ايه الكلام الجامد ده ... كتير والله وبعدين يكفى انك شخصية محترمة ومن المــــــــــــــــــغـــــــــــــــــرب وانا بحبها جدا على فكرة واعرف ناس من المغرب كتير .. بس انت فعلا من المغرب كلام فى سرك هههههههه ..
وليا تعليق صغير كده
هــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــوت واعرف فين مشرفين القسم اللى هنا ليه مش بيردوا على ا لناس دى ويشوفوا طلباتهم ومش بشوف حد فيهم بيعمل مشاركة خالص يا جماعة بجد محتاجين مشرفين يكونوا موجودين هنا للمساعدة
المتمرد&&&
اخي الكريم هو البين كود خد كام من الوقت حتي تم وصوله ..عشان انا قالي تم ارسال البين كود الي العنوان ..امبارح..في انا من مصر وعايز اعرف امتي هيوصل وازي اعرف انه وصل ولا لا..ارجو المساعده
وشكرا
zakaria8813
السلام عليكم

أخي الكريم البين كود لا أذكر المدة التي وصلني فيها ربما يومان بعد طلبي له والبين الذي في موضوعي هذا أعتقد بأنه البين الصحيح لأني قرئة في ذات مرة في إحدى المنتديات بأن هذا الكود بين ليس الكود بين المعروف والمتداول بين الجميع البين يصل ربما إلى عنوان بريد منزلك أو صندوق بريد منزلك والكود بين الذي في موضوعي وصلني بالبريد الإلكتروني لا أعتقد بأنه كود بين المعروف والمتداول بين الجميع
zakaria8813
السلام عليكم

أخي الكريم البين كود الذي في موضوعي لا أذكر المدة التي وصلني فيها ربما يومان بعد طلبي له والبين الذي في موضوعي هذا أعتقد بأنه ليس البين الصحيح لأني قرئة في ذات مرة في إحدى المنتديات بأن هذا الكود بين ليس الكود بين المعروف والمتداول بين الجميع البين يصل ربما إلى عنوان بريد منزلك أو صندوق بريد منزلك والكود بين الذي في موضوعي وصلني بالبريد الإلكتروني لا أعتقد بأنه كود بين المعروف والمتداول بين الجميع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اسعار سيارة شيفورليه اوبترا 2014 الشكل الجديد ـ جميع مواصفات وصور السياره المعجزه شيفورليه اوبترا الشكل الجديد
سيارة غريبة الشكل (خرافية الشكل)
انظر ماذا طلبت مصر من موسكو وماذا طلبت ان تنشئ لها مفاجأة !!
الشكل الجديد للفيسبوك إبتداء من الشهر المقبل (التفاصيل +الشكل الجديد)