نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام منتدى الأسئلة والأجوبة العامة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

من الذى بدأ؟

نشوفوا مين اللى بدأ....

شمس الإسكندرية: و بعدين هو حضرتك بتضحك علينا و الا على نفسك

moony2000: كل اللى بيؤيدوه واخدين على المذله... وأخدوا على الرشوه والواسطة والكسل

شمس الإسكندرية: مش تكتفى بانك تردد كلام صاحبك

TITO1001: لا فعلا لاذم نعذره ونقاوح في الناس بقي ونحرق في دمهم

no why: انا كنت ضد سياسة التسجيل في اي منتدي بالمره لكن بجد مستر محمود استفزني جدا

vodka@id: يا معشر تجار الثوره لم يبقى مكان لغبى

mezo80: اذا فــ الدعاء عليكم افضل من الدعاء لكم .. حسبى الله و نعم الوكيل
حشركم الله مع ال مبارك عامة و كل اعوان النظام الفاسد .. حسبى الله و نعم الوكيل

شاعر العاطفة: ومع احترامى ليكى
وأنا ما بهاجمش... ولو شايفانى بهاجم أو أسلوبى مش كويّس... يا ستى أنا آسف
ما تزعليش منى.. أنا مش بهاجم
حاضر

godzela55: انتا فاكر ان ((المقاوحة)) و((كتر الكلام)) هتخلي الناس تقتنع وماشيين بأسلوب ( خالف تعرف ) وللأسف انا حاسس اني شايف مرتضي منصور او سيد علي قدامي لذلك انا مش هتعب نفسي في الرد عليك لانك ((مبتتكلمش بعقلانية)) .. بس دخلت هنا عشان اعرفك انك ((مش صاحب منطق وحجة ولا حاجة)) !

TITO1001: كلامك في منتهي التناقض.... بلاش كذب

شاعر العاطفة رداً على شتائم godzela55: شكراً...... كلامك يدل على احترامك يا محترم... بكرة حتندم على كل كلمة بتقولها.....

godzela55: ولا انتا بتردد كلام معلمك مبارك من غير تفكير

nonosh: كلامكم مستفز جدااااااااااا ومتناقض تماما مع الواقع محسسنى انكم عايشين في بلد تانى ومع شعب تانى في كوكب تااااااااانى خالص
بتفكرونى كلكم كدا بالتلفزون المصري قبل محسنى يقع
بصراحه كلامكم مستفز ويحرق الدم عايشين في العالم والناس في عالم تانى وحتى مش قادرين تقنعونا بربع كلمه من كلامكم
عامه ادينى بقولها وهفضل ااقولها الى مزبله التاريخ يا مبااااااااااااارك الكلب انت واولادك والكلاب الى كانوا حواليك
ياريت تحترموا الثوره بقا وكفايه استفزاز اكتر من كدا لان ده مش وقتكم خااااااااالص

TITO1001: يراجل حرام عليك بقي هتشلني والله.... اقولهالك بالانجيليزي يمكن تفهم ولا ايه
ردي ده بقي ليك يا شاعر العاطفة انت وصاحب الموضوع اللي ساب الثورة بعد الخطاب الثاني
عزيزي المغفل

شاعر العاطفة رداً على شتائم TITO1001: رداً على أول كلمة ليك... شكراً يا محترم يا ابن المحترمين... يا اللى والدك محترم والحَاجَّة محترمة جداً وده اللى هما مربّيينك عليه يا ابن المحترمين يا محترم....

شمس الإسكندرية: الواضح ان انا و غيرى ضيعنا وقت و مجهود كبير فى الموضوع دة مع ناس حافظين كلام و بيرددوه بدون ما يقبلو يسمعو لحد ولما يتزنقو يسيب اساس الموضوع و يمسك فى اى حاجة و السلام

nonosh: والله عندك حق ده كلامهم يرفع والسكر
الناس دى كل شغلتها في الحياه تنرفز في مخاليق ربنا
حسبي الله ونعم الوكيل فيهم وفي حرقه الدم الى وصلونا ليها

شمس الإسكندرية:: دة واحد داخل يقاوح ويردد كلام حافظه وبس

TITO1001: غير ياعم ولا انت مش حافظ الا غيرها وبعدين انا رديت عليك فيها ياتري شفت الرد وعامل عبيط ولا مشفتوش

شاعر العاطفة رداً على مهاجمة شمس الإسكندرية: الله الله.... شوفوا مين اللى بيهاجم دلوقتى؟؟؟

nonosh: احنا عارفين كويس اوى ان احنا محترمين مش مستنيين ((واحد زيك انت)) عشان يقول كلمتين زى دول
وياريت متتعداش حدودك اكتر من كدا و((ملكش دعوه)) بتربيتنا عشان احنا عارفين حدودنا لحد فين
اياك انت بس تعرف حدودك وانت بتتكلم وبلاش الغلط

vodka@id: نا موش شايف حد معارض ليك قال حاجه تدل على سوء تربيه نهائي

miss.monmon: اما بالنسبه بقا لحتة اننا مش محترمين فده يدل على انك انت اللي كده مش احنا
عالاقل احنا محترمين وطنا ومصريتنا ومش عندنا ولا غير لمصر وبسسسسسسسسس
احنا محترمين ومتربيين غصب عن عين اى حد
مش عايزين نكرم واحد حرامى ونقول عليه ده رمز وعمل وسوا وعايشين في غيبوبه
ياريت تحترم الكلام معانا اكتر من كده ......
ارحموووووووووووونا بقا وكفااااااااااية حرقة دم لحد كده
يالهوووووووووووووى عالضغط ....... اوووووووووووووف
عقبال الفرعووووووووون الكبيييييييييرررررررررررررر هوه وولاده ومراته وكل اللي بيدافع عنه

TITO1001: الحمد لله انا محترم غصب عن عين اي حد واهلي محترمين غصب عن عين كل المؤيدين... يبقي محترمين غصب عن عين التخين
وعلي فكرة يا شاعر العاطفة انت الناس اللي موجودة نل كلها محترمة

شاعر العاطفة رداً على TITO1001: وبعدين أنا ما قتلش إنكم مش محترمين.... أنا قلت اللى يخليكم إنتو تحسّوا بالذنب فى حالة لو كان كلامكم مش محترم....
والله أنا قلتلكم يا محترمين.... طالما شايفين الاحترام فيكم يبقى أنا بمدحكم... قولوا شكراً واسكتوا... إنما انتو واخدي بالكم كويس إنكم بتشتموا من تحت الطرابيزة..... اللى فات مات وانا مسامحكم عليه..... بس لو حصلت تانى حنبّه الكل ليها...... وخليكوا فاكرين حيبقى موقفكم عامل إزاى ساعتها؟؟؟؟؟ هل حتدافعوا عن الباطل وخلاص لمجرد إنكم تبقوا ضدى؟؟؟ ولا حتقولوا الصدق اللى انتو متربّيين عليه فى بيتكم؟؟؟؟

TITO1001: طبعا احنا متربين في بيوتنا غصب عن عين اي حد، "اللي ميشفش من الغربال يبقي اعمي"

nonosh: بلاش اسلوب التهديد بتاعك ده ((احسنلك انت عشان انت الى متندمش))
انا مش هرد عليك تانى في السياسه لان ((رؤيتك السياسه لا ترتقي اصلا ان واحد بس فينا يتناقش سياسيا معاك))
انت لحد دلوقتى ((مردتش رد منطقي)) واحد لو هنتكلم في السياسه فعلا دى اول حاجه
تانى حاجه ياريت متفكرش لحظه انك تقل احترامك مع حد عشان انا عامه مش بتهدد من اى حد ايا كان
ياريت تلم الدور بقا وتتكلم في السياسه وبـــــــــس ... خلى الاحترام يسود المكان زى ما احنا متعودين
((محدش شتمك ولا غلط فيك بالعكس انت الى غلطت)) وياريت تخف بقا

شمس الإسكندرية: استغفر الله العظيم
اللهم طولك يا روح
و الله انا ماكنت ناوية ارد ع الموضوع دة تانى بس بجد كلامك مستفز
دى مشكلتك انت
احنا محدش غلط فيك و لا حد قال كلمة غلط
انت بتضحك علينا و الا بتضحك على نفسك
يا ريت بقي حضرتك ترحمنا شوية لان بجد الموضوع زاد عن حده اوى

miss.monmon: يااااااااااااااااااااااااااارب ........... حسبى الله ونعم الوكيل .......... يُمهل ولا يُهمل
ال ماله ومال المتظاهرين ال .......... ياعم الحاج فوووووووووووق ......... يخربيت كده
انت بتخبط في الحلل وخلاص ؟ ورينا دليلك لبراءة حوستى يااخويا وبعدين ابقى تعالى اعملنا فيها عنتر ودافع عنه .........
يادى النيله المنيله بستين الف نيله
ربنا يصبررررررررناااااااااا ........ دفعولك كام ياابنى عشان تقول كده
عليه العوض ومنه العوض .........

شاعر العاطفة رداً على nonosh: أظن باين دلوقتى مين اللى بيهدد..... الله الله على الديمقراطية اللى بتطالبوا بيها...... لمجرد إنى مختلف معاكى فى الرأى... بتتهمينى وبتشتمينى بخباثة.... وعلى فكرة أنا كلمت ناس ياما واقتنعوا..... يبقى المشكلة فى مين؟؟؟؟
يا إما المشكلة فى المنتدى وإنه مش مكان جيد للمناقشة... يا إما المشكلة فى مين؟؟؟؟؟؟؟
ومين اللى قال لك إنى حقلّ احترامى؟؟؟؟ أنا قلت كلمتين ورد غطاهم..... لو واحد بعد كده شتمنى... حيندم...... وكل اللى كان فى نيّتى إنى حدعى عليه.....
ويا ستى ماشى.... أنا قرار من دلوقتى.... مش حقول حاجة تستفز حد غير لو هو استفزنى.... أو شتمنى أو لقّح عليا بالكلام.... أو أهاننى بالخباثة... أو أى شئ من هذا القبيل!

شاعر العاطفة رداً على الشاطر حسن: يا سيدى كلامك على عينى وعلى راسى.... بس والله العظيم تلاتة ما انا مستريّح فى النقاش فى المنتدى..... مع كل الاحترام للمنتدى... بس أى منتدى مش مكان جيد للمناقشة.... معاك حساب فيس بوك؟؟؟؟

شاعر العاطفة رداً على شمس الإسكندرية: عرفتوا بقى مين اللى بيغلط؟؟؟ الأخت شمس هى اللى بتقول لى إن كلامى مستفز... احكموا انتو... سبتكم تحكموا أهو.....
لاحظوا إنها بتقول: دى مشكلتك انت....... أنا بسيبكم انتو اللى تحكموا عشان ما تقعدوش تقولوا إن أنا اللى بغلط.... بعرّفكم أهو مين اللى بيغلط...
بتقول لى ما حدش غلط فيك... وترجع هى نفسها تقول لى بتضحك علينا ولا ((بتضحك على نفسك))
حسيبكم انتو اللى تحكموا برضه....

miss.monmon: بتفكرنى بحوستى بتاعك...... ربنا يشفى كل مريض

TITO1001: هي ((بتضحك على نفسك)) شتيمة اليومين دول ولا احنا مش عارفين ونبي يا جماعة بلاش كلام جارح اصل شاعر العاطفة حساس قوي وبيتجرح من اقل كلمة

miss.monmon: الواد اتصددددمممممممممم بحبس حوستى

شاعر العاطفة رداً على شتائمكم: ((حوستى بتاعك)) ((ربنا يشفى كل مريض)) ((حساس قوي وبيتجرح من اقل كلمة)) ((ولا انت بتتفرج علي مزاجك)) ((حسبي الله ونعم الوكيل قال نكرمه قال)) ((وبالعند فى اى حددددددددددددددددددد)) ((الواد اتصددددمممممممممم بحبس حوستى))
أظن كلامكم باين مقصود بيه إيه........ والظاهر إن الأدب ما نفعش معاكم زى ما قلت من شوية.....

TITO1001: لا حول ولا قوة الا بالله

nonosh: انا بقترح على الساده مؤيدى حوستى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

miss.monmon: لا حول ولا قوة الا بالله .......... ههههههههههههههههههههههههههه
الواحد ياعينى من الصدمة مش عارف يتكلم كلام عاقل وموزووووون ...... هههههههههههههههههه
معلش معلش .......... روح زور حوستى في المستشفى وهوه عليه الحراسه المشددة اللي هيتنقل منها على سجن طره يمكن تصدق ........ هههههههههههههههههههههههههه
بس حاسب على نفسك لياخدوك معاه ...... ههههههههههههههههههههههههههههههههه

شاعر العاطفة رداً على nonosh: عرفتوا بقى مين اللى مستفز؟؟؟

vodka@id: لااااااااااا دانت بجد اثبتلى ان مهما اتكلم معاك الى فدماغك فدماغك
والنبى بلاش تفسر علىى مزاجك

miss.monmon: ههههههههههههههههههههه ........ يعنى معاهم معاهم .... عليهم عليهم ...... معندكش مبدأ محدد
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا حول ولا قوة الا بالله ....... هوه ده مش كان زفت رئيس ولا كان شغال رقاصه ولا ايه بالظبط؟
ابن عمه اللي قال وقال كل اهل المنوفية متبريين اصلا منه ومن امثاله
لا والله العظيم ........ ربنا يتولاك ياابنى
طب معلش ...... ده اثار زعل
اووووووووووووووووووووف .............. خنقتنى ..........
ولما يجوا يقولوله نتيجة الانتخابات 99.9% مع زفت مبارك
وهوه زى العبيط كده يصدق ........ بقا كل الناس كده معاه ....... ليه ان شاء الله
ولما ايمن نور اتحبس ....... بقا هوه معرفش؟
ماهو ياما عبيط ياما حمار ياما بيستعبط وبيستحمر ...... ههههههههههههههههههههه

شاعر العاطفة رداً على miss.monmon: باين من كلامك إنك متربّية صح يا محترمة يا بنت المحترمين... يا اللى أهلك فعلاً عرفوا يربّوكى على الشتيمة.. وعدم احترام اللى أكبر منك.....
وعلى فكرة هما كانوا 88.57% عرفتى بقى مين اللى عبيط؟؟؟؟؟
وده اللى كانوا بيثبتوله بيه إن الشعب بيحبه ومستريّح ومبسوط فى عهده....

nonosh: لا حول ولا قوه الا بالله
انا لله وانا اليه راجعون ... ربنا يصبرنا
مفيش فايده في اللسان الطويل وقله الذوق
متحترم نفسك بقا وتخلينا نعرف نحترمك
((محدش غلط فيك يا بنى ادم)) هيا بتشتم الحمار الكبير
انت مالك بيه كان والدك يا سيدى ..ايه ده

miss.monmon: وااااضح فعلا انك متربي ومؤدب ياابن الناس اللى كلها احترام ومربياك كويس جدااااااااااا
ايه التربية الجميله دى ...... انا كنت عبرتك انت يابنى ادم يابارد ياغبي
حاجة تقررررررررررف

شمس الإسكندرية: واضح كدة ان الا ستاذ دة داخل مش عارف هو بيقول ايه
انت الى بدات بالغلط فى الناس مع ان ((محدش غلط فيك))
و المشاركات كلها موجودة

((((((((وأدينى جبت لكم كل المشاركات أهى))))))))
عايزكم تحكموا بما يرضى الله.... بما يرضى الله.....

http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=288826

المقال "من الذى بدأ؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
أميرة الورد

يا استاذ الى انت بتعمله دة ممنوووووووووووع

والموضوع اتقفل وخلص

ودة كمان سيقفل

وتنبيه اخير زي الموضوع الى دة لو كتبته تانى سيتم حظرك
يا اخى اتقبل الحوار عادى
الاختلاف في الراي لا يفسد للود قضية

ليه قلبتها حرب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تعرف على وزير الاتصالات الجديد و الذى جاء بعد استبعاد الوزير الذى كان على علاقة باسرائيل
الفيديو الذي ابكي المصريين,وائل غنيم الشاب الذي كان سبب في احداث 25 يناير
فيديو للأتوبيس الذي كان يقل محمد فؤاد وهيثم شاكر الذي تم تكسيره من الكلاب
ما نوع التليفون المحمول الذي تستخدمه وما هو النوع الذي ترغب في شراءه قريباً