نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات الموضة والأزياء والمكياج والتجميل

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عايزة تعرفى تعملى برفانك بنفسك يكون اصلى كمان يكون مشروع مربح ليكى وتبيعى لاصحاب

ليه تتدفعى كتير لما لما تتقدر تدفعى اقل بكتيرياما جبنا برفانات با اسعار غاليه ساعات كتير بتكون زجاجه مسروقه حطين فيها برفان تركيب بيبوعها باسعار غاليه جدا كانها اصليه وهما جايبن اسانس برفان مضروب معتمدين على زجاجه مفيش ضمير طبعا وكمان بنشترى برفان من مول او من منتجات ايفون باسعار غاليه كل بنات وسيدات بتحب برفانات والعطور بس امانه عليكم الا يعمل برفان يحطه فى البيت علشان حرام تنزلى بعطر فى شارع ممكن تحطى مسك وانتى خارجه اللهم ما بلغت اللهم فشهد

انا هعلمكم بخطوات خطوة بخطوة ازى وتجيب منين وكده لو ليقت اقبال على موضوع هكتب طريقه لو ليقت تقيم لموضوع ورود حلوة انا بشوف ناس فى فتكات لما بتعلم اى طريقه بتبقى عايز قلوس عن طريق كروت شحن على موبيل شفت اكتر من موضوع بس انا طبعا طماعنه فى دعواتكم والثواب با ارجو كل من تتعلم طريقه ممكن تعلمها لاى حد فى بنات فى مسجد مثلا اى حد محتاجه يعرفها بغرض ثواب لوجه الله تعالى يكون مشروع لي بنات تبيع لاقاربها او اصحابها او محلات
انا من ساعه ما عرفت اعمل برفان بعمله فى بيت بخبرة بتفهمى لوحدك بيكون كانه اصلى بالظبط كذا حد يقولى برفان ده اسمه ايه جايبه منين عايزة اخدمتكم

ايوة يا احبابى معكم غصب عنى نت عندى ماشى باركه الوالدين
هكمل الموضوع هبدا بحاجه حاجه على اقدر ما هقدر احاول انظام خطوات
بسم الله المستعان صلوا على سيدنا المصطفى محمد صلى الله عليه وسلم

1- المكونات
2- الطريقه
3- أماكن البيع مع الاسعار
المكونات
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

1- كحول ابيض ـ بيكون ازازة بتباع ربع كيلو ونص كيلو وكيلو (ربع كيلو بتقعد معايه كتير اوى ازازة 250 جرام )يعنى هتعملك عشرات زجاجات برفانات انا عملت بيها والله لاختى وهيه عروسه عملتها ليها برفانات ولجوزها وعملت لاخويا هديه طبعا فاضى منها كمان
( الاسانس) الا هو برفان ده ( اذواق على حسب نوع الا بتحبيه)
ـ (مثبت ) ـ ده بتكون ازازة حاولى 5 جرام زى جلسرين او متاهيلى جلسرين ديه هتقعد معاكى سنين بتكون تحطى منها نقطه بس او اتنين بكتير علشان تثبت البرفان
( مظهر العطر)ـ فى حاجه اكتشفتها بس نازله بالها مده اسمها مظهر العطر ديه الا بتظهر العطر نفسه بنحط منها نقطه بس ديه بردو ازازة 5 جرام بنحط منها نقطه بسرنجه سرنجة رخيصه بنص جنيه باين او اقل
ها حضرنا مكونات يلا بينا نبدا بسم الله وصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم صلو معيا على حبيبنا المصطفى عليه افضل الصلاة والسلام
2ـ الطريقه بقى
الكحول الابيض بتجيب ازازة برفان فاضيه
1- بنجيب مثلا عايزة تعملى ازازة برفان 25 جرام ولا 50 جرام او 100 جرام
2ـ هنحط الاسنانس على حسب نسبه تركيز الا انتى عايزها بس هقولك لو تقيل طبعا
هنجيب ربع الاسنانس اقولك ازازة هتعمليها 50 جرام يبقى انتى هتجيب 12 جرام اسنانس هيكون تقيل جدا انا بجيب 10 جرام علشان مفيش ازازة 12 جرام بيكون 5 و10 و25 و50 جرام
ـ3 بنحط الاسنانس فى الازازة نملى باقى الازازة كحول ابيض ونحط نقطه مثبت ونحط نقطه مظهر العطر ترجيها جامد بس لو انتى عندك سرنجه قديمة بيكون احسن علشان مكونات تتفعل مع بعضها جامد تشفتها فى ازازة وتسيبها زى الحقنه بالظبط
ـ بس كده بعد كده هنحط الازازة فى كيس اسود نحطها فى فريزر تلات او اربع ايام متخافيش مش هيتكسر ازازة من تلج مش بتلج ولا حاجه ولو عندك ازازة برفان اصليه اعمليها فيها يا سلام وبعد كده نحطها فى دولاب اى حته ضلمه لمده اسبوعين كل ما تسيبها تكون ريحتها احلى واحلى احلى
مبروك عليكى برفانك المفضل اقولك اول ازازة تجربها تخليها 25 جرام يبقى نجيب كام اسنانس 5 جرام وباقى كحول ونقطه مثبت ونقطه مظهر نقطه او اتنين

ملحوظة
بيتجاب من عند بتاع العطور فى نوعين يا جماعه من الكحول بس الا فى مصر وعند العطور رخيص انا ليقتها معلومه فى منتدى قولت اقولكم عليها لو حد هيجيب كحول من صيدليه ولا حاجه
في نوعين من الكحل الطبي نوع حرام ونوع حلال

اما الحلال اسمه اسينول اما الحرام ميسانول وهذا الحل الحرام تفعل منهو الخمور ولاكن هو ايضان غالي جدن ممكن لتر الكحل منو يوسل 300جنيه رد: عايزة تعرفى تعملى برفانك بنفسك يكون اصلى كمان يكون مشروع مربح ليكى وتبيعى لاصحاب
على عموم بتاع الخمور ده مش بيتاع انا قولت الانواع علشان بردو موضوع يكون بتفصيل
ايه رايكم فى شرحى فهمتو ولا ايه نظام برفانك الاصلى فى ايدك انا مش بيبع يا بنات بس هيه هوايه عندى قولت افيدكم بيها علشان عارفه كتير وكتير من بنات نفسهم يتعلموها ويوفرو فلوسهم بس ممكن تعملو انت مشروع تبيعو لاصحبكم
انا تعبت من كتابه هكمل بقى بعد كده اماكن والاسعار ازى تعرفى مضروب من اصلى فى انواع رخيصه وانواع غاليه تمام اتمنى اكون فيدوكم ادعولى بقى

المقال "عايزة تعرفى تعملى برفانك بنفسك يكون اصلى كمان يكون مشروع مربح ليكى وتبيعى لاصحاب" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
الله يبارك فيكى ويديكى على اد نيتك
جدة مصرية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عاجل من المحكمة العليا السعودية : رمضان قد يكون 28 يوما لاول مرة منذ 1404 و بذلك يكون الاربعاء اول ايام عيد الفطر
انا عايزه اعمل مشروع يكون رأس ماله متواضع
حمزاوي يطالب بان يكون الفلانتين يكون أجازة رسمية !
الأهلي..يكون أو لا يكون الزعيم الافريقي الفرسان في مهمة البحث عن الذات أمام المولودية