نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كفايه تأليه

بسم الله الرحمن الرحيم

أولا :- دي رسالتي للأخوه مشرفين القسم أنا ماعدتش هاطلب منكم كل شويه تنشروا اللي بكتبه

على الرغم انه غير منقول أو منسوخ ومش هاطلب ودكم وبكل أدب واحترام بقول لكم انكم يامشرفين

قسم أخبار مصر معندكوش عداله وتصرفاتكم زي نظام حسني مبارك بالظبط لأني كل مااكتب حاجه

في قسمكم مصيرها عدم النشر واعرف حضراتكم ان فيه كتير مكواضيع لزملاء بتنشروها بتكون

متشابهه أومنسوخه وبتختلف بس في العناوين أنا طول فترة وجودي ماطلبتش غير العداله وبس لكن

فعلا الظاهر ودا أكيد ان الواحد دمه تقيل على قلبكم عموما فعلا مش مهم هنشوف الموضوع دا

هتنشروه ولاهيحصل اخواته .

ثانيا :- ندخل في الموضوع هوا احنا ليه ياجماعه بحب دايما نصنع لنا اله علشان نعبده ليه دايما كل اما

مسئول يعمل حاجه واجبه عليه نقول ياسلام دا رجل مفيش زيه .

أحب افكر حضراتكم بحاجه أبويا الله يديله الصحه قايلها لي لما كنت دايما أسأله احنا ليه دايما بيجرالنا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اللي بيحصلنا دا ؟؟؟؟ قام عم ابراهيم الله يديله الصحه قال لي لأننا دايما نحب نطلع اللي نحبه السما

وبعدين نعمل منه اله وافتكترت جدي سليمان الله يرحمه كان حكى لي حكايه عن حسني أول ما مسك

البلد والناس ايه ياسلام المهم الحكايه ان علاء كان عندنا في اسكندريه وكان واقف في الطابور في

محطه البنزين اللي عند المعموره ومرضاش يخالف دوره في الطابور وغيره حكاوي كتير والناس فرحانه

بتواضع الريس ووالده لحد مانهبوا البلد وزي ما قال الريس شعب مصر كويس .

واللي شايفه دلوقتي تكرار نفس الحكايه ........ دا عصام شرف قال ............. دا عصام شرف عمل

والحقيقه مفيش تجديد على الواقع كل اللي بيحصل اننا بنصنع اله جديد

ياجماعه بلاش الطريقه دي في الاخبار علشان أخرتها بتكون العالم بيها رب
نا

المقال "كفايه تأليه" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

بالنسبه لعصام شرف لا اعتقد يا اسر انه طلب نشر هذه الاخبار او التصرفات .
انما الشعب بيحاول يصدق اي حاجه حلوه في اي مسؤل من اجل ان يشعر ان تعبه وثورته انتهت بفائده . فهو لا يتمنى العوده الي الظلم والفرعنه والدكتاتوريه ونسأل الله ن تكن تصرفات عصام شرف حقيقيه وليست اشاعات وان تكن خالصه لوجه الله الكريم وليس من ورائها رياء .

لكن انا مستغرب ليه موضوعك في قسم اخبار الرياضه ههههههههههههههه

.
louaimoh
مع احترامي الشديد لرأيك لكن زي ما فيه الكويس فيه الوحش المشرفين فيهم ناس بتبذل مجهود جبار عشان إنجاح هذا المنتدى وبعدين الموضوع ده تم النقاش فيه النهاردة واتحل والحمد لله
وبالنسبة لحكاية الآلهة زي ما قال العضو عبد الرحمن الشعب عاوز يفرح بأي مسؤول وده من حقو بعد الثورة العظيمة دي
وبعد الشهداء الي راحو
آسر المتولى

بالنسبه لعصام شرف لا اعتقد يا اسر انه طلب نشر هذه الاخبار او التصرفات .
انما الشعب بيحاول يصدق اي حاجه حلوه في اي مسؤل من اجل ان يشعر ان تعبه وثورته انتهت بفائده . فهو لا يتمنى العوده الي الظلم والفرعنه والدكتاتوريه ونسأل الله ن تكن تصرفات عصام شرف حقيقيه وليست اشاعات وان تكن خالصه لوجه الله الكريم وليس من ورائه رياء .

لكن انا مستغرب ليه موضوعك في قسم اخبار الرياضه ههههههههههههههه

.
ما انا كل مااكتب موضوع ياعم عبوده في قسم اخبار مصر المشرفين مابيرضوش ينشروه وعلى فكره

قبل مااسجله في قسم اخبار الرياضه حاولت في قسم اخبار مصر خليها على الله ياعمنا

ههههههههههههههههههههههه
جدة مصرية
أهلا آسر وشكرا لدعوتك

عصام شرف رئيس وزراء شعبى وبمعنى ان تصرفاته تلقائية كأى طبقة شعبية تتعامل بعفوية ولما نزل التحرير ليقدم الشكر للقوات المسلحة فالشعب كان ليس على علم بأنه قادم ولكن فوجىء به

ملحوظة تانية ان عصام شرف ذهب التحرير بدون تشريفة ولا هيصة والشعب أساسا متعطش لشخصيات متواضعة مثله وقريب منهم ولكن الشعب لا يتعامل معه كا اله ولكن بحب

انا انتبهت بعد ما كتبت من كلمة عبد الرحمن اننا فى قسم الرياضة

انت زعلان من قسم الأخبار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما تزعلش وجرب تانى وان شاء الله لن تحدث مشاكل واذا حصل ولم ينزل أى موضوع لك راسل المشرفين

شكرا آسر
hamidoalfars
عزيزى العضو اسر
لا يوجد اى نوايا شخصية لدى المشرفين
ولكن يجب الالتزام بالشروط الموجودة اعلى المنتدى
واذا رأيت ان موضوعك مش مخالف وانه اتحذف غلط من حققك الشكوى للأدارة
والشروط لون الخط وحجم الخط وعدم التكرار
الموضوع بتاعى فعلا مكرر وتم نقله
شكرا
قريده
ابقى كدابه لو قلت انى جالى احباط من ان فى فعلا ظمأكبير انك تجد ممر سوف تسير فيه الى الافضل
وتجد ذلك وهم واشياء لاتمت لمصالح الشعب الفعليه تذهب هباء لكى يتربع على عرش الثوره ثروات مبارك واولاده وزجاتهم والوزير فلان والوزير علان والفلول والسابق وديول النظام السابق والحزب الوطنى الواطى وكاميليا شحاته

طب وبعدين ده عيالنا اتلغى تلت المنهج والمصاريف ما اتخفضتش والالفاظ والشتايم والبلطجه واصبحت شعار قومى
ادخل مواضيع المنتدى التى تقدم نصائح وخدمات تجد الاعضاء قرفو منها ليه عشان فلان بيشتم حسنى فى الموضوع الفلانى اروح اقولى كلمتين يلا اهو الواحد يتبحبح شويه مهو محدش عارف انا مين ودلوقتى البيقول الفى نفسو ممكن يعمل حزب وكمان يجبوه فى التليفزيون
وال يجيى يقول عيب يقولو له الشرع لايبيح التحاور مع الكفار
يلهوى كفرتونا فى هذا المنتدى بعد العمر ده ربنا يسامحكو
ألاستاذ/ آسر المتولى يوجد فى المنتدى اشخاص اكفاء يفيدو المجتمع وينمو الفكر لكن للأسف لن نترك لهم مجال نستفيد منهم وفى النهايه كنت اراود نفسى عن ان طموحى قل وفكرى اصابه كثير من التشتت ولذلك كنت افكر ان اغلق حسابى لكى اواصل طموحى وفكرى الذى اكبر من ان اتهم هذا واشتم ذاك
شكرا على موضوعك الذى اعطانى الفرصه لكى أعبر على ما بداخلى من احساس وكان آمالى وأفكارى اكثر من كل ما شاركت به واستفدت منه
اشكرك ودمت بخير
آسر المتولى
ابقى كدابه لو قلت انى جالى احباط من ان فى فعلا ظمأكبير انك تجد ممر سوف تسير فيه الى الافضل
وتجد ذلك وهم واشياء لاتمت لمصالح الشعب الفعليه تذهب هباء لكى يتربع على عرش الثوره ثروات مبارك واولاده وزجاتهم والوزير فلان والوزير علان والفلول والسابق وديول النظام السابق والحزب الوطنى الواطى وكاميليا شحاته

طب وبعدين ده عيالنا اتلغى تلت المنهج والمصاريف ما اتخفضتش والالفاظ والشتايم والبلطجه واصبحت شعار قومى
ادخل مواضيع المنتدى التى تقدم نصائح وخدمات تجد الاعضاء قرفو منها ليه عشان فلان بيشتم حسنى فى الموضوع الفلانى اروح اقولى كلمتين يلا اهو الواحد يتبحبح شويه مهو محدش عارف انا مين ودلوقتى البيقول الفى نفسو ممكن يعمل حزب وكمان يجبوه فى التليفزيون
ألاستاذ/ آسر المتولى يوجد فى المنتدى اشخاص اكفاء يفيدو المجتمع وينمو الفكر لكن للأسف لن نترك لهم مجال نستفيد منهم وفى النهايه كنت اراود نفسى عن ان طموحى قل وفكرى اصابه كثير من التشتت ولذلك كنت افكر ان اغلق حسابى لكى اواصل طموحى وفكرى الذى اكبر من ان اتهم هذا واشتم ذاك
شكرا على موضوعك الذى اعطانى الفرصه لكى أعبر على ما بداخلى من احساس وكان آمالى وأفكارى اكثر من كل ما شاركت به واستفدت منه
اشكرك ودمت بخير
ربنا يخلي ليكي ولادك ويبارك لك فيهم ويارب تشوفيهم زي ما بتتمني

معاكي حق انا حاسس اننا بعد تلاتين سنه كبت ما كناش متعطشين للحريه قد عطشنا للفوضى

والانفلات في كل حاجه وعلى فكره أبويا موظف في الدوله بيقول لنا ان الفساد لسه موجود في

مؤسسات الدوله والمصيبه انه زاد حتى مع الوقفات الاحتجاجيه حاجه غريبه
شمس الاسكندرية

اشكرك ودمت بخير

ايه يا فريدة الكلام الكبير دة ؟؟

شمس الاسكندرية
ربنا يخلي ليكي ولادك ويبارك لك فيهم ويارب تشوفيهم زي ما بتتمني

معاكي حق انا حاسس اننا بعد تلاتين سنه كبت ما كناش متعطشين للحريه قد عطشنا للفوضى

والانفلات في كل حاجه وعلى فكره أبويا موظف في الدوله بيقول لنا ان الفساد لسه موجود في

مؤسسات الدوله والمصيبه انه زاد حتى مع الوقفات الاحتجاجيه حاجه غريبه
يا اخوانا الثورة ماكملتش للاخر

و اللى ضاع و اتدمر في 30 سنه مش هيتصلح في يوم و ليله و لا شهر و لا حتى سنه
الصبر
روميو
كلامك منطقي جدا يا اسر

وانا من اكتر الناس اللي بيتضايقوا لما بشوف حد بيطلع بمسؤول السما لمجرد انه عمل واجب عليه او جزء من واجبه

للاسف يا استاذي احنا اللي بنعمل في نفسنا كده لما ننفخ في مسئول لحد ما يحس انه كبر علينا ويدينا على دماغنا

نايس توبيك
ertuio
اتفق معك في موضوع محاولة تأليه عصام شرف او اي حاكم مثلاً يقولوا عصام شرف في مطعم شعبي للفول و الفلافل مع الناس و ده يفرق في ايه عن مشهد حسني مبارك مع الفلاحيين المزيفيين (ممثلين) و هو يشرب الشاي في عشته
و بعدين هو احنا مختارين عصام شرف علشان ياكل في مطعم فول و طعمية ايه اهمية دي في حياة المواطن العادي في مصر هل عزم ناس غلبانة مثلاً تاكل معاه
المهم بالنسبة لنا هي الامور السياسية و الاقتصادية بشكل اساسي يعني انا احب اعرف حيعمل ايه في موضوع محافظ قنا و موضوع محافظ اسكندرية و المحافظين بتوع الحزب الوطني اللي هو مختارهم عافية و علي ما اعتقدج انه هو كمان حزب وطني لانه كان وزير سابق في عهد مبارك و مفيش وزراء من برا الحزب الوطني
و موضوع غياب الداخلية و محاسبة المسئولين
كفاية تلمييع
الم تتعظوا مما فعله معكم مبارك؟!!!!!!!!!
------------------------------------------------------------------
اختلف معك في طرح جزء من الموضوع في قسم الاخبار بدل من قسم الاقتراحات و الشكاوي و كان ممكن تكلم عبدو او المدير العام او اي مشرف عام و لو ليك حق حتاخده اياً كان اللي غلط في حقك
godzela55
علي فكرة احيانا بتحصل مشاكل كتير ..
يعني انا مشرف قسم الاخبار ..
ووالله يا عم اتحذفلي موضوع قبل كدة
يعني احيانا بيبقي في ناس بتشك في حاجة فبتحذف
بس انا كمشرف في القسم بأكدلك اني انا شخصيا مش مضطهدك
mohammed fahmy
ثوانى يا جماعه وفى ايه لو عصام شرف مسك ما انا بصراحه ميش شايف حد على الساحه صالح للمنصب ولا عمرو موسى ولا البرادعى ولا هشام البسطوسيى ولا اى حد تانى مقنع بصراحه الى الوقت الحالى الراجل محترم مصرى وطنى مسك البلد فى الوقت الصلب ولحقها كتير امال احنا عاوزين ايه يعنى حنجيب مين يعنى
ertuio
تم نقل الموضوع لقسم الحوار العام و دمج الموضوعين معاً
يرجي الالتزام بوضع مواضيع الرأي في قسم الحوار العام و شكراً
آسر المتولى
كلامك منطقي جدا يا اسر

وانا من اكتر الناس اللي بيتضايقوا لما بشوف حد بيطلع بمسؤول السما لمجرد انه عمل واجب عليه او جزء من واجبه

للاسف يا استاذي احنا اللي بنعمل في نفسنا كده لما ننفخ في مسئول لحد ما يحس انه كبر علينا ويدينا على دماغنا

نايس توبيك
شكرا روميو عالمداخله الواقعيه والجريئه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كفايه عليه اشوفك
البت مزه وحلوة ........... بس هل ده كفايه؟
كفايه نورك عليا