نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اختفاء كاس الامم الافريقيه فى مصر امر مضحك ولكنه حقيقه

فى الحقيقه لا اعلم متى ينتهى الاهمال الرياضى فى مصر ؟ حادثه جديده من نوعها كاس الامم الافريقيه التى احتفظت مصر به 3 مرات فجاه فى برنامج كوره اون لاين نكتشف انها اختفت بل يتهم البعض انها فى منزله وهم احمد حسن وشوقى غريب وسمير زاهر . وفى مكالمه هاتفيه نفى شوقى غريب ان الكاس فى منزله وطالب اتحاد الكره بالتحقيق . وتم الاتصال بالمدير التنفيذى لاتحاد الكره المصرى ايهاب صالح للاستعلام عن اختفاء الكئوس واكد انه لا يعلم شى وسوف يبحث فى الامر الثلاثاء المقبل . ونحن ننتظر التحقيق السريع وعلى راى محمد شبانه الكئوس دى من حق كل المصريين وارجوكم كفايه اهمال مصر اصبحت فى عصر جديد .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "اختفاء كاس الامم الافريقيه فى مصر امر مضحك ولكنه حقيقه" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
واضاف شوقى غريب اثناء الكلام ان بعد كل بطوله من الطبيعى ان يذهب الكاس الى بيت كل لاعب لمده يومين للاحتفال بيه ثم يرجع الى الجبلايه مقر اتحاد الكره وهذا الكلام كان فى حضور كابتن مجدى عبد الغنى الذى اكد انه لم ياخذ الكاس نهائى للاحتفال به .
اجتماعى اخر حاجه
واضاف مجدى عبد الغنى ان محمود الشامى المستقبل من اتحاد الكره اخد الكاس لمده اسبوع للاحتفال به وهذا امر عادى لا يعنى اتهامه على الاطلاق .
EN$AN_
زمان احمد حسن اداه لابن اخته يلعب بيه شويه هههههههههههههه
احمدشعبان رجب
مجدى عبد الغنى بيعمل بلبله
اجتماعى اخر حاجه
زمان احمد حسن اداه لابن اخته يلعب بيه شويه هههههههههههههه
ههههههههههههههههههه فعلا حاجه تضحك
اجتماعى اخر حاجه
مجدى عبد الغنى بيعمل بلبله
والله يا احمد سواء بيعمل او لا كلنا نتفق ان ما حدث هو اهمال او مقصود ولابد من تحقيق سريع
الماااايسترو
اه مهي بقة وكاله من غير بواب..
اجتماعى اخر حاجه
اه مهي بقة وكاله من غير بواب..
عندك حق ولكن انت عارف كويس ان الجمعيه العموميه هى الوحيده الى تقدر تخلصنا من الفوضى دى
قريده
ياربى حتى كاس التفوق راح مزرعة طره
يستاهل

ورجائى لكل من شاف الكاس لايشرب منو فيه سم قاتل لانه
مجهود الفريق القومى فى العهد البائد

شكرا على التغطيه
idudi
كل الأنجازات التى حققها المصريين فى عهد مبارك سرقت ونهبت من رجال الحكم البائد. أى شيئ أى أنجاز كانوا يسرقوه والشعب ياعينى مشغول فى المشاكل أللى كانت بتواجهه. ياعينى عليك ياشعب مصر ياكادح دا أنت أتسرقت سرقة وأتلعب بيك لعب, وأنضربت على قفاك ضرب شعب مستحمل سبعة آلاف سنة ولسة عايش هى دى المعجزة
reemhmam
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
البروفسير2007
اهمال وتسيب ...ياسرقة
safwatgomaa
اللى خلاهم يسرقوا اثار مصر.............مشى هيسرقوا الكأس
safwatgomaa
انا عايز حد يجاوبنى ارجوكم........................هى مصر رايحة فيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
naweer
والله أنا خايف ولاد الايه يكونو باعو الهرم لاأبو الهول هههههههههههه
امانى يوسف
خبر عاجل تم العثور على الكاس فى شرم الشيخ بحوزة حسنى مبارك

بضمن السرقة الى سرقها
الخطير جدا
اللى خلاهم يسرقوا اثار مصر.............مشى هيسرقوا الكأس
شمس الاسكندرية
ى وسوف يبحث فى الامر الثلاثاء المقبل

لسه سوف يبحث
عليه العوض و منه العوض
اجتماعى اخر حاجه
طبيعى يا شمس سوف يتم البحث الثلاثاء عشان الاثنين اليوم شم النسيم وبياكلوا رنجه وفسحه فى الحدائق ههههههههههههه
starman
لا الاهمال مش يوصل لدرجة كدة فوضة
اجتماعى اخر حاجه
للاسف هى فوضى فعلا
قريده
انا عايز حد يجاوبنى ارجوكم........................هى مصر رايحة فيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
مصر راحه مشوار هههههههههههههههههه عيب اقولك عشان قالت لى اوعى تقول انا رايحه فين ال اما ارجع
خوخة الاهلاوية
طيب يسبوها لذكرة شكلنا مش هنخدها تانى
مصري وافتخـر
حاميها حراميها

مصر مش هتتغير لا بعد ولا قبل الف ثورة
القسام المصرى
حملة العثور على الكاس
هههههههههههههه
شاعر العاطفة
مش عايز حد يزعل منى... بس عايز أقول لكم
حنفضلوا كده لأن العيب ما كانش فى الحكومة بس... العيب فى الشعب هو كمان.... لازم إحنا نحسّن من نفسنا قبل ما نتكلم على الناس....
شمس الاسكندرية
مش عايز حد يزعل منى... بس عايز أقول لكم
حنفضلوا كده لأن العيب ما كانش فى الحكومة بس... العيب فى الشعب هو كمان.... لازم إحنا نحسّن من نفسنا قبل ما نتكلم على الناس....
لاول مرة اتفق معاك فى الراى
شاعر العاطفة
لاول مرة اتفق معاك فى الراى
شكراً

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تاريخ كاس الامم الافريقيه