نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ما رأيك في اداء حكومة الدكتور عصام شرف خلال 50 يوما ؟

بعد استقالة الدكتور احمد شفيق رئيس الوزراء السابق و تولية الدكتور عصام شرف رئاسة مجلس الوزراء ....
ما تقيمك للحالة التي به مصر بعد تولية الدكتور عصام شرف رئاسة مجلس الوزرائ لكومة تيسير الاعمال و نحن نعلم انها فترة من اصعب الفترات التي تمر علي مصر ؟
و قد حدثت في مصر خلال هذه الفترة احداث كثيرة مثل محاولة نشر الفتنة الطائفية و ظهور للمظاهرات الفئوية و الاحتجاجات علي قرارات الوزاة في تعيين المحافظين امثال محافظ قنا و حدثت احتجاجات واسعة في المحافظة و قطع الطرق و تم حل الازمة منذ قليل و تجميد مهام المحافظ .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شارك برأيك ..................

المقال "ما رأيك في اداء حكومة الدكتور عصام شرف خلال 50 يوما ؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
EN$AN_
هو ايه حكايه شرف يا جماعه انا حاسس ان مستشاره الاعلامى فتح فرع هنا - بالنسبه لاداءه حتى الان بالنسبالى مش مطمئن والله يهديكم مش كل واحد يعمل شغله نقعد نمجد فيه ونسبح بحمده لانه فى الاول وفى الاخر موظف فى الدوله هل لما موظف بيعمل شغله مطلوب نقعد نعمله استفتاءات وحملات وصفحات ونقعد طول النهار والليل نتكلم عن الكبسه والفول والفلافل وكانه شخص من كوكب اخر هبط من المريخ مثلا .... يتبع
محب الدين
انا صوتت بممتاز ولكن لى عليه تحفظان
1 - أنه حتى الآن لم يقم بإقالة الخرتيت
2 - تعامله السلبى مع مشكلة قنا وخاصة موضوع التجميد الذى يشبه فكر النظام البائد
عبد الرحمن 2011

ما ينفعش اقول سيئة وفي نفس الوقت ما ينفعش اقول ممتازه وفيها الخرتيت يحيي الجمل فاضطررت ان اصوت بلا اهتم هههههههههههههه

L!ON HE@RT
أداء ممتاز
ربنا يوفق عصام شرف
nocry
هو ايه حكايه شرف يا جماعه انا حاسس ان مستشاره الاعلامى فتح فرع هنا - بالنسبه لاداءه حتى الان بالنسبالى مش مطمئن والله يهديكم مش كل واحد يعمل شغله نقعد نمجد فيه ونسبح بحمده لانه فى الاول وفى الاخر موظف فى الدوله هل لما موظف بيعمل شغله مطلوب نقعد نعمله استفتاءات وحملات وصفحات ونقعد طول النهار والليل نتكلم عن الكبسه والفول والفلافل وكانه شخص من كوكب اخر هبط من المريخ مثلا .... يتبع
الدكتور عصام شرف بجد شخصية محترمة و لازم نقدرة
آسر المتولى
أداءها سيئ جدا

وفيه أدله كتير على كدا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو : بيان استقالة حكومة الدكتور عصام شرف على التلفزيون المصري
خطاب الدكتور عصام شرف 11-7-2011 , ما رأيك في الخطاب الثاني لعصام شرف؟